1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    De Verlosser zal Ajax van Blind+zoon verlossen :cool:.

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    In het land der Blinden is éénoog koning! :D

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    In principe verandert er weinig: de BAVA is nog steeds van groot belang. Al weet ik niet meer of de RvC dan al weggestuurd kan worden. Ik geloof ook dat ze zelf de nieuwe RvC mogen samenstellen óf dat de Ondernemingskamer een tijdelijke RvC instelt.

Al moet ik wel toegeven dat als ze de volgende keer Van Gaal rechtsgeldig gaan benoemen, het waarschijnlijk in een gevecht eindigt. :+ Cruijff mag dan niet gepasseerd worden en die komt dan dus sowieso naar die bijeenkomst. Kijken of ze dan nog zo mans met 4 vd 5 durven te stemmen.

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Volgens mij moet er, om tot een rechtsgeldige benoeming van Van Gaal te komen, eensgezindheid zijn binnen de RVC. Dat wil dus zeggen: Cruijff moet ook een ja-stem geven. Dat zal niet gebeuren en dus komen ze volgens mij ook niet op korte termijn tot een rechtsgeldige benoeming.

Wat wél kan is dat de BAVA de RVC wegstuurt, een nieuwe RVC wordt gevormd (zonder Cruijff) en die RVC wel tot een rechtsgeldige benoeming van Van Gaal komt. Dat lijkt me echter geen waarschijnlijk scenario.

Waarschijnlijker is dat de huidige RVC wordt weggestuurd n.a.v. de BAVA, er een nieuwe RVC komt (of een andersoortige benoemingscommissie) en die een pro-Cruijff Algemeen Directeur benoemen.

*fluistert weer: Hiddink* :+

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hoe hij de finale mist 8). Kan die grensrechter dan niet ff z'n waffel open trekken en tegen de scheids zeggen dat het een misverstand ofzo was....

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Als ze dit cancelen, en de RVC blijft zitten en de benoemingen gaan alsnog door dan breekt de hel los.
    Ik kan hier echt niet tegen, beter is het al vrijdag en gaat die BAVA door. 8)

7. Seh

Seh Guest

Wel leuke tv. :+

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof niet dat ze het echt gaan cancellen.

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    mooi

10. Seh

Seh Guest

Kunnen een mooie slag slaan als NAC gaat vlammen tegen Ajax en er gewoon gewonnen wordt tegen Vitesski.

Heerenveen zal wel winnen bij RKC, spelen zonder Sno (toch?).

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Weet ik niet, Sno speelde iig afgelopen weekend niet. Komende 2 weken moet er gewoon gewonnen worden. Daarna PSV, ga ik heen waarschijnlijk

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  13. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Aaaah homesick, ben nog Bosschaart tegen gekomen in Sydney bij me stamcafé. Snap wel waarom die een mislukking bij Feyenoord werd, veel te veel drinken en andere onzin. Verder aardige kerel, wist niet dat emerton ook trouwens bij Fc Sydney speelde, al zou ik hem tegen het lijf aanlopen, waarschijnlijk niet herkent als ik hem nu zo zie.

14. Seh

Seh Guest

8)

15. Seh

Seh Guest

8)².

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Tja, dat zou natuurlijk enorm zonde zijn. Dan zie je hem nooit meer voetballen en zal hij uiteindelijk flink wegzakken en dik worden, haha.

17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Wat is dit voor onzin? Is er eens een schoolvoorbeeld van hoe het gewoon goed kan gaan (helemaal niks gebeurd), stadion was niet eens uitverkocht, krijg je dit gezeur.

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Exact. Gaat het goed, worden de teugels nog harder aangetrokken...

19. Seh

Seh Guest

Ja, die kaarten krijgt men gewoon van NEC supporters hoor. Moeten ze niet over ouwe hoeren, anders zat er helemaal niemand op die plekken. 8)

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Verder hebben ze zichzelf netjes gegroepeerd naast het uitvak, zodat het NEC publiek er ook niet bar veel 'last' van had. In plaats van dat nou eens het positieve benadrukt wordt.

:emo:

Laatst bewerkt: 8 feb 2012

Deel Deze Pagina