http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/12609950/__Sana_drie_jaar_naar_Ajax__.html Back-up Derk of alternatief Narsingh? Met Derk gaat het nog steeds niet goed lees/hoor ik.
Ajax meldt dat er een fitte Boerrigter bij de opentraining van Ajax aanwezig is. Gaat vandaag door de scan. Hopen op het beste.
Ik hoop het echt, ook voor hem zelf natuurlijk. Voor ons is het een gemis, want het is een hele goede buitenspeler.
Ik hoop het ook, gun hem echt een blessure vrij seizoen en wie weet een plaats in de voor selectie van Oranje. Over Tobias Sana, schijnt een speler te zijn die echt weinig heeft gepresteerd als je kijkt naar zijn statistieken. Is ook al 23 jaar, maar goed er zijn genoeg andere laatbloeiers in de Eredivisie. Verder is hij tweebenig. Ik laat me verassen! Had nog een éénjarig contract dus is voor een schijntje weg gekocht.
Zat ook al te kijken ja. Dan ziet het er hier beter uit; Maar nu loopt hij dus met dit kapsel. Edit: 28 jaar en ook in de belangstelling van Udinese? Vreemd. Bekend van dit schwalbe incident: [yt]zB7qDyHuiI0[/yt]
Buwhahaha Overigens heb ik het idee dat mijn voorgevoel nu al bevestigd gaat worden mbt een slechte buitenlandse buitenspeler..
Die kop.... Hij hoeft helemaal niet te kunnen voetballen man, verdedigers gaan echt wel opzij voor dat hoofd. Siem is wel heel blij, is er toch nog eentje lelijker dan hij.
Komt van Petterson af, dus waarschijnlijk heeft Olsen er dan ook wel wat mee te maken.:b: Alle paniek reacties vind ik zelf een beetje overdreven, met deze voorhoede zijn we vorig jaar ook kampioen geworden. Met Fischer en Schone staan we er zelfs nog sterker bij. Er moest plots een rechtsbuiten komen omdat Sulejmani geblesseerd raakte. Wordt er een keer iemand gescout, gaat weer iedereen zeuren.
Die Antipas heb ik vorige week nog tegen gespeeld op Fifa toen we random kut teams kozen. Hij was fucking snel en voor de rest kon hij niks. Beetje net zoals de rest van de voorhoede die we al hebben dus.
Een quote uit de Metro van vandaag, 'Vooralsnog lijkt Daley Blind de opvolger te worden van Jan Vertonghen. Alderweireld verklaarde zich met Blind wel prettig te volen in de verdedging. "Daly heeft kwaliteiten". Van mij hoeft er niet echt iemand bij aldus De Boer'.
Alderweireld heeft gezegd dat er niemand bij hoeft volgens mij. Siem de Jong heeft aangegeven dat er een ervaren iemand moet bijkomen en volgens mij vind FdB dat ook.
Heeft bij mij voorlopig ook de voorkeur, het is in ieder geval een centrale verdediger die opbouwend vrij sterk is.