1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Zit jij ook op In de Hekken Jingga? :p

2. pieteralberts

pieteralberts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat vonden jullie van de wedstrijd Bayern munchen-Chelsea?

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dodelijk saai tot het eerste doelpunt :+

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    kijk er wel regelmatig ja haha

5. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    @Moddereter, Frank zei zelfs dat als Barça zou komen, hij nog bij Ajax zou blijven

6. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    1e helft ging wel van bayern.
    2e helft saai tot 83?? ste minuut

Bayern probeerde wat maar liep niet lekker en Chelsea speelde lafjes

En ik vond Robben wel goed spelen trouwens en dat ze in duitsland hem meteen niet meer moeten na het missen van een penalty vind ik een beetje zielig

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Wat deed die goed dan? Hij ging een paar keer naar binnen en toen roste die de bal de 3e ring in 8)

Vond hem vrij zwak, ook buiten de pingel om.

8. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    standaardsituaties waren slecht maar verder heeft ie weinig fouten gemaakt (schoten waren inderdaad ook niet altijd goed) maar qua spel etc. heeft ie weinig fouten gemaakt en vond ik hem zeker niet zwak! hij speelde niet bijzonder goed maar dat deed niemand ik vond hem gewoon wel lekker spelen

al heb ik de wedstrijd wel met vrienden gekeken, dus dan zie je meestal toch niet zo heel goed/kritisch

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vooral als hij een keer buitenom wilde gaan op rechts. Leek echt nergens op.

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Delegatie Spurs in Amsterdam vandaag. Spurs is van 9 naar 12M gegaan. Vertonghen al rond met de club.

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ze moeten gewoon 15 miljoen op tafel leggen en niet zo kinderachtig doen. Zoals gewoonlijk gaat de club die Jan koopt er winst op maken na x jaar indien ze hem willen verkopen. Over 2 jaar kunnen ze hem al kwijt voor 20-30 miljoen euro.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Hoe kun je een buitenspeler beoordelen op het aantal fouten dat die heeft gemaakt? 8)
    Hij heeft vrijwel amper gevaar gesticht, dus dan speel je kut. Snap niet wat je dan bedoelt met 'hij heeft weinig fouten gemaakt'.
    Dat zeg je bij centrale verdedigers, niet bij aanvallers! Die moeten juist dingen goed doen ipv dingen niet fout doen (zit een wezenlijk verschil in).

13. Seh

Seh Guest

:emo: :lol:

Natuurlijk, ze gaan meer betalen dan nodig is. Omdat ze toch wel winst gaan maken op hem.

14. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Voetbal is ook handel he! :emo:
    als jij in turkije bent en gaat daar allemaal nep merk shirtjes kopen (hele lading = €100.000) dan ga jij toch ook zeggen nee ik koop kleding voor €80.000 ook al kan je het hier verkopen voor 300.000

Dus tuurlijk gaat spurs proberen Jan voor minder te krijgen ook al krijgen ze ooit toch winst, nu hebben ze dan 3 miljoen meer winst

15. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Jij bent echt te simpel. Waarom mag Ajax niet de 'hoofdprijs' vragen voor Vertonghen? Het is de belangrijkste speler van Ajax, de beste speler van de Eredivisie, een international, een speler met een ongelooflijke goede mentaliteit, met ongelooflijk veel potentieel en een hoog (voetbal) IQ. Je moet niet enkel naar dat aflopend contract kijken.

Tottenham moet niet denken en verwachten dat ze even een koopje kunnen doen.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    12 miljoen is gewoon een mooie prijs. Dat is een smak geld voor een speler met een 1 jarig contract die dan wel in NL er met kop en schouders bovenuit steekt maar het nog maar moet laten zien in Engeland.

Dat is echt geen koopje maar gewoon een goede deal. Als hij nou nog 3 jaar onder contract stond zou ik ook zeggen, 20 miljoen en anders maar niet> maar vergeet niet dat hij volgend jaar gratis de deur uitloopt

En daarbij moet je Jan ook wat gunnen.

17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Daarbij heb je je clubnaam ook nog mee. Als Vertoghen bij een andere club in Nederland had gezeten had ie sowieso een aantal miljoen minder opgebracht.

Laatst bewerkt: 21 mei 2012
  18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Aantal miljoen minder inderdaad. 12 is gewoon een mooi bod. Misschien iets van een percentage bij doorverkoop bedingen , Jan bedanken en snel een vervanger zoeken

19. Seh

Seh Guest

Ik te simpel? Kijk wat je zelf net post gast. :lol:

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Voor Vermaelen kregen ze ook maar 12/13 mil, had toch nog maar een contract voor een jaar?

Deel Deze Pagina