1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, Undercover Sierd de Vos

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Heeft ie moeten verdedigen? :+

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.736
    Ooeh, Irina! :cool:

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De 1e krijg je met goed voetbal. Voor de tweede heb je alleen geld nodig ;)

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Hij verdedigde vooral heel goed vooruit, waarmee hij eigenlijk voorkwam in defensief opzicht te moeten verdedigen. Heeft heel vaak de bal veroverd op de helft van de tegenstander, dan wel rond de middenlijn. Dat deed hij goed!

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dit inderdaad. Zat er telkens fel en kort op. Ik neem aan dat met name jij daar uitermate tevreden mee bent, Nera. :+

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waarom altijd hetzelfde, waarom kan PSV niet gewoon een eigen talent aanhouden en opleiden? Zit hier (g)een regeling achter of iets dergelijks?

Hopen dat Bakkali niet óók vertrekt.. :emo:

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.736
    Het probleem is dat ik allebei niet heb. :mad:

:+

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vanaf 16e verjaardag kan je een contract aanbieden. Kan PSV doen, maar ook elke andere club (behalve Spaanse, die vanaf 18). Ligt een beetje aan de speler en het plan v PSV lijkt me. Ik persoonlijk vind het vaak niet verstandig.

@Modder, moeten we toch wat anders gaan verzinnen :+

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vind je trouwens van Vennegoor? Hier niets over gelezen volgensmij, maar die heeft dus getekend bij PSV.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wilde ik net zeggen :)

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Matavz is een prima spits zolang hij maar ballen krijgt (:+) bij de EL nabeschouwing zei iemand dat ook, als je Mertens links van je hebt staan moet je, je hoop vestigen op rechts en daar stonden Manolev en Labyad :lol:
    Bij Groningen kreeg hij alle ballen van Tadic maar bij PSV is er niemand die de ballen op Matavz pompt.
    Als je achter Matavz nog Lens en straks Reis hebt heb je VoH helemaal niet nodig.

13. Seh

Seh Guest

Als je Vennegoor inbrengt zorg je wel dat de verdediging zoiets heeft van, oh mother of God wat moeten we met zo'n lange vent? 8) Zorgt voor wat verwarring, kan in een slotfase wel handig zijn. Al kun je in een slotfase ook genoeg forceren met Lens zijn snelheid, maar goed. Frutten heeft het vast goed doordacht allemaal. :p

14. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel talenten breken er bij PSV door dan? :{

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kerel, daarom juist.. Bijna geen, en áls er een talent is, wordt ie is weggekaapt.

16. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Talenten komen af op plekken waar de opleiding goed is én jeugd de kans krijgt. Van PSV is ondertussen wel bekend dat er liever gekocht wordt. Het is dat er zoveel pech is met blessures in de al zwakke defensie dat Willems de kans krijgt en Labyad die eerlijk zijn plek heeft afgedwongen. Verder zit er weinig perspectief. Bij andere clubs zoals Ajax en Feyenoord wordt er veel meer op de jeugd ingezet. Hetzelfde zie je in Engeland; bij City en Chelsea ben je kansloos daar je bij Arsenal al snel bij je debuut zit. In Spanje hetzelfde; bij Real Madrid ben je kansloos terwijl je bij Barça wel een kans krijgt.

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.736
    :'-(

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.618
    Dat van Siem vond ik toch wel erg vreemd hoor. Iets scheuren na 2 minuten zonder fysiek contact? Vind ik vreemd. Om nog maar te zwijgen over Toby die na een kwartier er pas achter komt dat hij toch eigenlijk wel moest poepen.

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.736
    Siem is dit seizoen niet de enige. Kijk naar Boilesen die na een paar minuten tegen PSV al iets scheurt, Sightorsson, Sulejmani eerder dit seizoen. Beetje vreemd.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zie je steeds vaker in de voetbalwereld. Komt volgens mij door dat belachelijk nadrukkelijke krachttrainen en simpelweg overbelasting.

Bij de oudjes in Italië zie je bijna uitsluitend spierblessures.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina