1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Seh

Seh Guest

Het neigt ook gewoon naar discriminatie, echt verschrikkelijk gewoon hoe achterlijk supporters (heb wel het idee dat het bij Feyenoorders zo extreem is, of mogen Ajacieden ook neit in steden komen waar ze spelen? Behalve Rotterdam :+) behandeld worden door burgemeesters. Alsof ze gister allemaal een mens door zijn kop hebben geknalt...

2. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
  3. Seh

Seh Guest

FR1908Nieuws ‏ @FR1908Nieuws
    #Feyenoord aanvoerder Ron Vlaar heeft 'slechts' 2 minuten gemist, vanwege zijn publiekswissel in de wedstrijd tegen Heracles. #Eredivisie

Wat een eindbaas. Als CV gewoon heel de competitie niet geschorst geweest en niet geblesseerd.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Wow dat is wel een prestatie :eek:

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Toch vreemd. Geen Büttner, geen Vermeer ipv Cillessen (moest je niet veel spelen om in aanmerking te komen?), geen Boerrigter, geen Clasie

6. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Al die harde kern, hooligans en weet ik veel wat allemaal supporters zijn gewoon idioten. Beetje vechten om een potje voetbal, kom op zeg. Dat er wedstrijden niet door zouden kunnen gaan omdat een paar mensen zich niet kunnen misdragen slaat toch nergens op? Snap best dat je gefrustreerd bent als je club verliest o.i.d., maar om dan iemand z'n kop in te slaan?

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Huh. Wat heeft Cillessen in godsnaam laten zien dit seizoen? Vreemde keus.

8. Seh

Seh Guest

Ook weer zo'n vooroordeel. :emo: Ik kom al jaren in De Kuip en heel afentoe bij uitwedstrijden en pas 1 keer moeten rennen omdat er geknokt werd (tussen eigen supporters, ik gok om een snuifje 8)). Dat is niet heel slecht als je kijkt hoeveel mensen er per wedstrijd op komen dagen. Zet daar tegenover de knokpartijen per avondje uitgaan, kom je op veel meer uit denk ik zo.

Het is dat ik er de tijd en middelen niet voor heb, maar ik zou wel eens een onderzoek willen doen en berekenen hoeveel % van de gevallen er een knokpartij door het voetbal is en hoeveel gemiddeld bij een avondje uit in een willekeurige stad.

9. Seh

Seh Guest

Bouma. 8)

10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
  11. Seh

Seh Guest

Wel leuk voor Mulder en De Vrij. _O_

12. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nee geen vooroordeel. Bedoel meer op zaken zoals dat er een noodverordening wordt uitgeroepen, dat er evenveel ME als supporters wordt opgeroepen bij Utrecht - Ajax, dat soort dingen. Je kan als supporter van een andere club niet eens meer normaal naar een andere wedstrijd gaan, verplichte bus combi's en shit omdat een paar mensen zo nodig willen rellen. Je zou als supporter gewoon rond het stadion moeten kunnen lopen zonder dat je bang hoeft te zijn dat je in elkaar wordt geschopt.

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.752
    Boerrigter heeft weer een rugblessure, dus dat vind ik wel logisch.

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  15. Seh

Seh Guest

Dat kán ook gewoon man. In mijn Feyenoord shirt in Amsterdam, Utrecht, Grunn en Kerkrade (Wacht out, we got a badass over here) gelopen en er is nog nooit wat aan de hand geweest. Die buscombi's wordt iedereen door de strot geduwd door al die bangmakerij van de media en de burgemeesters spelen daar goed op in ''kijk ons eens goed zorgen voor de stad''. Overigens is bij Feyenoord misschien wel de helft van de uitsupporters nu gewoon in een thuisvak gaan zitten elke keer, omdat die buscombi zo achterlijk is.

Er wordt overigens nooit gekeken naar wat het opbrengt, belasting over kaatjes, eten, benzine en zo kan ik nog wel even door gaan. Je gaat mij niet vertellen dat dat uiteindelijk meer kost dan het opbrengt over een heel seizoen gekeken. Overigens is bij elk evenment een gigantisch aantal politie en ME mensen nodig, denk aan carnaval, oud en nieuw en het zomer(steek)carnaval in Rotterdam. Moeten we dat ook maar afschaffen? WANT WE KUNNEN NIET MEER NORMAAL BIER DRINKEN ZONDER DAT IEMAND OP ZIJN BEK KAN WORDEN GESLAGEN!!! Alle cafés maar dicht, er moet zelfs soms politie komen omdat het uit de hand loopt.

16. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Dit. Bouma speelde echt waardeloos dit seizoen bij PSV, aardig wat tegendoelpunten dankzij hem als ik me niet vergis. En Cillessen boven Vermeer vind ik ook maar raar.

17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Alex ik mag je altijd wel, maar je doet me huilen nu. De onwetendheid. Het gaat dit seizoen heel goed, supporters zonder problemen naar Kerkrade, naar Doetinchem. Heerenveen had een feestje moeten worden, Feijenoorders hadden de horeca heel het weekend omzet willen bezorgen. Maar de burgemeester geeft wederom een motie van wantrouwen af. Gelukkig hebben de paar honderd Feijenoorders in de thuisvakken het tegendeel weer bewezen, zoals bij veel wedstrijden al dit seizoen.

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Was dat trouwens ook niet in Nijmegen dit seizoen. Overal op de thuisvakken Feyenoordsupporters, er gebeurde geen kut en ondanks dat dat de burgermeester strenger gaat toezien?

19. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Als je kijkt naar de voorselectie zou je kunnen stellen dat van marwijk het een beetje kwijt is.. Kom op man, bouma en cilliessen? En dan lens nog ipv boerrigter. :emo:

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Boerrighter is geblesseerd?

3 keer een De Jong, moet je je voorstellen dat ze allemaal opgesteld staan in de voorbereiding.

:+

Laatst bewerkt: 7 mei 2012

Deel Deze Pagina