1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    En de ledenraad moet nog beslissen. Dus het kán nog allemaal veranderen. Toch opmerkelijk dat Blind op het lijstje staat. Hij is aangesteld als interim Technisch Directeur maar zal later een 'andere' technische positie krijgen. En Cruijff was zo tegen Blind destijds.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Tot ziens Louis!

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ajax1.nl , een site die flink Cruijff fan is. Geloof er weinig van.

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
  6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    F. de Boer heeft al aangegeven bij Ajax te blijven, omdat het een held is :cool:.

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    FdB verdient sowieso een standbeeld voor de manier waarop hij zich houdt in deze hele soap. Zijn opstelling hierover richting de media, maar ook hoe hij het eerste elftal buiten schot houdt is bewonderenswaardig. _O_

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    En dan lees je op Ajax Netwerk dat gasten willen dat FdB partij kiest en anders mag oprotten. Die blinde Cruijff volgers snappen het niet, die hebben liever dat de club naar de tering gaat met Cruijff aan stuur dan dat het goed gaat zonder hem.

9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat de ledenraad de RvC wegstemt, want gladde aal Ten Have kan je beter kwijt dan rijk zijn.

10. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Wat ik me wel afvraag is hoe het tot drie keer toe kan gebeuren dat er een gladde aal op de positie van voorzitter (Ten Have / Coronel) of algemeen directeur (Vd Boog) terecht komt binnen de club. Dan doe je sowieso iets niet goed. Dan zijn de mensen die de voorzitter e.d. aanstellen eigenlijk de echte boosdoeners als je het mij vraagt.

Imo sturen ze het hele bestuur, de tientallen (aanstellings-)commissies en het bijbehorende meubilair allemaal weg en starten ze met een schone lei. Al die mensen die al jaren elkaar in bescherming nemen en de slangenkuil alleen maar dieper maken, die zitten er, als het zo door gaat, straks nog steeds.

11. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is net wat je zegt, al die vuile smerige commisies! Ze houden elkaar allemaal de hand boven het hoofd maar hebben er geen ballen verstand van.
    En om dan te bedenken dat al het voetbal knowhow dreigt met opstappen..... Tel uit je winst! Als dit plan doorgezet wordt lever ik mijn seizoenskaart in...

12. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0

Blijf dan meteen weg joh, echte Ajacieden zijn er met tegenspoed evengoed. Treurig zulke mensen...

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De gang van zaken de afgelopen dag vind ik echt schandalig. Normaal ben ik niet pro Van Gaal of pro Cruijff, maar door die smerige spelletjes hoop ik wel dat er iets gaat gebeuren. Die RvC moet in mijn ogen echt opstappen. Die Ten Have zit er net en ik ben hem nu al spuugzat. Net doen of de afgelopen 4 maanden de lijn van Johan Cruijff werd gevolgd. Die man heeft niets anders gedaan dan alle ideeën van Cruijff tegenhouden.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, en Cruijff heeft alle ideeën van de meerderheid van de RVC tegen gehouden... Ze doen allebei precies hetzelfde, alleen Johan beseft niet dat zijn stem in een democratisch concept als een RVC niet bijzonderder is dan die van de anderen.

15. Seh

Seh Guest

Ja maar Cruijff!!

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De kernvraag is dan ook: was het de afspraak dat hij als een gewoon RvC-lid zou acteren? Zo ja, dan zijn ze echt achterlijk dat ze dachten dat dat zou werken.

Gezien Molenaars uitspraken ('RvC-leden aangesteld om Cruijffs ideeën te faciliteren') gok ik dat het niet de afspraak was en dat ze nu de macht proberen te grijpen.

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Zelfs al is dat laatste het geval, dan nog betrof het alleen het technische beleid, aldus Cruijff zelf. Daar heeft de aanstelling van een AD dus geen reet mee te maken.

Volgens mij heeft Cruijff behoorlijk de ruimte gekregen met het aanstellen van technische functies. Hij moet alleen wel weten dat de rest van de RVC wél een stem heeft in het aanstellen van de directie. Als zij Ling niet competent achten, heeft ie dat te accepteren, en moet ie niet tot in den treure door blijven drammen. En hij moet dan ook niet dingen verzinnen om de komst van Marco tegen te houden. Vanuit dat oogpunt vind ik het volkomen logisch dat de overige RVC-leden Van Gaal op deze manier hebben benaderd, anders had Cruijff dat uiteraard óók gedwarsboomd.

Ik heb 't al eerder gezegd: als Cruijff zo graag de volledige macht wil hebben moet ie een andere positie ambiëren (AD of TD).

Laatst bewerkt: 17 nov 2011
  18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dan snap ik niet wat ze met Van Gaal moeten als hij compleet buiten het technische beleid wordt gehouden.

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat is een andere discussie. Dat kan je je ook afvragen bij de namen Van Basten en Hiddink (laatste wilde Cruijff zelf graag als AD).

20. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is Cruijff ook geen echte ajacied dan? Heb genoeg rasajacieden dit horen roepen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina