1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Denk je niet dat ze dan gewoon 2 andere toppers koppen voor 100.000.000? :+

Daar zie ik ze wel voor aan namelijk, ik zie City niet zo snel een talent echt de kans geven in het eerste

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ook bij City moeten ze steeds meer op de centjes letten. :+ Bovendien komt dat financial fair play gebeuren er toch aan?

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.620
    Als boodschap aan alle talenten en huurlingen die ze hebben lopen?

City scouts reizen heel Europa door om nieuwe supertalenten te scouten (vanaf 16 jaar). Guidetti is hét voorbeeld van een huurling die zich heeft laten zien in de tijd dat hij verhuurd werd. Als je hem dan nu nóg geen kans geeft, geef je een signaal richting al die jonge jongens dat je niets om ze geeft. En dan willen ze allemaal weg (zoals je al ziet aan die ene kerel die naar United ging :p).
    Zou IMO erg stom zijn om Guidetti nu weer te verhuren. Daarmee geef je eigenlijk aan dat je niks om die gasten geeft totdat ze pas echt enorm veel geld waard worden.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat houd toch alleen in dat ze minder schulden mogen hebben? Niet dat ze minder geld van de Sjeik uit mogen gaan geven?

Ik weet het niet, ik volg City niet heel erg maar ik heb het idee dat ik daar alleen de grote namen en grote aankopen zie spelen.

Zelden 1 van die tientallen talenten die ze ook onder contract hebben staan. Denk dat Guidetti er eerst in een andere competitie (en misschien wel in een betere competitie dan de onze) 30 in moet schieten voor hij met de grote jongens mee mag doen.

Maar misschien zit ik mis en gaan ze de talenten een kans geven als er een paar grote namen vertrekken (al lees ik net weer dat Tevez toch wel weer wil blijven, die weet ook niet wat hij wil :+)

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Weet niet of dit al gepost is.

Wat een baasjes! :+

[yt]17fkPsa4fuQ[/yt]

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.736
    Misschien is hij wel aan het trainen om komend seizoen Vertonghen te vervangen. :+

Oh, en:

_O_

8. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Is dit een grap? Haha die gekke Toivonen..

9. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Hij zegt hier helemaal niks geks. Als mijn club AZ dit jaar minder lang mee doet in een nutteloze competitie als de nederlandse beker en er een paar rondes eerder uit gaat in de EL kost het je hooguit een paar ton. Terwijl het geld en de prestige die je kan halen met een mogelijke plek in CL vele male groter is. Zou AZ CL halen krijgen ze er bijna 50% van hun budget uit in plaats van 1,5-2 miljoen uit de EL.

Los daarvan vind ik de amusementswaarde vooral in de latere fase van beide toernooien in het voordeel van de EL. Veel minder vaak het schaakvoetbal. Kwa prijzengeld is het helemaal scheef getrokken tussen EL en CL.

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Verschil in verdiensten tussen EL en CL is inderdaad echt te groot geworden volgens mij

11. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Wel het podium waar Nederland nog iets kan maken. Wat hebben ze te zoeken in de CL?

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.620
    Financieel gezien iig meer dan sportief.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij geeft nu eigenlijk aan dat het falen van PSV niet hun schuld is, maar dat van de EL. Dan heb je toch zeer weinig zelfreflectie. Misschien eerst in de spiegel kijken.

14. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ja, dat klopt wel hoor. Anderzijds heeft hij ook gewoon een punt. Als je het heel objectief bekijkt en een club van de kant van veel spelers en bestuur zit, als een bedrijf dus, kan je beter voor de competitie en dus CL gaan dan ver in de EL komen.

15. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Waarschijnlijk wordt je derde in de poule en kom je alsnog terecht in de EL :+.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.620
    Krijg je wel meer doekoe's voor.

17. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Falcao is wel echt heel erg goed zeg.. Allemachtig

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oh oh, Labyad, wat is het toch een dom snotjong.

Maandenlang liegen en nu gaan lopen provoceren en bakkessen via twitter. Op instagram ook echt foto gemaakt van een tasje van Rituals waar Lisbon op staat. Alles weggevaagd, behalve dat ene woordje dan. :emo:

Ook screenshot van het weer in Lissabon met de standaard 'weer' app :lol:. En maar bakkessen en provoceren. Mijn god.

19. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Die reacties op Twitter van hem :emo:. Wat een triest ventje.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Veel triester dan hem gaat PSV ze niet krijgen. Zo enorm zonde, want is denk ik toch echt ons grootste talent.

Deel Deze Pagina