1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Een buitenlandse coach moet gewoon kunnen.

2. Seh

Seh Guest

:eek:

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ah is gewoon een buf zodat ze hun contract verlengen en dadelijk niet gratis weglopen.

4. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Beetje stomme opmerking vind ik het, je hebt zelf een contract met ze getekend voor zoveel jaar als ze dan niet bij willen tekenen dan moet je dat ook gewoon respecteren. Wanneer ze minder spelen en het contract is afgelopen word er ook gedag gezegd tegen de speler. Coaches moeten zich bezig houden met voetal en de TD met dit soort zaken dat zie je wel weer.

Als Vertonghen blijft zullen we hem dus vaak op de bank terecht zien komen :) al zie ik hem niet blijven.

Edit: En natuurlijk om deze 2 op de bank te zetten heb je toch geen excuus nodig

Laatst bewerkt: 28 jun 2012
  5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zegt hij natuurlijk ook omdat zowel Greg als Sulejmani zware concurrentie hebben.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Sulejmani niet echt, tenzij Narsingh komt natuurlijk.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij respecteert het contract toch gewoon? Wat hij met de opstelling doet is zijn keus. Sowieso is Sulejmani dramatisch, dus voldoende reden om hem niet meer op te stellen.

8. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Ach ja waarom niet :)

9. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Je hebt gelijk, ik denk idd dat de kans niet zo groot is dat Ado in de eredivisie blijft...

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Beter dan Moisander.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Plus al hij zich goed ontwikkeld (wat ik denk dat hij eerder bij Ajax zal doen dan bij AZ) hebben we misschien iemand voor in de defensie van Oranje.

13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    De interesse in Moisander heb ik nooit begrepen.

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Haal Viergever maar, is een Nederlandse jongen, jonger en pakt naar mijn herinnering ook minder kaarten.

15. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, Moisander is echt geen optie. Viergever heeft wel potentie en is voetballend ook aardig goed. Dan heb je nog Blind, Denswil en Boilesen die LCV kunnen spelen.

16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Blind wordt verkocht in de winter, volgens mij heeft die nog maar een 1 jarig contract en die laten ze niet gratis de deur uit gaan. Als Ajax zijn contract gaat verlengen pis ik in mijn broek van het lachen.

17. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als LCV heeft hij het niet slecht gedaan, Is voetballend erg sterk maakt opbouwend de juiste keuzes.

Niet onbelangrijk aangezien Toby geen opbouwer is. Het is van essentieel belang dat onze LCV opbouwend sterk is.

Ik zou zijn contract wel verlengen.

18. Seh

Seh Guest

_O_

19. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11

Nice :D!

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Las juist in het AD vandaag dat Ajax eigenlijk nooit echt interesse heeft gehad.
    Volgens mij is dat gewoon verzonnen door de zaakwaarnemer om de hogere prijs te krijgen.

Laatst bewerkt: 30 jun 2012

Deel Deze Pagina