1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    RIP Old Firm

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Celtics kampioen 2012 - 2032?

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Celtics kampioen till forever, maar ik kan me niet voorstellen dat ze hier blij van worden...

Doek de Schotse comp maar op!

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Rangers versus Celtic was het enige wat er toe deed in die hele league, als dat wegvalt....tja

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Mja als alle clubs toestemmen mag Rangers (die gaan doorstarten) blijven, anders 3 divisies terug.

6. Seh

Seh Guest

Ik denk dat Celtic onderzoek gaat doen naar het toetreden tot de Engelse competities en dat de rest van de Schotse competitie afgeleid naar het niveau Ierland. :+

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  8. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wat is het probleem dat een club als celtic niet in de PL mag spelen en Swansea wel (die komen uit Wales)?

9. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Volgens mij mag het ook wel, maar willen ze dit niet.(komt niet ter sprake). De noodzaak was er ook niet. Schotland is qua inwoners ook bijna twee keer zo groot als Wales.

Anyway, als er zeven clubs zijn die instemmen om Rangers op het hoogste niveau te houden dan mag het. Ben benieuwd in hoeverre ze dan een team op de been kunnen krijgen en of als ze een doorstart maken die investeerders gewoon onbeperkt mogen kopen.

Er waren toch investeerders geintresseerd, maar die dreigde af te haken omdat er niet geinvesteerd mocht worden. Ben benieuwd of dat dan wel mag nu ze onder een andere naam gaan spelen.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Thiago Silva blijft bij Milan, met als gevolgd dat de rest van de fatsoenlijke spelers (Ibra, Cassano, Boateng) ook niet zullen vertrekken. Goed nieuws. En lekker voor die vieze Leo :D

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ik dacht Rangers FC ofzo?

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Minder nieuws voor de Feyenoorders hier. De Gazzetta meldt dat Liverpool, Everton en West Ham interesse hebben in Castaignos. Di Marzio, een doorgaans redelijk betrouwbare journalist, zegt zelfs dat West Ham al 8 miljoen zou willen bieden of hebben geboden.

Dan zie ik Inter er toch voor kiezen om te cashen. Terwijl het misschien verstandiger zou zijn om hem bij Feyenoord te stallen zodat ie zich weer in de kijker kan spelen en (nog) meer waard wordt.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Volgens mij was die sowieso al beetje van de baan wat ik hoorde.

14. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    HUH WIE?!?! En hebben we dan nog geld (salaris) voor een spits?

#Feyenoord is heel dichtbij de komst van de Noor Elabdellaoui. Hij wordt volgend seizoen gehuurd van Manchester City.

Van Geel: 'Elabdellaoui is een groot talent, hardwerkend en een goede mentaliteit. We willen hem als links of rechtsbuiten inzetten.'

Door de komst van de Noor lijkt #Feyenoord in te spelen op een mogelijk vertrek van Jerson Cabral, die zijn contract niet wil verlengen.

Ellabdellaoui: "Het is een topclub in Nederland. Daar naar toe gaan en spelen voor 50.000 fans.... (1/2) #Feyenoord

(2/2) .... het zal een hele verandering zijn, maar ik ben er blij mee." #Ellabdellaoui #Feyenoord

Volgens Italiaanse media zou West Ham United 7 miljoen over hebben voor Luc #Castaignos. #Feyenoord

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Manolev en Toivonen voor €15m naar Rubin Kazan :cool:.

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik snap het niet. Tijdje terug zeiden ze nog dat we geen buiten nodig hadden, en nou hebben we nog geen spits

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Van Geel regelt dat allemaal wel joh :p

Die naam van die Citizen circuleert al sinds april rond.

18. Seh

Seh Guest

Het schijnt toch een buitenspeler te zijn.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    :)

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Als clubs zelfs Manolev willen hebben, dan heb ik nog hoop op een mooie prijs voor van der Wiel. :+

Deel Deze Pagina