1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Die ja, danku

True, maar to be honest, ik zie Ajax echt niet meer dan 1 doelpunt maken hoor. Noem mij een pessimist, maar zelfs als Madrid B 1 stapje extra doet wordt Ajax overklast.

Zeker als Ozil er in komt, die zet een stapje extra en kan ondertussen nog een glas sangria achterover tikken voordat iemand ook maar in de buurt komt :+

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Pffff, gaan we weer. Die discussie gaat eindeloos worden.

Als je middelmatig bent komt je niet in de finale van een WK.

Ik zeg niet dat ze werelds voetbal hebben laten zien, want dat was niet zo. Maar als team waren ze bijna niet te verslaan, niemand speelde graag tegen ze. Op het EK waren weinig ploegen die aantoonbaar beter hadden gepresteerd tijdens de kwalificatie en eindronde van dat WK. Loting of niet, it doesn't matter. Je staat er, je hebt Brazilië en Uruguay verslagen. Ploegen als Italië, Frankrijk, Portugal en Engeland zijn we niet tegengekomen, daar kan NL niets aan doen natuurlijk. Die werden uitgeschakeld, maar acht ik echt niet beter dan Oranje op dat moment.

Ik word oprecht moe van dat eeuwige gezeik van mensen die Oranje niet goed genoeg vinden. We zijn een fucking klein landje en we tellen gewoon mee, wees daar eens trots op ipv dat gezeik over het vertoonde spel. Oranje heeft een grote naam in de wereld, dat is niet voor niets.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Liever een WK-finale met degelijk voetbal dan een kwartfinale EK met enkele showwedstrijden.

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Zagreb maakte in Madrid toch ook twee goals? Daarnaast moet Ajax gewoon met heel veel commitment voetballen, dan kom je al een heel eind.

5. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En Alderweireld is op de training geblesseerd geraakt en meespelen morgen lijkt uitgesloten. :emo:
    Dus Bteam of niet, Blind tegenover Benzema, dat gaat natuurlijk helemaal fout.

6. Seh

Seh Guest

Dit. _O_

Tevens is er zat talent in aankomst hoor, wie het wel en niet gaan halen weet je toch nooit. Afellay, Elia, De Jong, Van Wolfswinkel, Bruma, Van der Wiel, Krul, De Vrij (?), Douglas,

Keeper: Krul
    Verdedigers: Van der Wiel, Bruma, Douglas, Gouweleeuw, Van Dijk, De Vrij, Willems (_O__O_)
    Middenveld: Strootman, Afellay, Wijnaldum, Fer, Clasie (?), neem aan dat er ook wel weer een paar super talenten bij Ajax in de jeugd lopen. Bij Feyenoord is er ook één: Trindade De Vilhena. Ook bij Arsenal loopt er eentje rond die minuten mag maken al.
    Aanvallers: Elia, De Jong, Van Wolfswinkel, Castaignos. Achahbar en Klaassen (?) komen er denk ik ook aan.

Alleen weinig buitenspelers verder waar ik zo één twee drie op kan komen. Verder dan Cabral en Lukoki kom ik niet. :+

Al deze spelers zijn nog geen Sneijder of Arjen Robben, maar wat niet is kan nog komen.

Edit: Ik vergeet baas Leerdam, ik vind hem een van de betere Feyenoorders dit seizoen. Constant en weet zijn mannetje goed uit te schakelen.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 dec 2011
  7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Nooo! WTF doet Ajax met hun spelers, dit is abnormaal. Blind :'-(.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Als ik die namen zie moet ik toch wel even slikken..

9. Seh

Seh Guest

Waarom? :eek: Mensen als Nigel de Jong en Afellay zitten nog tussen deze generatie he.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.618
    1998: Kluivert, Bergkamp, De Boer (x2) Overmars, Stam, Seedorf, vd Sar...
    2006: Sneijder, Van der Vaart, Kuyt, v Nistelrooy, Van Persie, Stekelenburg, Vd Sar, Robben, van Bommel

Sorry hoor maar dan zie ik de toekomst met Klaassen, Elia en Wolfswinkel somber in.

11. Seh

Seh Guest

Natuurlijk zijn het nog geen Bergkampjes en Sneijders. Maar dat waren ze zelf ook niet toen ze nog (maar net) in de Eredivisie speelde.

12. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Klaassen is een veel groter talent dan van Wolfswinkel was op zijn leeftijd, die kun je onmogelijk vergelijken. Luuk De Jong kan wel echt een topper worden bij een club als Man Utd.

Ik kan wel janken dat er nu weer een geblesseerde erbij is.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.618
    Nee, die wonnen de Champions League in 1995 8)
    Die waren ook nog nat achter de oren :p

Ik denk gewoon niet dat we zulke generaties nog gaan krijgen in de nabije 20 jaar.
    Daarna gaan Amerikanen voetballen en winnen zij hem 5x.

14. Seh

Seh Guest

Ik vergelijk ze niet. Ik noem op welke talenten die ik ken er op dit moment kans maken op Oranje in de toekomst.

True. Dan zijn het nog geen Sneijdertjes of Robbens. :+

Laatst bewerkt door een moderator: 6 dec 2011
  15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Bij het vrouwenvoetbal wellicht.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Aldeweireld nu geblesseerd aan z'n hamstring, godver..

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    No spang, we hebben Blind :9

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Jong Ajax vs Real B morgen.

19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    :+ Who cares. Beloof Real Madrid gewoon een rondleiding langs de wallen, sluit een dealtje voor een gelijkspel and it's all good.

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Boerrigter - Sightorsson/Bulykin - Sulejmani
    ----------------De Jong--------------------------
    ----Aisatti---------------------------?
    ---------------------------------------------------
    --?----Alderweireld----Ooijer-----?
    -----------------?--------------------------------

Het ziekenboeg team is bijna compleet :cool:

Topicstatus: