1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Bij Feyenoord heeft die nu ook weer niet zo gek gedaan. Daar had die ook niet echt de kans voor, want volgens mij heeft hij houguit 20 wedstrijden in het eerste gespeeld, om vervolgens voor 12 miljoen euro naar Madrid te gaan. (nog steeds de beste deal ooit imo)

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah oke. ;)

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dit seizoen wel veel minder gepresteerd. Net als de rest van FC Groningen. Matavz was wellicht toch belangrijker voor die ploeg dan we denken. Alhoewel die bij PSV ook geen knikker heeft geraakt.

4. Seh

Seh Guest

Laat hem na dit seizoen maar stoppen dan. :D

5. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Laat Drenthe maar komen hoor. Van Geel zou gek zijn om geen gesprek met hem aan te gaan. Hij heeft nog altijd kwaliteit in de benen en mag zo bij Real weglopen. Bied hem een redelijk salaris aan en wie weet. Als hij zelf zo graag wil.. dan neem ik aan dat hij snapt dat Feyenoord niet de hoofdprijs betaald qua salaris.

6. Seh

Seh Guest

Hij heeft tijdje terug ook de SWAG STORE geopend in Rotterdam, als hij in Rotterdam speelt kan hij daar ook afentoe zijn kop laten zien.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Swag Store , klinkt als iets voor Oliebol.

8. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Het is geeneens een kutzaak ofzo. Alleen de naam is kut.

9. Seh

Seh Guest

Waar zit ie eigenlijk?

10. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Opperrrrrrrrrrrt. Oftewel daar naast Gorilli.

11. Seh

Seh Guest

[yt]HTDiq5HLFE4[/yt]

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon terug naar Feyenoord komen, je weet toch.

13. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Weet niet of ik hem heel graag terug zie om eerlijk te zijn, misschien dan een jaarcontract en dan gewoon evalueren hoe het gaat. Beetje net als met Koeman een jaar kijken hoe en wat voor niet al te hoog salaris en wanneer er bij getekend word het eigenlijk echte contract.

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zou wel het beste zijn. Jaar contract en kijken hoe het gaat.

15. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Probleem is dat als die het goed doet je hem transfervrij weer kwijt bent, en dus ook het geïnvesteerde salaris+tekengeld. Dus moet wel een soort éénzijdige optie in van Feyenoords kant. Ik weet niet of hij zo desperate is. Kijk de absolute top kan die vergeten, maar er zullen in Engeland/Spanje echt wel ploegen zijn die hem een gelijkwaardig salaris als Feyenoord willen bieden voor 2 of 3 jaar. Er zijn wel wat probleempjes geweest, maar we moet ook niet gaan doen alsof het de broer van Ballotelli is.

16. Seh

Seh Guest

2 jaar contract met een optie voor Feyenoord op nog 2 jaar zou ik prima vinden.

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ook op voetbalgebied is hij niet de broer van Balotelli.

18. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik sloot dit filmpje met een grote HA HA af. Wat een baas. Hoe die ook "Misschien bel ik zelf wel" zegt.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij wil gewoon terug naar Feyenoord opeens voor CL.
    Eerst ging die ook weg naar Real, voor het geld en dacht dat die de beste was. Na een seizoen Feyenoord.
    Achterbaks ventje is het.

20. Seh

Seh Guest

:emo:
    Van jeugd contract naar miljoenen contract in 10 wedstrijden, wie zou dat nou niet doen? Hij is de beste linksbuiten van de Eredivisie als hij naar Nederland komt. De wedstrijden die ik heb gezien van hem bij Everton was hij echt goed.

Deel Deze Pagina