1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Hij legt de keuze voor geen Boerrighter zelfs nog uit?

'Je hebt immers in deze fase van de voorbereiding nog te maken met de Nederlandse play-offs, de buitenlandse competities en bekerfinales, alsmede de eindstrijd van de Champions League. Bovendien zijn er nog spelers aan het terugkomen van blessures. Mede daarom heb ik enkele talentvolle voetballers die we al langer volgden, voor deze tweedaagse trainingsstage opgeroepen; een mooie gelegenheid om deze spelers van dichtbij mee te maken.'

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Klopt. Al snap ik wel dat hij wil dat er gewoon meer NEC supporters in de vakken zitten :+

3. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    @Jingga: Ik heb het niet specifiek over Feyenoord maar over het algemeen in beschouwing genomen. Wedstrijden als Utrecht - Ajax zijn nog steeds een probleem omdat er een paar mensen met een IQ lager dan 50 rond lopen, supporters van Twente die Utrecht spelers aanvallen. Dat soort dingen, daar stoor ik me heel erg aan. Het probleem is gewoon dat de normale supporters (zoals die afgelopen weekend dan in Heerenveen waren) er de dupe van worden. Snap gewoon niet dat mensen niet normaal kunnen doen en het klaarblijkelijk nodig vinden om andere mensen in elkaar te rossen onder het mom ik ben supporter van X, jij van Y dus ik mag je niet.

4. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Boerrigter kan het ek wel halen, het is geen zware blessure. Als blijkt dat hij het niet kan halen moet bert dan iemand anders oproepen.

Pieters wordt wel opgeroepen en hij komt ook terug van een blessure. Erg consequent is bert niet

Laatst bewerkt: 7 mei 2012
  5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Nu Dirk Kuyt nog een basisplaats, zo kennen we Van Marwijk weer.

6. Seh

Seh Guest

Dus wat is je punt?

7. Seh

Seh Guest

Op de plek van Boerrigter zijn er nog een paar die ongeveer gelijkwaardig of beter zijn. Afellay, Emanuelson, Kuyt (ja ook die is beter dan hij atm), Robben, Van Persie en ook Van der Vaart en Sneijder zie ik nog liever daar spelen. Op de linksback is het echter een ander verhaal.

8. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Iedereen zegt dat van marwijk logische keuzes maakt, maar dat valt heel erg mee. Kijk naar die fucking selectie. :lol:

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Waarom Cillissen en niet Vermeer? Cillissen heeft dit seizoen misschien 4 wedstrijden gespeeld...

Bouma :lol:

Anita gelukkig wel geselecteerd, maar als verdediger.... en Siem de Jong is ook logisch, die was/is ontzettend bepalend bij Ajax.

Laatst bewerkt: 7 mei 2012
  10. Seh

Seh Guest

De toekomst. Geloof ook niet dat Mulder, De Vrij, Willems en Cillissen mee gaan naar het EK. Dat zullen Steek, Krul en Vorm zijn bij de keepers. Hij is na dit toernooi ook nog gewoon bondscoach en dit is een mooi moment om te kijken wat voor vlees hij in de kuip heeft.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.752
    Cillissen maar geen Vermeer? 8)

Bert,

12. Seh

Seh Guest

Dat verbaasd me dan ook weer, Clasie heeft het hele seizoen gepresteerd, Anita pas de laatste paar wedstrijden. Al zou ik het wel snappen als hij hem meeneemt als backup voor linksback. Veel beter is er ook echt niet. :emo:

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ach het is wel zo, al wordt Cillessen, Mulder, Vermeer, Ten Rouwelaar, Victor Kros (wie kent hem nog?) of ik opgeroepen voor de voorselectie, als iedereen fit blijft, dan gaan Stekelenburg, Vorm en Krul gewoon naar het EK. Dat is zo goed als zeker.

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Anita als linksback is gewoon niets. Bij Ajax hebben ze het vaak genoeg geprobeerd. Het middenveld is zijn plek en anders niet.

15. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Tuurlijk gaan Mulder en Cillessen niet mee, maar dan nog zegt dit veel over hoe Bert denkt over Vermeer. Ik vind dat jammer, want Vermeer is ontzettend gegroeid sinds die wedstrijd tegen Utrecht.

Anita was bepalend voor het kampioenschap van Ajax. Iedereen die zegt dat hij pas sinds een paar wedstrijden presteert heeft gigantische oogkleppen op. Vurnon moet gewoon mee naar het EK. In balbezit is hij zoveel beter dan Nigel. Vurnon is altijd in beweging en leest het spelletje veel beter dan Nigel. Nigel stel je op voor de balletjes breed en het houthakkerswerk.

Als Bert Kuyt meeneemt is het helemaal lachwekkend.

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    @alex, haha oke, denk dat we het daar wel allemaal mee eens zijn hier

Over de selectie: zo gek is het toch allemaal niet? Deze voorselectie is toch voor de oefenwedstrijden? Vind het niet gek dat ie dan wat experimenteerd. Al zie ik liever Bruno Martins Indi dan Pieters :D

17. Seh

Seh Guest

Vermeer is niet veel jonger dan Vorm en Steek dacht ik. Krul is hem al voorbij en Mulder en Cillessen zijn ook een stuk jonger. Ik snap het hartstikke goed.

Ja, want mensen die het niet met je eens zijn hebben oogkleppen op. Tevens was hij dit seizoen echt tegen elke tegenstander de baas op het middenveld. Bert waar is zijn aanvoerders band?!

18. Seh

Seh Guest

Indi komt snelheid (als in acceleratie) te kort voor de linksback.

19. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Want jij zou ook spelers in je voorselectie opnemen die nauwelijks hebben gespeeld. Heel logisch....

Ja, als jij vind dat Anita pas sinds een paar wedstrijden presteert heb je gewoon gigantische oogkleppen op. Hoeveel wedstrijden heeft Ajax ook alweer op rij gewonnen? Sterker nog: met Anita op het middenveld heeft Ajax geen punten meer verloren. You do the math.

20. Seh

Seh Guest

Lees mijn post over de keepers nog eens en probeer het dan te begrijpen. :)

Ik vind dat Clasie zich meer heeft bewezen dit seizoen op die plek dan Anita.

Deel Deze Pagina