1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Seh

Seh Guest

pieuw

Laatst bewerkt door een moderator: 10 mei 2012
  2. Seh

Seh Guest

Damn, dat wordt flink cashen denk ik. Of heeft hij geen lang contract meer? Ajax moet uitkijken dat ze niet té veel spelers gaan verkopen tegelijk natuurlijk. 2 belangrijke factoren dit seizoen zouden dan weg gaan. Moet je toch maar weer opvangen...

Ohja, want dat waren Fer en Wijnaldum zeker ook volgens jou? Of was het toen niet een stap hogerop? :)

Die is écht goed hoor.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waarom zou Tioté naar Inter willen? Speel je bij zo'n prachtige club, speel je echt geweldig en heb je interesse van oa. United..

Inter?! :'-(

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wordt wel genoemd, zie het niet gebeuren voorlopig. Er worden honderden namen genoemd, Tioté is er een van maar waarschijnlijk erg duur. Waarom nemen mensen alles wat ze lezen voor waar aan?

Laat ze maar lekker met hun poten van Vurnon afblijven trouwens.

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Oh ja:

Deze man wordt gewoon niet ouder _O_

6. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Hij heeft nog een contract voor twee jaartjes, denk dat Ajax wel wilt verlengen met hem, Eriksen heeft ook nog maar tot 2014 een contract en die is ook nog niet opengebroken. Anita als LB was echt een onzekere factor maar als VM was hij de tweede seizoenshelft erg goed, volgens mij heeft Ajax ook geen pot meer verloren sinds hij VM speelt.

Liefst zie ik dat Ajax het huidige team tot zover mogelijk in tact houdt met een paar aanwinsten/back-ups. Ben ook benieuwd hoe ze Jan gaan opvangen, die laat sowieso een groot gat achter in de defensie.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als hij stopt met voetballen, moet hij acteur worden. Echt de perfecte kop.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Echt he, die speelt volgens mij al mee sinds ik voetbal kijk en is nog geen spat veranderd :+

Tiote en de Jong zie ik op meerdere sites voorbij komen. 1 van beide zou ik snappen maar wat moet je nou met beide.

9. Seh

Seh Guest

Die 2 voor de verdediging en je bent klaar. Goede nummer 10 en je hebt een bazen middenveld. Maar ik gok dat het meer interesse is in beide maar dat ze uiteindelijk maar eentje halen, als ze ze al halen natuurlijk.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja okay, je hebt dan een verdedigend blok waar je u tegen zegt maar een beetje meer voetbal mag toch wel..

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dick Advocaat is binnen! Aanvallend voetbal, here we come :). Hopelijk weet hij de ploeg wel te motiveren.

Van Bommel ook zo goed als zeker binnen na het weekend, wacht nog op bevestiging.

Nu Depay houden en wat spelers kopen/doorstromen (rechtsback, middenvelder en rechtsbuiten zijn nodig).

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is sarcastisch toch? toch????

Heerenveen heeft een 20 jarige duitser gekocht voor in de spits,.. nog nooit van die jongen gehoord maar zn cijfers zijn wel okay

http://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/sc-heerenveen-versterkt-zich-met-fc-koln-spits-mark-uth1/10

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hoe kom je er bij dat ze allebei willen hebben?

Sowieso zijn die Nederlandse media zo selectief als de pest. Ik zie dagelijks nieuwe namen voorbij komen, maar Nederlandse media noemen alleen de namen die hier bekend zijn, zoals dus Tioté en De Jong.

Nederlandse media en buitenlands voetbal, het is echt een verschrikking.

Inter zou keihard bezig zijn met Lavezzi en hij zou na 5 jaar Napoli graag naar Milaan willen. Dát wil ik _O_

14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik weet niet wat er van waar is maar vorig jaar net voordat de markt dicht ging had Arsenal toch interesse in Anita? Ik herinner me namelijk nog zoiets.

Anita verdient het wel om bij een topclub zoals newcastle te spelen of beter. Geweldige speler. _O_

15. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie mogen Mazzarri hebben meer niet. :)

16. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Nesta kondigt vertrek aan bij AC Milan.
    "Ik wil belangrijk zijn als ik speel. Vanwege het hoge tempo kan in niet alles meedoen en ik ben niet iemand die op de bank wil zitten"
    Netjes.

17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Guidetti _O_

18. Seh

Seh Guest

:lol:
    Aanvallend voetbal met Strootman en Van Bommel op het middenveld. _O_ En dan nog de super nummer 10 Wijnaldum. Succes.

[yt]pnIWNg7vhfg[/yt]
    8)

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Idd. Als je in de eredivisie aanvallend wil spelen, speel je met de punt naar achteren en heb je aan één controleur op het middenveld (meer dan)genoeg.

Zie Ajax en Anita. :)

Met Bommel en Strootman spelen is gewoon dikke overkill.

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Strootman schuift door en speelt naast wijnaldum?

Deel Deze Pagina