1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, precies. Zo'n Ajax supporter beweerde dat hij de prijs van Narsingh aan het opdrijven was, doordat hij steeds geïnteresseerde clubs vermeldde. Thijs werd helemaal gek :lol:.

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hij was zelfs t/m '95 Ajacied. Daarna vond hij de arrogantie te groot en switchte naar Psv. 8)

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.736
    Of daarna wonnen ze opeens de Champions League niet meer en is hij verdwenen naar een andere club? :cool:

4. Seh

Seh Guest

Zo doede ge da in Brabant.

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.736
    Het gerucht gaat alweer dat Barca een oogje heeft op Vertonghen. Ik zou het hem wel gunnen, maar of hij het er ook echt zou redden is nog maar de vraag. Hij is dan echter wel laatste keuze voor de transfer achter oa. Thiago Silva.

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Het zal eerder PL worden, denk ik.

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.736
    Die kans is veel groter, en het is natuurlijk maar een gerucht. Maar toch zal het deels misschien wel waar zijn, aangezien Puyol ook al op leeftijd is en nu ook geblesseerd. En Jan is als stand-in natuurlijk een stuk cheaper dan een Thiago Silva.

Zelf denk ik dat hij het beste gewoon naar Tottenham of Arsenal kan gaan, waar hij gewoon lekker veel kan spelen. Arsenal samen met Vermaelen zou natuurlijk helemaal tof zijn. :cool:

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Meh, dan moet 1 van beiden linksback. Ik zie hem liever naar Barca gaan. Denk echt dat hij binnen no time verder is dan Pique

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Tottenham of Arsenal is beter ja. Maar denk je echt dat Thiago Silva als stand-in gebruikt zou worden? 8)

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Zou goed klaargestoomd kunnen worden om Puyol te vervangen denk ik

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Piqué is één van de beste verdedigers van de wereld, man. Niet overdrijven 8).

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.736
    Tuurlijk niet. Maar 40 miljoen (volgens mij is dat de vraagprijs voor Thiago Silva) betalen of Puyol en Pique nog lekker laten spelen en Jan voor een prikkie (vergeleken met die 40 miljoen) als stand-in halen en klaarstomen voor het seizoen erna.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mja ik ben dus niet zo weg van Pique, hij doet leuk mee als Barca domineert (wat natuurlijk heel vaak is ) maar is hij puur verdedigend nou echt zo goed?

14. Seh

Seh Guest

Vertonghen is puur verdedigend ook (nog) geen wereldtop hoor, wat hem juist zo goed maakt is dat hij goed kan opstomen. Maar dat kan elke CV met een beetje techniek en power in de Eredivisie. Ik weet zeker dat bijv Pique en Kompany er ook 10 inleggen hier, als het niet meer is.

Als hij naar Barca gaat moet hij gewoon een jaartje inkomen denk ik, dan is Puyol er vandoor en kan hij daar spelen. Zou voor Ajax gunstig zijn, voor zowel het bedrag nu als voor het imago van Ajax. Kunnen ze nog meer geld vragen voor transfers. :emo:

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zie Thiago Silva niet vertrekken. Helaas voor hemzelf, Barça en natuurlijk voor mij.

De directie heeft in de vorm van Galliani meermaals bevestigd dat ze hem niet verkopen, en met het wegvallen van Nesta ontstaat daar al een flink kwalitatief gat.

Kansje dus voor Jan, als het gerucht van de Catalaanse interesse waar is natuurlijk.

16. Seh

Seh Guest

En Vertonghen naar Milan? Of houden ze daar niet zo van voetballende CV's?

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Doe maar niet ;)

Gelukkig wil Jan volgens mij graag naar Engeland en anders Barça of Madrid. Vind Jan iets te goed om naar Milan te vertrekken.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    [yt]lb9ziHWfBOs&feature[/yt]

Prachtig :).
    Mark terug naar PSV, ik ben echt blij. Wat een held. Net weer filmpjes van zijn PSV-tijd teruggezien..

NERA, weet jij wat hij zegt?

19. Seh

Seh Guest

Milan is natuurlijk nog gewoon een top 12 van de wereld club. Maar ik denk dat ie naar Spurs gaat. Zou een prima stap zijn.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou zo goed filmpje was het nou ook weer niet. :+
    Maar ja toch mooi. :)

Deel Deze Pagina