1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Sweeeet.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.735
    Hij zou toch nooit komen zo lang Cruijff er is? :eek:

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hopelijk gaan Cruijff en Van Gaal continu (bek)vechten met elkaar en breekt alles en iedereen langzaam op binnen Ajax, gaan ze failliet en gooit Cruijff een bom op het stadion tijdens de topper Ajax - Twente. Ajax weg, stadion weg, supporters weg. Mooi.

*wordt wakker*

[serieusement]

Ik vraag me af hoe Van Gaal en Cruijff dan nu gaan 'samenwerken'?

[/serieusement]

4. Seh

Seh Guest

Had ik niet verwacht.

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ouis van Gaal is benoemd tot technisch directeur bij Ajax. De oud-trainer van de club gaat de directie vormen met Danny Blind en Martin Sturkenboom.

Foto: ANP
    Dat heeft de raad van commissarissen woensdagavond besloten in afwezigheid van Johan Cruijff, zo meldt de NOS.
    Van Gaal zou beginnen op 1 juli 2012
    (Later meer)

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.735
    Cruijff gaat er dus gewoon weer vandoor. :+

Hij zou wel veel pluspunten krijgen als hij gewoon blijft.

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ze doen er in ieder geval alles aan om Cruijff weg te krijgen. En door Louis van Gaal aan te stellen krijgen ze waarschijnlijk hun zin. Ik ben Ajacied, maar ik begin me er onderhand voor te schamen. Net een kleuterschool daar.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.735
    Ik zou Cruijff een held vinden als hij gewoon schijt aan die gasten daar heeft en aanblijft. Haters gonna hate. :cool:

9. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft Van gaal Aangesteld dan? Die smerige Ten Have?! Als ze dit zonder overleg met Johan hebben gedaan, alleen om Johan eruit te werken, dan is het echt TE smerig gespeeld.

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    En hiermee komt een einde aan het tijdperk Cruijff. Van Gaal en Johan zijn als water en vuur.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.735
    Nou, er zijn meer mensen duidelijk niet blij mee:

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Maar Swart die heeft sowieso geen kut te vertellen binnen de club.

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Maar ff eerlijk. Is dit niet beter voor Ajax? Ik bedoel van gaal is ook een botte boer maar lijkt me niet zo stug en halsstarrig als Johan. En 1 voordeel. Van gaal is bereid om actief te zijn op de club.

Maar aan de andere kant, Louis wilde ook nog een land trainen op het wk...

14. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Sommige mensen blijven Johan verdedigen. Die man is er nooit! Daarbij komt ook nog de hele tijd het gedoe van de Telegraaf vs. AD/NuSport...
    Van Gaal is toch een prima keuze lijkt mij.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft Van Gaal nou gepresteerd als directeur? Helemaal niks. Het is gewoon typisch een trainer, ik vraag me af hoe dat straks zal gaan.

Verder word ik een beetje misselijk van die RvC, hoe ze dit weer hebben besloten. Belachelijk dat een paar mensen die net komen kijken in de voetbalwereld het grootste Ajax-icoon ooit zó aan de kant zetten. Ik vond het al niet veel maar ze zijn nog eens behoorlijk in mijn achting gedaald.

16. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Wat heeft Cruijff gepresteerd als commissaris?

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zijn officiële titel ja, ik heb altijd gedacht dat hij carte blanche zou krijgen over het technisch beleid. Daarin heeft hij zijn strepen wel verdiend bij Barcelona, zijn University en zijn Foundation.

Maar vandaag kwam naar buiten dat ze hem geen aparte status hebben gegeven maar als een gewoon lid van de RvC hebben neergezet. Ja dan ben je wel erg achterlijk als je denkt dat dat gaat werken.

18. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is gewoon het laagste van het laagste, en zoals je zegt Van Gaal is gewoon een trainer! Geweldig met jonge spelers in het Eerste maar de Jeugdopleiding zal zo nooit meer de oude worden!

Who the fuck denkt die Ten Have dat die is? De grootste Ajax Icoon zo voor lul zetten door zijn grootste vijand aan te stellen als AD. Echt! Schandalig dit! Ajax is nu echt dood en zal nooit meer de oude worden.

Die Slop en van der Aat mogen ook gewoon blijven zitten:lol: Jarenlang falen en maar blijven zitten|:-

19. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Inderdaad, dit is de druppel! Ze hadden veel beter nog jaren door kunnen gaan zonder iemand aan te stellen... :emo:

20. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    ik denk dat het wel een goed is dat Louis komt, en Ajax weer op de rit kan krijgen.. maar gaat nog genoeg gezeik opleveren

Johann vs. Louiss

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina