1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je hiermee? Ik zeg alleen dat ik het alsnog een keuze is die ik niet had verwacht. Cillesen in de voorselectie van het NL-elftal, niemand die er rekening mee had gehouden.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik bedoel dat je natuurlijk keepers met ervaring mee kunt nemen. Echter zullen de keepers met ervaring die 4e of latere keuze waarschijnlijk nooit 1e of 2e keeper meer worden. Dan kun je beter tijd steken in iemand waar nog potentie in zit.

Wie had jij dan meegenomen?

3. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Vermeer misschien. Maar dat laatste is wel een goeie, maar Cillessen had ik gewoon niet verwacht. Opzich is het geen slechte optie, maar Mulder vind ik veel logischer dan Cillessen.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vermeer heeft niet zo'n geweldig seizoen gehad. Cillessen amper gespeeld, maar liet bij NEC zien een goede keeper te zijn. Denk ook dat hij meer potentie heeft. Vermeer zie ik niet 1e of 2e keeper meer worden bij Oranje.

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vind het echt jammer dat elia zo weinig speelt en daarom niet meegaat. Elia en Robben op de vleugels lijkt me toch wel ideaal. Hoop da ie voor een leuke middenmoter kies komend seizoen want bij Juventus komt ie niet aan de bak.

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind Elia persoonlijk niet zo veel, begreep ook niet waarom Juve hem haalde. Heeft een leuke individuele actie, maar dat is het dan ook.

7. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Daar geef ik je helemaal gelijk in! Vermeer is een aardige keeper voor Ajax, maar Cillessen heeft wel genoeg potentie om later een prima keeper te worden bij oa Ajax. Ik denk dat hij een soort Vorm of Krul gaat worden.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Alaba is geen Duitser ;)

9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Vermeer doet nu goed mee, maar hij heeft toch altijd zo'n raar moment in de wedstrijd dat dan net goed afloopt. Ik hoop dat Jasper op termijn beter wordt.

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik begrijp dat het voor Mulder en Cillessen een soort clinic gaat worden, maar ik blijf het vreemd vinden dat Vermeer, die dan blijkbaar volgens Van Marwijk de vierde keeper voor Oranje is, helemaal niet komt.

11. Seh

Seh Guest

Oh, dan was het een andere die wel eens linksback stond bij Bayern. Of ik zit fout. :emo:

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Alaba is een held.

Maar Badstuber misschien? Speelt nu wel CV, mja.

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Maar hij krijgt wel dubbele dekking en Robben ook. Als Dirkje speelt dan zetten ze er niet eens iemand op want hij heeft geen actie en loopt alleen maar achter zijn back aan.

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Kuyt is inderdaad niets, maar het is typisch Van Marwijk om die weer een basisplaats te geven.

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Maar heel veel opties heeft ie nou ook weer niet. Affelay als die fit is en verder is het allemaal erg onervaren. Hoop dat ie komende oefenwedstrijden wat gaat experimenteren maar denk dat ie alles gewoon op dezelfde manier gaat spelen. Rvp of kjh op de bank :'-(

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Daarom hoort Kuyt ook niet te spelen.

In de selectie zitten veel spelers die beter zijn op zijn positie:
    Afellay (mits hij fit is; half-fit is nog steeds beter dan Kuyt though :+)
    Emanuelson, speelt geweldig bij AC Milan als aanvallende middenvelder.
    Narsingh/John, betere flankspelers.
    Lens desnoods, maar beter in de spits, waar hij geen kans maakt, dus niet meenemen.
    Van der Vaart desnoods, hangend op links.

Laatst bewerkt: 7 mei 2012
  17. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Maar wie is er beter voor de balans van het team. Ofterwijl een flankspeler die meeverdedigd, en dit het liefst 90 minuten volhoud om van 16 naar 16 te blijven gaan.

Dat is wat BvM wil en Kuijt kan brengen. Bovenstaande spelers zijn aanvallend allemaal beter, maar ik denk dat van Persie,Huntelaar,Robben en Sneijder het verschil aanvallend al moeten kunnen maken.

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Als die zo leuk meeverdedigt gaat die maar linksback spelen.

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Van marwijk zometeen bij VI. Ben wel benieuwd, hoop dat ze hem het ff flink lastig maken.

Word toch wel lastig om RvP, Huntelaar, Sneijder, Robben en van der Vaart in 1 team te krijgen. Sneijder op de bank is voor het groepsproces niet goed want die gaat lopen irriteren en denk dat Huntelaar nu ook wel wil spelen en ook zich niet zomaar neerlegt met een plekje op de bank. Eigenlijk is Robben de enige speler die omonstreden is. En kuyt :+

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Kuyt speelt toch amper bij LFC, 10-15 min als invaller per wedstrijd? Misschien kan hij niet meer 90 minuten lang op het veld rondlopen, van mij mag hij op de bank plaats nemen.

Deel Deze Pagina