De man die miljoenen heeft verdiend met 3 wedstrijdjes in het tweede voetballen. Oh en nog even topscoorder was in het kampioensjaar.
Seh is er van overtuigd dat we zonder hamlap die 3de ster 2 seizoenen geleden niet zouden hebben gehaald
Misschien hadden ze het zonder hem ook gehaald, maar dat kampioenschap heeft Ajax ook zeker te danken aan El Hamdaoui. Maakt niet uit áls hij er niet was. Gepost vanuit resort in Toscane .
Wat zeg ik dan wat ik niet gezegd zou hebben als dit bij Feyenoord was gebeurd? Zijn toch gewoon feiten? Oh und: Dikke prima.
http://www.nu.nl/sport/2856334/el-hamdaoui-in-florence-transfer-af-ronden.html _0/ Edit: ik ben rijkelijk laat met mijn post zie ik.
Ik irriteerde me mateloos aan hem in de laatste wedstrijden die hij toen voor Ajax speelde maar dit zijn toch erg mooie goals.
Tot nu toe veel verkoop nieuws rond Ajax en weinig aankoop nieuws; afgezien van de vroege aankopen zoals Schöne.
Overigens heeft hij het helemaal niet zo goed gedaan bij Ajax voor dat akkefietje hoor. Eerste 2 maanden was goed, rest was al aardig kut. Toen dat gedoe met De Boer, daarna geeft De Boer hem weer een kans en speelde hij vreselijk slecht (Dat schieten met buitenkant rechts, té erg..) Ik denk dat hij het hoe dan ook nooit had gemaakt bij Ajax , al was het een lieverdje.