RKC degradeerde volgensmij in datzelfde jaar dat hij er speelde en is slechts één seizoen terug geweest in de Eredivisie (2009 - 2010). Waar Jan toen was, goeie vraag. Maar twee wedstrijden missen kan op zich nog wel.
Ach Ajax heeft er echt alles aan gedaan, uiteindelijk is het dan lastig om nog aan jezelf te wijten. Je hebt je plicht gedaan maar ziet dan die zakkenwassers uit Zagreb gewoon he-le-maal niks doen, tja daar wordt je moedeloos van. Ik zou hoe dan ook boos zijn op Dinamo, buiten het feit of de wedstrijd verkocht is of niet.
Tja, dat doelpunt van Verthongen vóór RKC, tegen Ajax wat toen de titel kostte op doelsaldo. Ik weet ook nog wel dat, volgens mij Verthongen, tegen RKC scoorde in de Arena toen hij de bal wilde terug geven aan de keeper, hehe.
Jans gaat weer een niet helemaal fitte Assaidi opstellen morgen. Natuurlijk het is een fantastische voetballer. Maar vind het met Van la parra toch beter gaan. Als Assaidi speelt is het een beetje van alle ballen richting hem knallen en kijken wat die doet zeg maar.
Was tegen Cambuur, maar blijft mooi Ook daarna dat Cambuur niet doorheeft dat Ajax ze wil laten scoren en de bal bijna uitrolt.
Dat was Jong Ajax toch? Was dus niet de Eredivisie en ze hebben daar al helemaal geen titel op verloren.
Dit was in de beker inderdaad, maar dat jaar daarna geloof ik(?) speelde hij bij RKC en kon Ajax kampioen worden en werden ze het niet door een doelpunt van Vertonghen, weet niet meer precies hoe het zat.
Moest wel lachen toen ik dit las http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=154149 Daley Blind wil naar het niveau Vertonghen toe, Vertonghen is zijn ´jonge´ oogde al veel beter dan Daley Blind. Krijg altijd een beetje het idee dat die gozer alleen bij Ajax zit door zijn vader.