1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. kerzhakov1986

kerzhakov1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beter haalt heerenveen of twente gewoon de play-offs en verliezen ze daarin van Vitesse =(

Dan heb je tenminste de sterkste ploegen van Nederland in Europa en niet Excelsior of heracles.

In het slechtste geval heb je straks Heracles, RKC en Excelsior in Europa :x

2. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    nvm

Laatst bewerkt: 4 mei 2012
  3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dus een sportief gelijkspel is nu ook genoeg voor Heerenveen? Als er maar geen kaarten gepakt worden?

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dit is gewoon een 'extra' ticket dat los van alles staat, dus je hoeft heus niet bang te zijn dat ze nu een ticket afsnoepen van een sterke ploeg hoor. :9

5. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja maar hij heeft liever een extra ticket voor een goed team dan voor Excelsior volgens mij.

6. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Had dat goede team maar Fair moeten spelen. (of gewoon Europees voetbal halen dan is er ook niks aan de hand :+)

7. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ja. Mag je alleen wel begin juli beginnen met de eerste van vier voorronden, en ik geloof niet dat jullie daar op zitten te wachten ;)

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik ben terug, hebben jullie me gemist?. Allereerst, gefeliciteerd naar de ajacieden. Verdiend kampioenschap.

Weekje Veluwe met vriendin was episch _O_. Prachtig daar!

9. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Dankjewel Siemenn, jullie ook gefeliciteerd met Europees voetbal!

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klootzak. :+

11. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
  12. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Bwehe :)

Wie hebben er allemaal een betje lopen op Hee - Fey?

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Siemenn heb je eindelijk 2x op rij seks gehad dat een weekje Veluwe zo boeiend was?8)

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik als bezoeker heb het liefst zo veel mogelijk wedstrijden dus laat maar komen :+

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In denk dat zij hem gedaan heeft met een strap-on \o/

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.751
    Eikels :mad:

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Zwaar poep dat Fair Play ticket, nu is het opeens te hopen dat Twente naast rechtstreekse plaatsing grijpt, ze in de play-offs verliezen van Vitesse en Europe volgend jaar wordt vertegenwoordigd door Ajax, Feyenoord, AZ, Heerenveen, PSV, Vitesse en Twente..

Het aantal punten voor de coëfficiënt wordt zoals gezegd gedeeld door het aantal deelnemers, de punten die je haalt in alle voorrondes zijn mooi meegenomen (Utrecht pakte een mooi aantal punten voor Nederland door Luzern en een andere matige Europese club uit te schakelen). Excelsior zal zoals ADO wel in de eerste of tweede ronde worden uitgeschakeld wat dan weer verliesgevend is voor de andere prestaties van Nederland. Daarnaast zie ik Twente als titelkandidaat afhaken als ze zonder echte zomerstop een heel seizoen moeten doorbeunen.

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Fucking triest. Neem een voorbeeld aan de Graafschap en Roda.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Terecht! Floot die wedstrijd gewoon partijdig....en dan ook nog Messi zijn shirt vragen...

Ik meende altijd dat als je dat ticket krijgt je eerst nog alles voorrondes moest doorlopen. Dat het dus een soort Inter-Toto ticket was en niet 1 voor een rechtstreekse plaatsing.

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Je hebt Q1, Q2, Q3, Q4 play-offs, hoofdtoernooi.
    Als je in de 3de voorronde CL (waar de #2 van NL komt) verliest kom je in de play-offs Europa League, als je in de laatste voorronde CL verliest ga je rechtstreeks naar het hoofdtoernooi EL.
    De #3 uit NL speelt (volgens mij..) play-offs Europa League, de #4, #5 spelen Q4 EL. Als een team als ADO (met een heel lage coefficient) de EL haalt komen ze terecht in Q3.

De fairplay ticket winnaars komen onderaan in Q2, in principe is dit niet onderaan maar Q1 bestaat uit een clash tussen 4 teams van de laagst kwalificeerde Europese landen, meestal is Q1 dus tussen Luxemburg, Malta, San Marino en Andorra ofzo.

Als je de fairplay ticket wint moet je dus 8 (2 in Q2, Q3, Q4 en play-offs) wedstrijden winnen om het hoofdtoernooi te halen.

Dit weet ik overigens niet zeker :+

Deel Deze Pagina