1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wie wordt er nu eigenlijk genaaid in beide situaties?

Heerenveen verliest per ongeluk: Fey 2de dus is PSV genaaid

Heerenveen wint: pech voor Feyenoord geen kans op CL

Edit: er van uitgaande dat PSV wint

2. Seh

Seh Guest

Wel kans op CL bij verlies van Heerenveen, als Excelsior van PSV wint.
    Heerenveen plaatst zich pas voor de CL als ze 7-0 winnen volgens mij. En Heerenveen gaat geen risico nemen, die gaan gewoon verliezen. \o/ Of Feyenoord winnen, tis maar hoe je het bekijkt.

3. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ach wat blijf je toch veel aandacht schenken aan die Fer en Wijnaldum, niet nodig.

Laatst bewerkt: 3 mei 2012
  4. Seh

Seh Guest

Fer was echt beest laatste wedstrijden bij Feyenoord, maar dan had Bakkal er niet geweest denk ik en die is toch ook belangrijk geweest dit seizoen. Ik denk het eigenlijk niet.

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    carrière bedreigends? Dat is het laatste waar ik over na zou denken als er iets ernstig mis is met de gezondheid.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Wie hoort er niet in dit rijtje thuis?

Fer - Bakkal - Wijnaldum

Tip: ze wilden allemaal sportief wat anders!

7. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Fer die heeft niet voor psv gespeeld

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wijnaldum, die heeft nooit bij Twente gespeeld

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Bakkal, die kwam naar Feyenoord en ging er op vooruit, die andere 2 gingen weg en gingen er op achteruit. :+

Laatst bewerkt: 3 mei 2012
  10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik zag op voetbal.headliner.nl wat posts staan dat de buitenlandse clubs ondanks dat toch in de rij staan voor Wijnaldum

vraag me echt af waarom , want ik vind hem nog steeds niet meer dan 'talentvol'

11. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Nou, ik kan me daar tot op zekere hoogte nog wel wat bij voorstellen. Hij heeft namelijk niet alleen een acceleratie zonder de bal, maar ook mét bal. Dat is op zich een unieke kwaliteit die niet veel spelers hebben. Dat maakt hem dynamisch en gevaarlijk. Als hij die kwaliteit effectiever gaat benutten met een stukje overzicht/inzicht dan kan hij heel goed worden. Iemand als Toivonen heeft dat overzicht wel, maar die mist die acceleratie met de bal en dat is iets dat je niet aan kunt leren. Dat heb je, of heb je niet. Marco van Ginkel is ook zo'n speler, die heeft ook die acceleratie. Die vind ik qua inzicht bovendien voorlopen op Wijnaldum. Beste voorbeeld is misschien nog wel Eriksen. Die is op dat vlak echt heel ver.

Maar goed, Wijnaldum haalt veel te weinig rendement uit zijn spel. Dat is een probleem.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat gebrek aan overzicht is denk ik ook waarom in nog steeds niet overtuigd ben.

Vaak ziet het er bij hem uit alsof hij pas bedenkt wat hij gaat doen als hij de bal al heeft. En op zich geeft dat niks want zo zijn er wel meer maar ik vind het niet passen bij iemand waarvan gezegd word dat hij op 10 moet spelen

Meer bij buitenspelers als Assaidi, die gaat ook gewoon elke keer maar op avontuur en ziet wel waar het schip strand.

maar Wijnaldum zou meer zoals Eriksen moeten zijn, hij zou veel meer moeten sturen ipv altijd maar ruimtes inrennen die anderen voor hem maken

13. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Op naar de huldiging nu maar :D 20.000 man al...

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wijnaldum is gewoon niet de speler voor dit PSV, hij heeft 5 andere spelers om zich heen die ook allemaal naar het centrum hobbelen. Dit belemmerd zijn 'momenten' en type spel.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.751
    Kwam hij zijn grote vriend Wesley weer tegen? :+

16. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Op vi.nl kon men 55 reden opgeven waarom Oranje het EK gaat winnen. Vond deze wel erg goed gevonden:

:+

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    _O_

19. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Gewoon alles of niet spelen tegen Feyenoord dus zaterdag gewoon voor de 6-0 gaan :9

20. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Haha dat zou zo hard zijn.

Deel Deze Pagina