De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.751
    Volkomen logisch. Neem aan dat niemand het daarmee oneens is?

Wat Eriksen daar echter tussen doet snap ik dus totaal niet. 8)

2. Seh

Seh Guest

Karim El Ahmadi vond ik dit seizoen beter dan Eriksen en misschien ook wel dan Clasie.

3. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Volkomen terecht, niemand die bij hem in de buurt kwam dit seizoen.

Eriksen snap ik ook niet, speelde dit seizoen echt niet goed, liet af en toe wel leuke dingen zien maar zijn ongelooflijk veel spelers die veel beter hebben gespeeld.

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.751
    Er zijn heel veel spelers die dit seizoen beter waren dan Eriksen, dus ik vind het echt een raadsel waarom hij er uberhaupt tussen staat.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zegt sowieso niks (behalve dan die 1ste plek van Vertonghen) want het gaat om cijfers in de Telegraaf. Daar ligt het echt aan de beoordeler.

Zo zag ik een keer dat Ajax prima speelde en alleen maar 6jes , bleek John De Wolf de beoordeler te zijn.

Week later kregen ze allemaal 7/7.5 omdat een oud Ajax speler het beoordeelde..

6. Seh

Seh Guest

Karim. _O_

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Mooi om te zien dat het stadion uitverkocht was ja. Al hebben we natuurlijk sowieso een hondstrouw publiek als je vorig jaar ziet.

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Vraag me af wie er bij VI speler van het jaar is geworden, daar was het spannend tussen Sno, El Ahmadi en nog wat spelers, geen Ajacied in de buurt though.

9. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik als Ajacied moet toch toegeven dat ik Feyenoord de tweede plek van harte gun. Niks is mooier dat Feyenoord gewoon weer Europa in gaat en Ajax en Feyenoord de twee grootste clubs van Nederland zijn. Ook mooi dat de ouderwetse top drie weer in ere is hersteld.

10. Seh

Seh Guest

5.5 miljoen + deel salaris Bakkal doorbetalen die alleen maar belangrijke goals heeft gemaakt.

PSV bedankt. _O_

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Heerlijk dat El Ahmadi nu zegt dat hij wat hem betreft nog lang kan blijven _O_ De spelers hadden het zo naar hun zin, er zit zo'n goed gevoel bij deze groep. Hoop dat dat Bakkal ook overtuigt.

12. Seh

Seh Guest

Hi ha ho

En inderdaad zoals Swerts (:emo:) riep door de mic, ''otje moet blijven''. Dan met Goossens voor de buiten posities, Vormer voor het middenveld en Janmaat voor de rechtsback heb je echt een aardige selectie. Nog een spitsje en volgend jaar weer meedoen om het kampioenschap.

Edit:

8)

Laatst bewerkt door een moderator: 6 mei 2012
  13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Geen vertonghen in de buurt? Vind ik een beetje raar,.. okay misschien was hij de eerste seizoenshelft niet zo geweldig maar na de winterstop wat mij betreft absoluut ongenaakbaar

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Sno op plek 1 is ook onzin, die gast speelt al een tijdje niet? Zou i.m.o. ook mee mogen rekenen.

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.751
    Hij heeft woensdag nog 2 keer gescoord. 8)

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Crap, dacht dat die gast er al een tijdje uit lag? :x

Edit: 25 wedstrijden gespeeld, hmm laat maar zitten :emo:

Laatst bewerkt: 7 mei 2012
  17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    nog over wat onenigheid zaterdag:

Ja, dat krijg je dan he. Deze groep wilde eigenlijk gewoon een leuke middag en avond hebben in Heerenveen om vervolgens even te slapen en de volgende dag de wedstrijd te kijken.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
  19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het kan nog fraaier. Zag dit op LN staan:

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal hij wel de beste speler worden. Hilarisch. Vorig jaar Ruud Vormer, nu Sno. :lol:

Deel Deze Pagina