1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Everton dan: Drenthe schorsen omdat hij naar verluid onderhandelingen voert met Liverpool :lol:

Dat talentje....tja....

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Leuke reacties op PSVnetwerk :+.

3. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Wel logisch, we schreeuwen moord en brand als er weer een talent naar Engeland gaat. En dan is er geeneens sprake van een ongeschreven regel om van elkaars talentjes af te blijven.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Sowieso wel grappig nadat PSV zelf Strootman, Mertens, Matavz en Wijnaldum bij concurrenten heeft weggekocht. :p

Maar hoe het zit met jeugdspelertjes weet ik niet.

5. Seh

Seh Guest

Van Geel mag van mij dan een belletje richting Lodeiro zijn zaakwaarnemer doen.:cool:
    Weggekocht inderdaad, heel wat anders dan talenten die nog lang geen 18 zijn weg jatten bij elkaar. Persoonlijk vind ik het niet zo'n ramp, blijkbaar ziet die jongen meer kans om bij Ajax beter te worden en/of door te breken dan bij PSV. En daar geef ik hem geen ongelijk in, al is het niet netjes tegenover elkaar natuurlijk. Maar Feyenoord haalt ook veel spelers van Sparta e.d. weg, pas nog eentje van Almere. Al is dat ook wel weer iets anders, gezien dat geen topclubs zijn.

Maar PSV moet zich niet zo aanstellen, alleen Labyad en Depay nu een beetje komen door in het eerste. De rest van de talenten houden de bank warm terwijl opa Engelaar wel mee mag doen.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2012
  6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Narsingh en Schöne zijn welkom, Moisander moet ik niet.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mogen desnoods ook hier naartoe komen hoor. :+

8. Seh

Seh Guest

Ik denk dat Eriksen verkocht gaat worden als Schöne gehaald wordt. Of zeg ik dan iets geks?

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dan zeg je iets geks.

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Iets heel geks.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zou mooi zijn als Eriksen en Vertonghen zouden vertrekken. En ze dan kutspelers voor het geld halen, of veel te veel betalen.. Sulejmani-idee bij Narsingh :cool:.

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Het is geen PSV.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Uh, Ajax betaalt over het algemeen meer voor goede spelers dan PSV hoot 8).

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Die tijd is inmiddels voorbij.

Laatst bewerkt: 16 apr 2012
  15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hopen dat Eriksen vertrekt heeft geen zin. Die heeft zelf ook wel door dat hij echt nog enorme stappen moet maken voordat hij aanspraak maakt op veel minuten bij een topclub. Dat heeft ie bovendien ook gewoon aangegeven, onlangs nog.

16. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Misschien een gekke gedachte: maar wellicht dat Siem de Jong in belangstelling staat van clubs uit het buitenland? Schone zou ook een vervanger van Siem kunnen zijn.

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, die wil nog 2 jaar blijven. Schöne wordt gehaald voor de breedte. Volgend seizoen heeft Ajax weer een druk programma met de CL wedstrijden.

18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Schöne halen als je Lodeiro, Aissaiti, De Jong, Eriksen, Janssen, Klaassen en De Jong al hebt vind ik onlogisch.

Dan moeten er 1 of 2 vertrekken. Anders is het echt een nutteloze aankoop.

19. Seh

Seh Guest

@dakar

Hoe weet je dit? Je presenteert het als een feit, terwijl je al heel wat aardige middenvelders hebt.8) Schöne heeft zelf aangegeven wel te willen spelen bij zijn nieuwe club.

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    En volgende zomer zou Eriksen wel kunnen vertrekken. Theo z'n contract loopt dan af. En wie weet gaat Siem dan ook weg.

En als Lodeiro en Aissati vertrekken is het toch ook gewoon prettig om de plekken dubbel bezet te hebben? Met Janssen/Schöne en Eriksen/Siem zit je dan gewoon prima. Klaassen en Serero zijn (nog) niet goed genoeg en kan je eventueel verhuren.

De Telegraaf beweert dat Schöne voor Ajax kiest.

Laatst bewerkt: 16 apr 2012

Deel Deze Pagina