1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jij kent Wahlberg nog niet? De post waarnaar je verwijst is één van zijn 'slimste' die ik gezien heb. Die kerel post met het IQ van een DubbelFris-pak.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Sinds wanneer is 12/13mln voor een speler met nog maar een 1-jarig contract weinig? Dat is gewoon echt een goede prijs.

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Wenger noemde Vermaelen een koopje.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Omdat het een geweldige speler is. Maar voor een speler met nog maar 1 jaar te gaan betaal je gewoon minder. Vertonghen zou je denk ik voor €25 kunnen verkopen als hij gewoon nog 2/3 jaar had. Maar met 1 jaar.. tja.

5. Seh

Seh Guest

Ik koop hem voor 30!

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    je kan zeggen 12m is een mooie prijs, maar er worden steeds vaker de meeste absurde bedragen gevraagd + betaald. Dus Ajax kan gewoon 15 eisen, anders is er de komende 3 maanden vast nog wel iemand die 10-12 wil betalen :)

David Luiz ging ook voor 25m van Benfica naar Chelsea, al had hij denk nog wel wat langer contract ;)

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vragen mag, krijgen is een ander verhaal.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Precies. En ze zullen hem toch moeten verkopen lijkt me.
    12 zou toch schitterend zijn. Ik zat zelf al ergens bij 10 :p

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    12 miljoen is prima. Verbaast me eerlijk gezegd dat ze dat al zo snel op tafel legden.

10. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het teken dat ie goedkoop is :b:

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Of dat ze hem zo graag willen hebben :D

12. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Drogba maakt vertrek bij Chelsea bekend

PARIJS - Didier Drogba heeft zijn ploeggenoten van Chelsea gezegd dat hij de club gaat verlaten omdat hij voorziet te vaak op de reservebank te belanden. Dat schrijft maandag het magazine France Football.

De 34-jarige Ivoriaan, maker van de late gelijkmaker en de beslissende strafschop in de finale om de Champions League tegen Bayern München, zou dat zondag tijdens de rondtour tot tranen toe geroerd hebben gezegd.

''Wij zullen volgend jaar niet meer samen spelen'', citeerde het blad Drogba. ''Omdat ik besloten heb te vertrekken wilde ik ze dat zelf vertellen. Ook al heb ik al drie jaar gezegd dat ik weg wilde, kwam het hard aan dat het over is tussen mij en de club.''

Engelse media hebben de aanvaller al gelinkt aan het Chinese Shanghai Shenhuan, waar zijn voormalige ploeggenoot Nicolas Anelka speler-coach is.

zonde, maar misschien wel juiste moment om te gaan

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Leuk!
    Benieuwd wie ze allemaal gaan kopen als Torres ook weg gaat.
    Realiseerde me laatst weer dat die gast gewoon 78 miljoen heeft gekost :lol:

14. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik keep voor 14!

15. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Bizar bedrag idd, maar denk wel dat het wel weer goedkomt met hem. Bizar ook hoe liverpool al dat geld heeft besteed: suarez+dwarrel :lol: en hierboven maar zeuren op ajax die 15 voor jan vraagt 8)

16. Seh

Seh Guest

Het is niet zeuren op dat Ajax 15 miljoen vraagt, begrijpend lezen is lastig he calimero? Het gaat erom dat het niet meer dan normaal is van uit Spurs hun oogpunt niet aan de vraagprijs te voldoen maar er een miljoentje of wat onder te gaan zitten. Ajax moet wel mee werken gezien hij anders transfervrij de deur uit gaat.

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Carroll doet het prima hoor de laatste tijd, denk dat die volgend seizoen gaat vlammen. :cool:

@Tyrant

Volgens mij was het 60 miljoen euro en niet pond. :+ Blijft veel te veel.

Laatst bewerkt: 21 mei 2012
  18. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Het heeft ook te maken met in welke competitie je speelt, had Jan dit niveau gehaald in Engeland, Spanje, Duitsland of Italie dan was er sowieso meer gevraagd en ook inderdaad natuurlijk het feit dat zijn contract afloopt.

19. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Torres was 65 miljoen euro.
    Alsnog belachelijk veel maar toch.

20. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Stakker :):

Deel Deze Pagina