1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik ben echt benieuwd naar vanavond. Misschien werkt deze opstelling wel geweldig (ik hoop echter op Serero ipv Ebecilio), aangezien spelers als Eriksen, Lodeiro, Sulejmani en Serero het goed kunnen doen in de kleine ruimtes. Aan de andere kant missen we wel een afmaker. :mad:

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik verwacht er echt helemaal niks van. Hoe wil je Lyon op een gelijkspel houden, als dat al fout gaat bij Utrecht en NAC.

Of held Eriksen moet een topdag hebben.

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24

Over het algemeen presteert Ajax in de CL beter dan in de competitie. Getuige ook de uitzege bij Dinamo. Ze moeten gewoon niet bang zijn en durven te voetballen. Hopelijk kan Lodeiro met zijn beweging en dynamiek die defensie van Lyon ontregelen, dat ze gaan denken vanuit verdedigen i.p.v. aanvallen.

Het blijft afwachten natuurlijk. Misschien is er na 5 minuten al iemand geblesseerd of heeft al iemand rood gehad. Dan kan je alle speculaties en scenario's die je op voorhand maakt al overboord gooien. Mocht dit zo zijn dan hopen we natuurlijk wel dat die malheur aan de zijde van Lyon ten deel valt. :+

4. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze doen het wel goed in de kleine ruimtes, maar je zag het zaterdag al: Ze gaan met z'n allen op een kluitje lopen. Sulejmani liep ook ergens in het midden, en dan lopen ze elkaar alleen maar in de weg. :'-(

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat je vooral niet moet doen is met alleen maar mensen spelen die naar binnen knijpen. Met Lodeiro en Eriksen in beweging heb je een groot wapen, helemaal als de vleugels constant bezet zijn. Kalk aan de schoenen dus.

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Dat is ook anders gelopen dan verwacht.. ik kan me nog goed herrinerren dat hij zwaar pissig in de auto voor de kuip zat na een zware blessure.

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Snap niet dat zo iemand niet lekker in de Eredivisie gaat spelen. Moet makkelijk kunnen met zijn kwaliteiten, ook al is het geen geweldenaar ofzo.

Als ie fit is is hij voor NAC, NEC, Utrecht toch gewoon een prima versterking...

8. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Maar ja, als je een motivatieprobleem hebt ga je ook niet in de Eredivisie ballen.

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Probleem is dat dat waarschijnlijk te "min" is voor zulke jongens.

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    En fucking levski Sofia niet? 8)

Kan geen andere reden bedenken om daar te gaan voetballen anders dan minimaal een miljoen per jaar te vangen. Waarom zou je dan voor 4 ton in de Eredivisie gaan voetballen?

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    De keuze tussen dat of maatschappelijk werk lijkt me vrij simpel...

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hé, bladblazer zijn is ook een kunst.

13. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan me nog herinneren dat hij in een Klassieker 2x voor open doel miste :emo:

14. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Slory mag nog niet stoppen. We hebben nog 2 doelpunten tegoed!

15. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Pffff zenuwen beginnen toch nu langzamerhand te komen. Ik weet het niet hoor...heb gewoon het gevoel dat het vanavond helemaal niets gaat worden en dat Lyon gemakkelijk wint. We hebben geen afmaker, het elftal draait niet en daarnaast is Lyon met oorlogssterkte. Achja we zullen zien hoe het afloopt :). Hopen op een gelijkspel met doelpunten.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Geruchten zijn altijd zo heerlijk:
    Aangezien ze daar geld hebben: 100 miljoen en je mag hem hebben! :cool:

17. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Rofllolwtf! :lol: 35 Miljoen is een bedrag waarvoor Ajax hem wel zal verkopen. Ik zie Eriksen alleen niet naar Anzi gaan, zelfs niet voor een dergelijk jaarsalaris.

Als ze 35 miljoen krijgen kunnen ze wel 3 of 4 waardige vervangers halen. Man, daar kan je de halve selectie mee aanvullen in de breedte, zodat we afscheid kunnen nemen van spelers als Ooijer en Verhoeven. _0/

Geloof er maar weinig van eerlijk gezegd.

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Wat een onzin man. Denk je dat Slory in een maatschappelijk baan gaat verdienen wat hij bij iedere willekeurige Eredivisieclub zou gaan verdienen? Dat denk ik niet. Mensen vergissen zich schromelijk in wat motivatieproblemen kunnen doen met een mens. Voor voetballers is voetballen gewoon werk, in het dagelijks leven zijn er genoeg mensen die zich niet meer kunnen motiveren voor hun huidige baan en gaan iets anders doen. Dat kan voetballers ook overkomen, alleen gebeurt dat minder snel vanwege het geld. Ik zou ook niet stoppen als ik € 35.000,00 per maand kan verdienen en in een maatschappelijke carriere maar € 3.500,00. Dat moet ik wel serieuze problemen hebben.

19. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Wie is de tweede van links op het middenveld bij The Simpsons Quiz op VI.
    Dat is toch gewoon Luyckx van NAC? De rest heb ik.. :'-(

EDIT: Aaaaah. Spelfout.

Laatst bewerkt: 23 nov 2011
  20. Seh

Seh Guest

Nou ik zou daar lekker 3 jaar gaan voetballen hoor, samen met Eto'o een beetje chillen in Moskou. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina