1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik snap dat je hem niet mag omdat die voor de concurrent speelde, maar je doet nou net of dat hij het uit eigen zak betaald. Je ziet dat toch vaak dat trainers spelers scouten uit de eigen nationale competitie. (na al die jaren kan je inderdaad spreken van eigen nationale competitie)

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Leo beweert altijd met iedereen zo'n geweldige band te hebben. Bij Milan was het al een ranzige gladjakker waar hij uiteindelijk met flink wat frictie is vertrokken, maar bij Inter was het niet veel minder (onder meer Materazzi heeft uitgesproken dat het een leugenachtig onderkruipsel is). Als ie dan vertrekt en vervolgens z'n beide oud-zaakwaarnemers enorm voor de voeten loopt, en de hele Serie A leegtrekt van z'n grootste kwaliteiten, dan is dat misselijkmakend.

Inmiddels heeft ie Pastore, Motta, Menez, Sissoko en Sirigu weggezogen, maar heeft nu Lavezzi gejat voor de ogen van Inter, is momenteel bezig om met Thiago Silva de beste verdediger weg te kapen, en wil vervolgens Maicon nog even op komen halen. Dit uiteraard nadat ie ook al had geprobeerd om Pato bij Milan weg te roven.

En dan blijft ie op de koop toe ook maar beweren dat ie graag hierna weer bij Inter wil werken als TD. In Italiƫ kan men hem wel lynchen.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    Zo te horen heeft hij wel de kwaliteiten ervoor.

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nee, juist niet. Het is een gebrek aan creativiteit dat ie de volledige Serie A leegtrekt. Hij koopt alleen maar grote namen, en dat doet ie niet omdat ie zo'n geweldige handelaar is, maar omdat er een oliesjeik met een onbeperkt vermogen achter staat. De man is een fluim.

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Grote namen trekken publiek. Dat is nu eenmaal zo. Als NAC ( slecht voorbeeld ) ineens Ibrahimovich aan zou trekken komen er ineens duizenden mensen meer kijken.

Geld bepaald momenteel het voetbal.

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Leuk, al dat relativeren, maar het maakt het niet minder walgelijk. Dat er zo'n vreselijke olielamp achter zit maakt het nog erger ook. Als het nou in ieder geval gewoon een grote club was. Nee, een traditionele topcompetitie wordt leeggeplukt van al haar sieraden door een man die zoveel geld en vrije tijd heeft dat ie niet weet wat ie er mee moet doen.

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Tjah, NERA ... er is niet veel wat je daar aan kan doen. Het maakt het voetbal er niet leuker op jammer genoeg. Daar ben ik het wel met je eens. Blijft walgelijk.

Wat we nu zien gaat ook steeds vaker voorkomen. Ain't no stoppin' it now :'-(

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Er is best wat aan te doen, maar ik vrees dat ik dan in de gevangenis kom :+

Daarom ben ik ook vooral boos. Gun me die emotie a.u.b. En als je het niet snapt, beeld je dan in hoe het zou zijn als zo'n blaag jouw favoriete club(s) en competitie keihard leegrooft.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    Je bedoelt zoals de fans van Genoa zich nu voelen dat Palacio weg is? :+

Dit gebeurd op elke level, dus als Inter eens niet aan de top van de foodchain staat ben ik daar niet echt rouwig om.

10. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ach de Serie A is toch al het meeste van zijn charme kwijt dus ik ben er ook niet rouwig om. Laat ze eerst maar weer eens hun stadions vullen en dan kijken we verder.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat ia gewoon een transfer op competitieniveau , die Sjeik speelt real life FM manager met unlimited money mode aan.

12. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat erom dat die kwal alleen maar shopt in de Serie A.

13. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Hoe heette die speler van Feijenoord ook alweer welke Inter kocht om op de bank te zitten? Belachelijk om zo te reageren als nu Inter eens wordt leeggekocht aangezien dit al jaren gebeurt. Welkom in het hedendaagse voetbal :)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    Inter leegekocht? Hoe kom je daar nou bij? 8)

15. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Inter/Serie A , whatever. Gaat al jaren zo dat een of andere rijke sheik een stortvloed aan spelers koopt, in de hoop zo een kampioenschap te kopen. Daar zijn tig van voorbeelden van.

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Noem er eens eentje, want ik kan me geen voorbeeld indenken en ik denk velen met mij....

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    City gemist?

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Sarcasme gemist?

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    Als iemand je sarcasme niet herkend is het een mislukte grap.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik kan de sarcasme ook niet ruiken bij je post Cyrax (en daar ben ik normaal prima in).

Deel Deze Pagina