Janssen is alleen leidersfiguur als hij sterk speelt. Het is geen bankzitter die een de rol van Ooijer kan overnemen. Janssen vind zichzelf nog steeds één van de beste, die gaat alleen maar uitdijen als hij op de bank zit. Voor twee miljoen lekker laten gaan. Middenveld is met Eriksen, Anita en De Jong al gevormd.
Laatste stukje klinkt al heel anders dan de berichten van gister. Op zich niet rouwig om zijn vertrek, maar veel geweldige alternatieven hebben we ook niet.
Na Vertonghen en Ooijer () toch al de derde ervaren man die vertrekt. Als Anita ook nog gaat heb je wel een probleem denk ik.
Zonde, beetje nep ook van zijn uitspraken eerder 'ik laat met niet door Aston Villa aan het lijntje houden'
4 miljoen voor Vlaar, ben stiekem toch wel blij voor iemand die met Feyenoord al aan de top van z'n kunnen zit. Dankzij het EK heeft Van Geel toch wel weer een miljoentje erbij gegooid vertrouw ik wel.
Hmmm waarom dan Bulykin wegschoppen? Kan mij niet voorstellen dat die bij Twente namelijk wel een basisplek krijgt (wat hij eiste)
Hoezo nep? De deal ketste eerder af omdat Aston Villa niet duidelijk was met hun bedoelingen en niet communicatief genoeg was. Hij wou duidelijkheid hebben omtrent zijn toekomst omdat hij zich de volle 100% wilt concentreren op Feyenoord. Je hebt genoeg spelers die al beginnen dromen wanneer een andere club interesse in ze toont. Aston Villa moest trouwens (2?) spelers verkopen om plaats te maken en om die 4 miljoen euro te kunnen betalen.