1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Daarnaast verdedigde VVV vrij sterk (en met 10 man) dat weekend, itt afgelopen weekend...

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja joh, dat snap ik ook wel. Een beetje pesten hier en daar hoort erbij. Ik vind het iig fijn dat Feyenoord ook weer een beetje meedoet.

Overigens gaf Koeman aan dat ze vooral verloren hadden van VVV omdat het gif er niet was die er wel is als Guidetti speelt. Vandaar mijn bewering dat Feyenoord zonder Guidetti geen schim is van de ploeg die ons zondag de wil op heeft gelegd. Maar blijkbaar weten de fans het hier beter dan Koeman ;)

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    De Italiaanse transfermarkt sluit om 19.00 dus dan hebben we echt duidelijkheid omtrent El H.

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind het vooral kut dat we verder niks horen over evt. aan te trekken spelers door Ajax.

Waar ik wel blij mee ben is dat zowel Koppers als Boilesen weer met de groep meetrainen. Hard nodig, aangezien Vertonghen geschorst is en Alderweireld nog geblesseerd. Wordt een centrum Van Rhijn - Boilesen tegen Utrecht dan?

5. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    En Bouy.

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ajax zal zich dan maar in de zomer moeten versterken met Narsingh en wat verdedigers.

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Die is weg, daar kun je gerust van uit gaan.

8. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, die heeft geld geroken en kan op de tribune naast Elia gaan zitten.

9. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Corluka officieel op huurbasis naar Leverkusen, dus Janmaat hebben ze niet meer nodig. :)

10. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Marc Janko zet zijn loopbaan voort in Portugal. Hoewel FC Twente en FC Porto op het moment nog geen mededelingen doen over de transfer van de aanvaller, meldt Janko dinsdagmiddag op Twitter dat de overgang helemaal in kannen en kruiken is. Glynor Plet van Heracles Almelo wordt de vervanger van de Oostenrijker: Heracles heeft al bevestigd dat het akkoord is met Twente.

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Dat is natuurlijk wel van invloed ja, maar ik ben er van overtuigt dat er met el Ahmadi met meer tempo gespeeld had kunnen worden en de voorhoede vaker gevonden zou worden ;)

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Precies, heb ik hem nog zien voetballen :cool:.

13. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Lees net dat Ryo Miyaichi verhuurt wordt aan Bolton

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

Ik heb de verkeerde carriere gekozen!

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Daley steekt de pestkoppen helemaal niet de ogen uit, die pestkoppen schijten momenteel op z'n hoofd omdat ze al die tijd gelijk hadden 8).

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Laatst bewerkt: 31 jan 2012
  17. Seh

Seh Guest

Is tegen ''uitbuiting''. 8) Alsof je van 1 ton niet rond kunt komen...
    Maar zo voorkom je wel dat heel je competitie overloopt van Brazilianen, zoals in Portugal bijvoorbeeld.

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Bouy naar Juve. Transfer afgerond.

19. Seh

Seh Guest

Toch awesome? :cool: Musa zal nu nog veel meer verdienen daar in Rusland.

Overigens is het helemaal ziek bij de gebroeders Touré. Geboren in een hutje van klei in Ivoorkust, nu multimiljonairs in Manchester. _O_

20. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop dat Bouy helemaal mislukt bij Juve en dan terug komt naar Nederland om bij AGOVV te spelen. Wat overschat je jezelf als je naar Juve gaat op zo'n leeftijd

En ik durf mijn hand in het vuur te zetten dat Raiola Bouy overtuigd heeft om naar Juve te gaan zodat hij een lekkere commissie opstrijkt. Bah wat walg ik van al die zaakwaarnemers.

Laatst bewerkt: 31 jan 2012

Deel Deze Pagina