1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    De situatie blijkt ook niet zo duidelijk uit het nieuwsbericht. Vaag geformuleerd.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Voetbalzone hè.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Volgens mij staat er duidelijk dat het shirt voor die vrouw bedoelt was maar dat het leek alsof ze hem weggriste voor een ander kutventje.

4. Seh

Seh Guest

Zou die naar Chelsea gaan?

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou het raar vinden. Er zit nog rek genoeg in het team van Barca en hij heeft daar bijna alles precies zoals hij het wil hebben

bij Chelsea zou hij weer van voren af aan moeten beginnen. En zoveel meer zal hij daar toch ook weer niet gaan verdienen? (en als het alleen om geld te doen was zou hij vorig jaar toch wel naar Qatar gegaan zijn? dacht dat hij daar 22.000.000 kon gaan verdienen)

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Vind het sowieso vrij opmerkelijk gebeurtenis.
    Mevrouw wordt even zwart gemaakt op nationale televisie.. Ik hoor het Matthijs nog zeggen iets van "nog even laten zien".. Mevrouw krijgt allemaal nare berichten en opmerkingen en wat blijkt, het ligt allemaal iets gecompliceerder aangezien Bas Dost hen het shirtje had beloofd.

Vervolgens 1 zinnetje oid in DWDD de dag erop. Ze zouden toch wel een mooier gebaar kunnen maken.

Het lijkt klein maar lijkt me toch behoorlijk vervelende situatie om in te zitten. Als die volgende keer naar Heerenveen gaat zou ze heel wat naar d'r kop geslingerd krijgen.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Welnee, wij kijken niet naar DWDD (alleen Omrop Fryslan jonguh!)

8. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Ah scheelt, plus dat polsstokverspringen in 't water veel belangrijker wordt gevonden dan voetbal, zal het allemaal wel meevallen, daar in het hoge noorden.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als je in het water land doe je iets niet goed maar ik ben al blij dat je uberhaupt van het bestaan van onze volksport nr 3 af weet (1 en 2 blijven natuurlijk Schuitjezeilen en kaatsen)

10. Seh

Seh Guest

:emo:
    Natuurlijk! :lol:

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Beter blijft Guardiola gewoon bij Barcelona. Dan hoef ik me geen zorgen te maken dat Koeman dalijk ineens vertrekt.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zou dat de gedroomde opvolger zijn dan? Is wel een echte Barca man maar ik denk dat ze toch nog net wat groter denken

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk niet de eerste keus, maar hij zal vast wel op hun lijstje staan.

14. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Haha Koeman bij Barca :lol:
    Alléén omdat FC Guidetti 1 jaartje goed loopt?

15. Seh

Seh Guest

En omdat het daar een legende is. Maar gaat niet gebeuren natuurlijk. Overigens is FC Guidetti wat overdreven, dat weet je zelf ook wel. :)

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    FC Guidetti.. Je kan het ook omdraaien; Guidetti loopt gewoon nu zo goed omdat Feyenoord goed loopt.

17. Seh

Seh Guest

Zo werkt dat hier in Nederland niet. El Ahmadi, De Vrij, Clasie, Mulder, Bruno Martins Indi, Cissé en Schaken hebben geen stappen gemaakt dit seizoen natuurlijk. ;)

18. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Feyenoord is een team met veel snelle bewegelijke antilliaantjes, wat gretige straatschoffies en een superspits... Alles valt dit seizoen samen maar ik ben benieuwd hoelang ze het vol kunnen houden..

Geen idee hoeveel spelers er in de belangstelling staan van andere clubs en/of Guidetti weggaat. Toch wel een bepalende factor. Kijk bijv. Ado vorig jaar en nu, paar spelers weg waaronder de meest bepalende scorende speler.. en het boek is meteen uit.

Hoe staat Feyenoord er atm financieel voor? Kunnen ze het zaakje gewoon bij elkaar houden?

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Klasse 2 nu dacht ik.

20. Seh

Seh Guest

8) Alleen 2 op de flanken als Guidetti speelt. Clasie en El Ahmadi zijn gewoon pure klasse. Indi en De Vrij toppers in wording en Vlaar een goede Eredivisie CV.
    ADO met Feyenoord vergelijken, are you serious? Er komen talenten aan die elke topclub in de wereld wil hebben. Achahbar, Vilhena en ook Manu is een goot talent. Tot nu toe heeft alleen Vilhena het laten zien, maar die gaat volgend seizoen gewoon zijn ding doen als (reserve?)nummer 10.

ADO haalt spelers als die dikke Verhoek terwijl Feyenoord volgend seizoen Vormer, Janmaat en Goossens haalt. Alleen van de laatste ben ik nog niet overtuigd maar die andere 2 zijn sowieso een meer waarde voor bijna elke Eredivisie club. En Goossens heeft een hele mooie trap, ook niet verkeerd gezien er nu niemand is die wat uithaalt bij corners en vrijetrappen.

Mulder
    Janmaat-De Vrij-Indi/Vlaar-Nelom/Indi
    Clasie-El Ahmadi/Tony/Goossens-Vormer
    Cabral/Cissé/Manu-Fernandez/Achahbar-Goossens/Cissé

Met nog 1 goede buitenspeler/spits ziet dit er gewoon weer uit als ween waardig top 5 team.

Weer in de veilige categorie 2 en er is ruimte voor 1 of 2 extra grootverdiener. Zie de intresse in Kuyt. Dan ga ik er wel vanuit dat Bakkal en Guidetti sowieso weg gaan. Van Geel is zelfs bezig El Ahmadi langer te binden, dat betekend dus dat er wel wat geld is.

Conclusie: Feyenoord vergelijken met eendagsvliegen als ADO is nonsense.

Edit: En dan vergeet ik stille kracht Leerdam, die op het middenveld en rechtsback kan. En verder nog Schenkeveld (_O_ vind ik zelfs beter dan De Vrij) en Kongolo die er aan komen achterin.

Laatst bewerkt door een moderator: 26 apr 2012

Deel Deze Pagina