1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, maar dat is gewoon standaard. Belachelijk eigenlijk.

..

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ongelooflijk, het gaat heel vaak nauwelijks over Ajax. Nu gaat het weer veel over Ajax (logisch imo) en het is weer een enorm pro Ajax programma.

Triest.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Not sure if serious or just trolling.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Laat toch gaan joh. Zo werken vooroordelen; informatie die ze niet bevestigen wordt genegeerd, en informatie die eraan voldoet wordt onthouden. 't Is menselijk.

5. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Idd, het gaat bijna altijd over Feyenoord/PSV/AZ, en af en toe over Ajax.

6. Seh

Seh Guest

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tja ik denk dat ik het zelf wel kan weten, kijk het programma haast altijd en het gaat echt niet zovaak over Ajax als men denkt (was het maar zo, dan vond ik het tenminste wat interessanter).

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Die laatste zinnen :lol:.

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik snap niet dat lui nog steeds elke week lopen te janken over het Ajax gehalte bij SV, ga lekker VI kijken als het je niet aan staat. Lijken verdomme wel fanboys van PES in de Fifa threads, elke week weer.

En die zooi rondom Davids vond ik wel echt shocking, geeft ook maar weer aan wat voor een figuur Cruijff is, legende of niet en dat Davids er nu pas mee aan komt zetten slaat natuurlijk ook nergens op. Vanaf het moment dat Ling niet werd goedgekeurd heeft Cruijff er al geen zin meer in en dat straalt hij ook al weken uit. Neemt niet weg dat dit alles Ajax onwaardig is en snel tot een einde moet komen want het gaat nu van kwaad tot erger en het was al dramatisch.

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Van mij mag er ook zo veel mogelijk over Ajax worden gesproken, maar iemand heeft Jack verteld dat het programma van het Ajax imago afmoet.

Nu gaat Jack heel geforceerd en slecht acterend doen of eral genoeg is gezegd over Ajax en het allemaal nergens meer over gaat, maar wel de gehele uitzending ermee vullen, de loser.

Laatst bewerkt: 21 nov 2011
  11. Seh

Seh Guest

Die Davids mag dan wel zwart zijn, hij is wel raad van commissaris. Aldus Edgar zelf.

En stiekem he, kan ik hier als Feyenoorder best van genieten. Is dat erg?

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee hoor, dat mag best. Ik zou zelf ook hetzelfde hebben bij Feyenoord.

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik geniet er ook van, want het is prachtige tv, maar als supporter erger ik me dood aan al die kutegoïsten.

14. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Even voor de duidelijkheid, hij zou dit niet vandaag hebben gezegd, maar in augustus... in een prive bijeenkomst van de RVC, waar dus 5 mensen zijn waarvan 4 anti Cruyff. Erg dubieus dat dit nu naar buiten komt allemaal.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/474396/1/1/100/cruijff-was-racistisch-tegen-davids.html

15. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Hij heeft er geen zin meer in?:emo: Hij is kwaad en geëmotioneerd omdat hij en degenen die zijn visie delen op elke mogelijke manier worden beschadigd, maar als hij er geen zin meer in heeft loopt ie gewoon weg, geen probleem, woont toch in een stad waar hij wel gerespecteerd wordt.

16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Het mooie is dat de RvC na dit alles toch wel kapot gaat, dus we zullen snel Ten Have kwijt zijn. Het gaat ernu alleen nog om of Cruijf wel of niet betrokken blijft.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ten Have die dit bevestigd, geloof je het zelf?

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Alles schijnt te worden opgenomen binnen de RVC, dus ja, ik geloof het. Alleen even afwachten wat de context van de opmerking was, voordat ik definitief een oordeel vel.

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Cruijff mag wat mij betreft in Barcelona blijven, na dit nieuwsbericht is de koek voor mij op, laat van Gaal maar laten zien dat hij het kan.

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Voorlopig vind ik Ten Have-Davids veel te goed op elkaar ingespeeld. Lek jij eerst even wat, dan bevestig ik het even op nationale tv. Gewoon weer een streek achter de rug van Cruijff om hem te beschadigen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina