1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Gelukkige Clasie zet pen op papier

Jordy Clasie heeft vrijdagmiddag in De Kuip zijn nieuwe contract getekend, dat hem tot medio 2015 aan Feyenoord verbindt. De 20-jarige middenvelder bereikte al eerder een principeakkoord met de club over een nieuwe verbintenis. Vrijdag zette hij in één business units van het stadion in het bijzijn van zijn trotse vader en zaakwaarnemer de benodigde handtekeningen. Ook kreeg hij uit handen van technisch directeur Martin van Geel symbolisch het shirt met rugnummer 16 uitgereikt.

Volgens Van Geel heeft Clasie in een paar maanden tijd laten zien dat hij van grote waarde kan zijn voor Feyenoord. ‘Toen Jordy begin dit seizoen overkwam van Excelsior geloofden we erin dat hij een grote carrière tegemoet zou gaan’, zei Van Geel. ‘Maar dat hij zich sindsdien in een paar maanden tijd zo heeft ontwikkeld hadden we alleen maar kunnen hopen. Dat is een groot compliment waard voor Jordy.’

Clasie hoefde niet lang te twijfelen over verlenging van zijn verbintenis bij Feyenoord. ‘Ik heb het gevoel dat ik hier nog niet uitgeleerd ben’, vertelde de middenvelder.''Ik voel veel vertrouwen van de mensen hier en van de club, dus ik wil graag bij Feyenoord blijven.''

Clasie liet weten dat hij zijn nieuwe contract op bescheiden wijze zal gaan vieren. ‘Natuurlijk is dit één van de dagen die mij altijd zal bijblijven als voetballer’, zei hij. ‘Maar ik ga geen gekke dingen doen vandaag. Natuurlijk zal ik nog wel een keer gaan eten met de mensen die hieraan hebben bijgedragen, maar daar houden we het ook bij.’

Voor Clasie betekent de contractondertekening een prachtige afsluiting van het jaar 2011, waarin hij met Excelsior in de eredivisie bleef, een terugkeer naar Feyenoord verdiende en na een uitstekend half jaar al een nieuw contract kon tekenen. '' Maar ik hoop dat dit jaar nog iets mooier wordt'', zei Clasie, verwijzend naar de wedstrijd tegen FC Twente van komende zondag.

De middenvelder is volledig fit voor deze wedstrijd, nadat hij vorige week tegen FC Utrecht uitviel met een hoofdblessure. ''De dagen na die wedstrijd voelde ik me nog niet honderd procent, maar het bleek uiteindelijk allemaal mee te vallen. Nu kan ik weer voluit spelen en hopelijk zondag voor een goed resultaat gaan.''

Hiep hoi.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 dec 2011
  2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    2015, nice. Goed gedaan door Feyenoord.

3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Lekkeeeeerr! Clasie vind ik echt een topper. Diamond in the rough.

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Mooi dat ze nu hun mening meer laten blijken en het op deze manier te doen.

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Chivu is sinds zijn schedelbasisfractuur wel in mindere vorm dan daarvoor. Hoe dan ook kan hij een versterking zijn voor Ajax, mocht Vertonghen vertrekken. Die kans lijkt me zeer aanwezig. Zelfs aankomende winterstop al.

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Eindelijk zijn we van Blind verlost. Van Reijn kan het niet slechter doen.

7. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Heerlijk! Ricardo van Rhijn lijkt me een verademing, gozer is snel en heeft een goede techniek, en slechter dan Blind is (bijna) onmogelijk lijkt me! Frankie ziet het licht.

Trouwens iemand deze goal van Van Rhijn gezien tegen Jong PSV? http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/57697/-wereldgoal-van-rhijn.html

Wel beetje mazzel, maar alsnog, jongen heeft wel techniek.

Laatst bewerkt: 16 dec 2011
  8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Geniaal als het waar is. :lol:

9. Seh

Seh Guest

Pure genialiteit.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Met 'in mindere vorm' pak je op de valreep nog even het understatement van het jaar mee.

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Maar wat denk je Nera, is hij nog een waardevolle aanwinst voor Ajax? De Eredivisie is natuurlijk heel wat anders dan de Serie A natuurlijk.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Net terug uit t Abe, valt weinig over te zeggen

PSV was op alle fronten beter, veel feller en geconcentreerder. Met een goeie Strootman en een goeie Wijnaldum en heel erg veel beweging op het middenveld waar Kums en Elm echt geen raad mee wisten

13. Seh

Seh Guest

\o/

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wow, dat kwam als een schok.

:+

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Laatst bewerkt: 19 dec 2011
  16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Feyenoord neemt vijf talenten mee op trainingskamp

Ronald Koeman zal vijf talenten uit de jeugd meenemen op het trainingskamp in Marbella (Spanje). Matthew Steenvorden, Mats van Huijgevoort, Terence Kongolo, Tony Trindade de Vilhena en Anass Achahbar zullen met de selectie van de Rotterdamse club meereizen, zo meldt het Algemeen Dagblad vandaag. In Marbella speelt Feyenoord bovendien een oefenduel tegen FC Basel op 14 januari. Het trainingskamp duurt van 9 t/m 15 januari. Op 22 januari zal de competitie weer hervat worden. Feyenoord speelt dan de uitwedstrijd tegen VVV Venlo.

fr12.nl

De Vilhena is momenteel 16, vlak voor trainingskamp wordt hij 17. Ik denk dat hij volgend seizoen misschien wel bij de selectie komt.

17. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
  18. Seh

Seh Guest

Die De Vilhena schijnt echt een enorm talent te zijn. Nog een groter talent dan Achahbar. :)

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Hij scoort redelijk veel bij A1. Hij komt trouwens bij mijn club in Maassluis vandaan :+ Wel al na de F1 weggehaald haha. Zie alleen nog wel een mentale uitdaging voor hem, want hij heeft niet echt wat je noemt goede vrienden (zie hem nog wel eens).

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat las ik laatst ook, maar wat ik me dan vooral afvraag; wanneer is de uitspraak in die zaak? Want als deze op 14 januari is, de datum waarop die schorsing dan in zou gaan, is het logistiek toch vrijwel onmogelijk om alles nog om te switchen?

Qua kaartverkoop, reizen die geboekt zijn door fans en clubs (Want Ajax en Manchester zijn dan niet de enige die hier last van hebben. Ook de tegenstander van FC Basel, FC Basel zelf. Die mensen moeten dan allemaal schadevrij gestelt worden lijkt mij. Kan me haast niet voorstellen dat een rechter dit, dit in ogenschouw nemend, goed kan keuren.

Vind het sowieso wat ver gaan, om FC Basel de dupe te laten zijn van wat FC Sion heeft geflikt. Terwijl die club juist zo'n goed jaar kan draaien door de CL..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina