1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    :thumbs:

2. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Dat doet die wel vaker heb ik gehoord. Geeft veel aan die goede doelen gaat bij ze langs etc. :)

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Prachtig natuurlijk, maar wel schandalig dat een normaal persoon zo'n veel slechtere hulp krijgt dus.. blijkbaar. Iedereen heeft daar recht op IMO.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Iedereen heeft recht op een miljoen aan hulp bij zulke gevallen, maar wie betaalt dat als je op den duur 100 van zulke gevallen hebt Siemenn? Lijkt me niet dat een ziekenhuis zoveel te besteden heeft (helaas).

Laatst bewerkt: 20 jun 2012
  5. Seh

Seh Guest

Dit.
    Wie betaalt, bepaalt.

6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik hoop dat Ajax standvastig is mbt Anita. Snap overigens niet waarom iedereen opeens verbaasd is dat hij zo belangrijk was voor Ajax.

In de tweede seizoenshelft van het vorige seizoen speelde hij daar een belangrijke rol in de lange ongeslagen reeks. Ik dacht dat het algemeen bekend was dat hij toen een uitblinker was, maar toen startte hij door (ik neem aan) blessures weer als back. Hij had toen veel kritiek te verduren. Eenmaal terug op zijn natuurlijke positie blonk hij weer uit, maar iedereen was vergeten dat hij goed kon voetballen. Korte termijn geheugen ook in voetbal. Vond dat maar curieus.

In ieder geval, mochten we Narsingh binnen weten te halen en Anita behouden, dan verwacht ik dat we nu ook een rol van belang kunnen spelen in de Champions League.

Cillissen/Vermeer
    vdWiel/Ligeon - Alderweireld/vRhijn - Blind/Denswil - Boilesen/Dijks
    Anita/Janssen
    Janssen/De Jong/Klaassen - Eriksen/Schöne
    Narsingh/Sulejmani - Sigthorsson/Fischer - Boerrigter/Ozbiliz​

Een basiselftal dat overloopt van kwaliteit en talentvolle lichting erachter. Moet in staat zijn om de groepsronde te overleven, en misschien wel te stunten. Eventueel wel nog een centrale verdediger halen, dat is geen overbodige luxe, maar wie?

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ik hoop dat Eriksen eindelijk eens gaat shinen, want ik had verwacht dat het afgelopen seizoen al zijn seizoen zou worden.

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Met Blind achterin als de meest zwakke speler :+

@ME: 18 assists? niet slecht toch?

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Klopt, al wordt hij met name (terecht) afgerekend op zijn presteren als linksback. In het centrum doet hij het heel degelijk, al zie ik in hem geen rots in de branding in de CL. Vraag is wie ga je halen. Ik ben niet geheel op de hoogte van de opties. Heb sowieso buiten Ajax en Arsenal wedstrijden weinig gezien, ook geen samenvattingen. Loopt er wat in België? Usual suspects in NL zijn denk ik Gouweleeuw, Nuytinck en Viergever.

Ik vond Eriksen ook te vaak onzichtbaar overigens.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ik denk zelf trouwens dat Fischer beter gaat worden dan Eriksen.

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Het wordt wel tijd dat Eriksen echt de leiding gaat nemen.

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Verwacht je serieus dat we een rol van betekenis gaan spelen in de CL? Welke rol had je in gedachten als ik vragen mag? Ik denk dat de poulefase ook weer exit betekend, tenzij we in een poule komen met twee mindere ploegen die gelijkwaardig zijn aan Ajax.

Als je in een poule zit met twee grote vissen, dan houdt het gewoon al snel op. Of ze moeten doorzetten waar ze op het eind mee bezig waren en echt duidelijk nog beter zijn geworden dan dat. En dat moet ik nog maar zien eerlijk gezegd. Daarbij is Erikssen helemaal niet zo geweldig, ik snap al die ophef niet zo eerlijk gezegd. Het is nog altijd niet meer dan een leuk talent met veel potentie. Hij scoort simpelweg veel te weinig en is te vaak niet aanwezig.

13. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Als er iemand de leiding gaat nemen bij Ajax op het veld is het Siem de Jong.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Theo, als hij doorgaat waar hij afgelopen seizoen is gestopt.

Het is wel grappig trouwens. Het EK voor Nederland is over en het gaat hier alweer over Ajax. :cool:

15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    En terecht. :)

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Zal wel goed komen met Erikssen, vorig seizoen was het een drama tot en met qua bestuur en spelers die geblesseerd waren. Als iedereen straks fit is dan draait Ajax ook goed en is de druk minder voor hem.

Ik hoop dat Ajax eindelijk El hamdaoui kan verkopen en tevens ook Sulejmani, liefst nu of tijdens de winterstop (indien Narsingh aangekocht wordt).

Eigenlijk een meevaller voor Ajax dat Oranje het slecht deed op het WK, alle wedstrijden waren te belangrijk waardoor Narsingh geen speeltijd kreeg. Stel je voor dat Nederland al 6 punten had na 2 wedstrijden en Narsingh eventjes 3 assists levert aan Huntelaar in de wedstrijd tegen Portugal. :+

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Is natuurlijk koffiedik kijken, maar ik denk dat Ajax kan verassen als ze de basis vasthouden en een kwaliteitsinjectie krijgen in de vorm van Narsingh. Dat houdt in dat ze de groepsfase gaan overleven en dan hangt het allemaal af van de loting. Al hangt het daar sowieso wel een beetje van af in de groepsfase, maar met vertrouwen in eigen kunnen moeten we die tweede plaats kunnen bemachtigen. Ik denk dat Narsingh - Sigthorsson - Boerrigter een hele complete voorhoede is die het veel ploegen lastig kan maken. Het houdt wat mij betreft dus echt niet bij voorbaat al op in de groepsfase.

Eriksen blijft toch wel strooien met goeie passes, al geef ik toe dat hij vaak te onzichtbaar is. Hoop dat hij een grotere rol gaat spelen, wat ik afgelopen seizoen had verwacht. Wat dat betreft viel het een beetje tegen, maar de potentie is aanwezig.

Ja ik loop een beetje achter wat dat betreft. Heb me de laatste tijd met name gefocust op Arsenal en hun transferperikelen :+ Dus ik zit me een beetje in te lezen op Ajax.netwerk weer en dacht post hier weer eens wat.

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Die Gullit. Beetje zijn wijf afluisteren, achter vuilnisbakken verstoppen op het vliegveld, boos worden omdat ze je bedriegt. En dan vervolgens zeggen dat je zelf ook niet heilig was, maar ja, Estelle had dan ook nimmer interesse in zijn leven... Arme jongen...

Ik kan me goed voorstellen dat ome Ruud zelf wel vol interesse was als het om het leven van Estelle ging. Dat hij aanschoof om 17.30 bij een lekker bord hutspot en dan vraagt hoe het nou met haar gaat en hoe haar dag was....

19. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, en die verandering klinkt als muziek in m'n oren.

20. Seh

Seh Guest

Feyenoord. _O_

Deel Deze Pagina