1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ohoho, wat schijnheilig zeg wat hij nu zegt over Davids. Het floepte er uit en dit was niet de bedoeling om het over racisme te hebben.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lachwekkend optreden van Römer.

Inderdaad, het floepte er uit maar Ten Have moest wel per se Studio Voetbal bellen om het allemaal officieel te bevestigen.

Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mjah, ik kon me eigenlijk wel vinden in het argument dat het was om Davids te beschermen.

Ik vind de persoon Römer een prima vent. Kan me echt niet voorstellen dat ie met opzet bezig is om gecoördineerd Cruijff te beschadigen.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Wat was Mulder irritant he 8)

5. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik dan naïef van je.

Overigens werd er in Studio Voetbal destijds een puur hypothetische vraag opgeworpen ('als dit nou eens verzonnen zou zijn, dán is het pure karaktermoord'), om dan meteen als een gek op te gaan bellen om het te bevestigen vind ik dan op zijn minst een beetje merkwaardig.

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Van Haaren en Schaken hebben het bod tot verlenging van Feyenoord afgewezen.

Van Haaren :emo: Volledig terecht natuurlijk, eisen gaan stellen na 3 basisplaatsen. Debiel. Lekker dankbaar, nadat je heel je jeugd bij Feyenoord hebt doorlopen. Schaken moet ook even terug gaan denken wat ie heeft gepresteerd.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Waarom?

Klopt. Maar daarmee werd wel gesuggereerd dat de mogelijkheid aanwezig was dat Davids loog. Wat lampenkap Ten Have wel had moeten doen, was het voorval relativeren zoals dat later door Cruijff en De Groot is gedaan.

Dan had ie het wat mij betreft goed opgelost, dat domme slippertje van Davids.

8. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Van Haaren heeft het besef niet als hij nu niet voor 150.000 bij Feyenoord blijft, hij na de zomer bij FC Zwolle speelt voor 2.500 per maand. Schaken heeft dit seizoen 4 leuke wedstrijdjes gespeeld en krijgt het ook hoog in z'n bol. Kan wel begrijpen dat een club als Celtic of een subtopper uit de 2e engelse leaugue hem wil hebben.

9. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Denk het niet hoor, die gast is volgens mij al 28. Die kan lekker naar NEC ofzo.

Van Haaren vind ik wel jammer, zie wel potentie in die jongen.

10. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Crosspost;
    Ajax Life
    = Baasch

__

duurt lang bij Ajax..

11. Seh

Seh Guest

Mokotjo en Clasie hebben al meer laten zien imo dan die Van Haaren. Tel daar bij op dat er nog wat mooie talentjes rondlopen in een generatie (of 2) onder hem. Take it or leave it dus.

Schakens heb je denk ik ook wel in de jeugd lopen.

Take it or leave it, later!

12. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Het is wel te hopen dat er van de jongens van de A een hoop willen tekenen, van de B lichting is echt drama

13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Paul Romer hoeven we niet serieus te nemen, naar de Telegraaf gaan om te melden dat ze niet zo over Ajax moeten schrijven, dan begrijp je weinig van media.

14. Seh

Seh Guest

Tegen de tijd dat de B lichting nodig is kunnen er denk ik wel gerichte aankopen gedaan worden, dus dan hoef je alleen de échte super talenten nog binnen te houden. Niet zoals nu de complete A1 van vorig en dit jaar een contract aanbieden. :+

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Die man komt binnen bij DWDD, Van Nieuwkerk kan amper een vraag stellen of hij neemt zelf de controle en begint los te gaan over de Telegraaf. Het kwam allemaal zó hypocriet over. Vervolgens roept hij dat ze Van Gaal wel zo moesten aanstellen, die ook nog eens pas over een jaar kan beginnen, omdat Cruijff er niets van gebakken heeft de laatste maanden en zegt hij ook nog eens even dat Cruijff Van Basten bewust heeft kapotgemaakt (terwijl het Cruijff was die met Van Basten op de proppen kwam).

En dan ook nog beweren dat het inhoudelijk wel een goed besluit was, maar de manier waarop alleen niet. Gelul. Het besluit staat haaks op het beleid dat is ingezet onder Cruijff. Nog eens een technisch directeur erbij + die Sturkenboom, dat maakt het een onwerkbare situatie voor Jonk en Bergkamp. Wat op dag 1 al voor conflicten zorgde. Om maar te zwijgen over de cruciale verschillen tussen Van Gaal en Cruijffs visie qua jeugd.

Opzettelijk Cruijff beschadigen? Denk het dus wel ja. Gecoördineerd? Nee, daar is ie te dom voor. Ik zie niet in hoe dat in zijn voordeel moet spreken.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Schijnt dat alle leden van de RVC ontbonden worden, inclusief Cruijff. Nu nog kijken wat voor bestuur er komt. Maar niets is nog zeker of officieel.

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Prima. Als Ten Have er maar uit flikkert.

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Gladde aal Ten Have kom ik persoonlijk uitzwaaien.

Cruijff blijft toch wel verbonden met Ajax.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    En de bedoeling is dat de nieuwe bestuursraad, na de interim, de visie van Cruijff zullen volgen.

20. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina