ze hadden die gasten van mij plat mogen trappen vanaf 1.45. Stelletje randdebielen. Vreemd trouwens dat er niet meer politie op de been was om deze 'actie' de kop in te drukken. Overal kon je al lezen dat het uit de hand zou lopen.
Wat een tyfesdebielen ook he, wel mooi die actie met die paarden. Zie je een paar gasten oveer de grond rollen haha!
De tering. Waarom kunnen we nou niet gewoon even genieten van het feit dat het nu lekker gaat met Feyenoord (in de competitie anyway). Echt verschrikkelijk sneu dit. Van mij hadden ze mogen schieten... -_-
Dat soort gasten hou je altijd bij feyenoord, weten het altijd te verpesten. Bij ado heb je ook genoeg van dit soort lui en ik voel het aankomen dat er snel ook weer wat gebeurd omdat het niet loopt zoals ze willen
'Thuisduels Feyenoord desnoods verbieden' Laatste update: 19 september 2011 07:23 info AMSTERDAM - Wedstrijden van Feyenoord in Rotterdam moeten desnoods worden verboden tot de problemen met gewelddadige supporters zijn opgelost. De politie is het supportersgeweld spuugzat, zeggen politievakbonden ACP en ANPV maandag in het AD. De bonden reageren in de krant op de ongeregeldheden bij het stadion van Feyenoord zaterdag. Supporters hielden voorafgaand aan de wedstrijd tegen De Graafschap een gewelddadige protestactie tegen het beleid van de club. Ze bestormden het Maasgebouw, dat aan De Kuip vastzit en staken vuurwerk en fakkels af. Agenten trokken hun dienstwapens om de menigte in bedwang te houden. Onaanvaardbaar Voorzitter van ACP Gerrit van de Kamp noemt het onaanvaardbaar dat zijn collega's in het nauw worden gedreven vanwege een probleem dat anderen niet oplossen. "Het conflict tussen de harde kern en het clubbestuur van Feyenoord bestaat al meer dan een jaar", zegt hij. "Elke keer wordt de politiemacht opgeschaald. De status quo wordt gehandhaafd omdat de politie nu elke keer als scheidsrechter optreedt." Hoek van Holland Na eerdere incidenten rondom wedstrijden van Feyenoord en het door hooligans verstoorde dansfeest in Hoek van Holland in 2009, is voor beide bonden de maat vol. ANPV-voorzitter Walter Welting vindt dat burgemeester van Rotterdam Ahmed Aboutaleb (PvdA) het probleem moet aanpakken. "Feyenoord kan dit niet zelf. Stadionverboden of het verbieden van wedstrijden lijken de beste maatregelen." Aboutaleb zegt dat verbieden van wedstrijden geen optie is, omdat slechts een kleine groep de problemen veroorzaakt. -------------- wat een verschrikkelijk frustrerend bericht. Generaliserend, suggestief... Het dikgedrukte stukje als hoogtepunt, de actie ging in principe gewoon goed en rustig, met politiebegeleiding, zonder problemen. En van het aanhalen van HvH word ik al helemaal droevig...
De mensen die op dat filmpje voorkomen zijn geen supporters. Die gaan er gewoon op uit om te kutten. Erg triest ... Feyenoord heeft het straks aan zichzelf te danken dat ze nergens meer welkom zijn. De klassieker is kapot, in Europese Wedstrijden ben je amper welkom. Gelukkig heb je nog WEL supporters die hun club op een POSITIEVE manier steunen i.p.v zo'n trieste actie.
Ach het was van te voren al duidelijk dat een dergelijke actie op rotzooi uit zou lopen, dat werd zelfs al lachend op internet aangekondigd. Die actie en 90% van de argumentatie tegen het bestuur berust op onderbuikgevoelens, aannames en fabels. En dit alles zonder ook maar enige vorm van bewijs of hoor en wederhoor. Ik snap wel dat Feyenoord niet meer wil praten met de zogenaamde varkenoordgroep of Lunatic news. Stelletje onruststokers. Maar dat de politie gaat verkondigen dat wedstrijd verboden moeten worden is absurd. Ze moeten hun werk beter doen en zorgen dat dit voorkomen kan worden.
Zo hypocriet zeg, bijvoorbeeld het zomer carnaval loopt elk jaar uit de hand met vechtpartijen enzo. Maar daar hoor je nooit wat over. Verlies je zeker teveel stemmen mee als je daar wat over zegt?
Ik heb me nooit heel erg verdiept in die HvH-zaak, maar had dat wat met Feyenoorders te maken dan? Ik weet dat degene die is overleden een seizoenskaart op dat fanatieke vak had, maar er was toch geen sprake van handelen in de hoedanigheid als hooligan?
Er is geen fanatiek vak in de Kuip, de hele Kuip is fanatiek :b: Maar de link is erg krom inderdaad. Als een Feyenoord hooligan in schiedam een chocoladereep jat moet de politie teveel werken dus moeten we wedstrijden maar verbieden?