Ik niet, denk Jorrit010 wel. Toen ik kon kopen waren en nog mar een paar tiental kaartjes, had geen zin om voor dat grote risico mis te grijpen mn bed uit te gaan.
haha ja zat het te kijken met die tennisballen was iets van dat de wedstrijd van 22:00 naar 22:30 verplaatst was omdat die zender om 22:00 een samenvatting van Barca-Real wilde uitzenden
[yt]K2iRzoTbmxQ[/yt] Hier waren ze niet zo blij dat de wedstrijd extra vroeg werd gespeeld omdat de zender een wedstrijd van Federer wou uitzendbe. Waren ze niet zo blij mee
PSV heeft niet heel slecht gespeeld, maar het was gewoon NEC wat er een verschrikkelijke pot vna maakte. Wat een laf schijtteam is dat zeg. Na de 0-1 bleef alleen Zeefuik voorin (10 meter vóór de middenlijn). George en Foor kwamen héél soms mee. Daarna ging Pastoor steeds de 'aanvallende' spelers wisselen voor verdedigers, waardoor ze op een gegeven moment gewoon met 7 échte verdedigers speelde en dan 2 controlerende middenvelders.. en Zeefuik. Echt schandalig.
Dat van die ervaring klopt wel, maar hij gaat wel erg ver.. Volgend jaar nog paar klasbakken kopen en je bent kampioen.
Inderdaad, gewoon weer nieuwe halen! En dan weer lekker schreeuwen dat het niet normaal is wat voor beleid ze voeren.
Provocatieve titel maar buiten dat vind ik het enerverend dat Janssen elke keer laat zien dat hij geen affectie heeft met en voor Ajax.