Alleen 2 op de flanken als Guidetti speelt. Clasie en El Ahmadi zijn gewoon pure klasse. Indi en De Vrij toppers in wording en Vlaar een goede Eredivisie CV.
ADO met Feyenoord vergelijken, are you serious? Er komen talenten aan die elke topclub in de wereld wil hebben. Achahbar, Vilhena en ook Manu is een goot talent. Tot nu toe heeft alleen Vilhena het laten zien, maar die gaat volgend seizoen gewoon zijn ding doen als (reserve?)nummer 10.
ADO haalt spelers als die dikke Verhoek terwijl Feyenoord volgend seizoen Vormer, Janmaat en Goossens haalt. Alleen van de laatste ben ik nog niet overtuigd maar die andere 2 zijn sowieso een meer waarde voor bijna elke Eredivisie club. En Goossens heeft een hele mooie trap, ook niet verkeerd gezien er nu niemand is die wat uithaalt bij corners en vrijetrappen.
Mulder
Janmaat-De Vrij-Indi/Vlaar-Nelom/Indi
Clasie-El Ahmadi/Tony/Goossens-Vormer
Cabral/Cissé/Manu-Fernandez/Achahbar-Goossens/Cissé
Met nog 1 goede buitenspeler/spits ziet dit er gewoon weer uit als ween waardig top 5 team.
Weer in de veilige categorie 2 en er is ruimte voor 1 of 2 extra grootverdiener. Zie de intresse in Kuyt. Dan ga ik er wel vanuit dat Bakkal en Guidetti sowieso weg gaan. Van Geel is zelfs bezig El Ahmadi langer te binden, dat betekend dus dat er wel wat geld is.
Conclusie: Feyenoord vergelijken met eendagsvliegen als ADO is nonsense.
Edit: En dan vergeet ik stille kracht Leerdam, die op het middenveld en rechtsback kan. En verder nog Schenkeveld ( vind ik zelfs beter dan De Vrij) en Kongolo die er aan komen achterin.
Laatst bewerkt door een moderator: 26 apr 2012