1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Weet niet wat er verkeerd ging. Eerste paar wedstrijden speelde hij gewoon goed en was hij een aanwinst voor het team. Daarna nog enkele invalbeurten en toen niks meer.

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Nijland komt toch ook gewoon bij Groningen vandaan? Wel jammer dat hij het nooit heeft kunnen waarmaken bij PSV, hij speelde bij Groningen wel goed!

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Daar ga je al.... :+ Alleen Labyad dus?

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Blind speelde ook goed bij Groningen :9

5. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Marcus Berg anyone? :D

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Matavz

Nu loop ik op de feiten vooruit :emo:

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Suarez ook....wat is je punt :cool:

8. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    True, al zou een Clasie op het mietjes middenveld van psv niet misstaan. Of een De Vrij achterin. Verder zijn de andere Feyenoord talenten denk ik nog te wisselvallig voor een team dat kampioen wilt worden, maar dat gaan we in de 2e seizoenshelft meemaken.

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Leuke speler, ik zie hem graag naar Ajax komen. Sulejmani mag wat mij betreft weg a.s. zomer of kan eventueel concurreren volgend seizoen met Narsingh en eventueel op linksbuiten, als concurrent voor Boerrigter. Lukoki kun je dan of verhuren, of behouden als vervanger van Narsingh als Sulejmani blijf.

Twente heeft wel een speler als Narsingh nodig, zou het jammer vinden als hij daar naar toe gaat. PSV heeft volgens mij nog genoeg opties aan de rechterflank met Labyad en Lens.

10. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Twente wil Nasringh.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu wel klaar met dat gekut van Sulejmani op de rechtsbuiten, wat mij betreft haal je Narsingh in de winterstop. Ik was vorig seizoen al van hem gecharmeerd en hij heeft zich zoals verwacht enorm ontwikkeld sindsdien. De vraagprijs zal er echter niet om liegen, Heerenveen kennende.

12. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het kan, meteen Narsingh halen in de winter. Sulejmani op rechtsbuiten is niks! Als Siggy weer terug is en dan met Boerrigter en Narsingh op de flanken, dan moet het wel goedkomen:)

Wat zou die kosten? 5-10 miljoen? Pffff komt dus gewoon uit onze eigen jeugd=(|:-

13. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Özbiliz/Lukoki

14. Seh

Seh Guest

Weer 16 miljoen betalen voor een buitenspelers van Heerenveen. _O_ Ik zeg doen.

15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Wij kunnen dat tenminste, flippo.

16. Seh

Seh Guest

Typerende reactie. :emo:

Je zinnen worden er trouwens echt niet sterker door hoor als je Nerazurri na doet met achter elke zin een komma en een 'scheldwoord'. Dus laat dat maar over aan die Italiaan, die maakt het soms tenminste nog grappig.

Feyenoord. _O_

Laatst bewerkt door een moderator: 22 dec 2011
  17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Frustrerend he? Als Narsingh zegt hogerop te willen en Feyenoord niet eens noemt.

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    @SEH Kijk eerst eens naar jezelf met je zogenaamd grappig bedoelde, ja wat is het eigenlijk, non-informatie.

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    8) Dont even start :lol:

20. Seh

Seh Guest

Daar ben ik ondertussen wel aan gewend hoor. Man, man. Wat zijn mensen toch snel op hun veel te langen tenen getrapt. Ik noem nergens Feyenoord in mijn vorige posts en toch komt er steeds één of andere ziele poot over mijn clubje beginnen.

Vertel, wat is non-informatie?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina