Ik verwacht nog wel drie of vier aankopen. Assaidi, Moisander of Rajkovic en misschien nog Armenteros.
Die Rajkovic is niet zoveel toch? Moisander vind ik ook niet Ajax-waardig, pakt veel te veel kaarten door zijn domme overtredingen. Komt veel te vaak lomp in. Dan zou ik eerder voor Viergever gaan, ook linksbenig en zit meer idee achter, heb ik vaak het gevoel. Armenteros is wel leuk, maar voor Ajax denk ik ook niet zo. Maar het zou nog wel kunnen, heb het altijd wel een aardige voetballer gevonden. Leuk voor Vitesse :
Wat Dyonko zei. Staat bij de menigte te boeken als groot talent maar dat valt in werkelijkheid reuze mee. Echt talent kun je wel zien. Denswil en Fischer gaan echt wel grote spelers worden als het op talent aankomt. Er zijn natuurlijk altijd omstandigheden maar het talent druipt er vanaf i.t.t. Klaassen.
Waar druipte dat talent er dan vanaf tegen PSV? Nee, maar je hebt gelijk, ik heb ook de andere wedstrijden gezien. Hij kan zeker voetballen. Maar nu nog goed doorgroeien. Heb echt gruwelijk veel zin in het begin van de Eredivisie
Ik denk dat Fischer net zo goed of zelfs beter gaat worden dan Eriksen. Ik vraag me trouwens af in hoeverre het waar is dat Ajax Varane van Real Madrid wil huren. Ook weer een jonge gast voor in de verdediging, maar alles is beter dan Blind.
Volgens mij heeft Mourinho het wel op Varane, dus ik denk dat dat uit de duim gezogen is. Wel echt leuke nieuwtjes: Alleen dat tweede weet ik niet.. hopelijk niet één of andere Mexicaan (Salcido) of Braziliaan (Alcides) die ze weer aantrekken. Behalve als het een Maicon is, dan mag het . Dit werd al eerder gepost op PSV Netwerk door onze 'insider', die er wel echt altijd veel vanaf wist. Ik denk alleen die Leo te kennen.. van FIFA
Dag Theo. Mag dan een ouwe lul zijn, dat voegde bij hem amper wat toe. Bovendien zit ie toch maar op de bank zielig en cynisch te doen.
Nieuwe pagina, fuuuu-. Hopen dat Manolevje weggaat en dat we een leuke speler krijgen.. maar ik ben bang van niet..
Nee tegen PSV was het helemaal niks, maar wat wil je met aanvoer van Janssen en Siem. Heeft haast geen bruikbare bal gehad. Maar die jongen komt er wel. Heb er ook echt weer zin in! Is Eriksen nog niet wedstrijdfit? Want dan moet ik zondag nog maar zien of we van AZ weten te winnen. Siem zeker weer op het middenveld Kan dat echt niet aanzien.
Bron: www.lunaticnews.nl Op 2:15 : He scored only once, he scored only ooonce, It's Tony Hibbert,he scored only once. En de mogelijke tegenstanders van Feyenoord: Internazionale Liverpool Olympique Marseille Sporting Lissabon CSKA Moskou Bordeaux VfB Stuttgart Metalist Kharkov Athletic Bilbao Club Brugge APOEL Nicosia Hapoel Tel-Aviv Hannover 96 Lazio Roma PAOK Saloniki Steaua Boekarest Sparta Praag Rosenborg BK Trabzonspor Newcastle United Young Boys Levante Racing Genk Partizan Belgrado Viktoria Pilzen Dnipro Dnipropetrovsk FC Vaslui Tenzij we mazzel hebben wordt dat dus gelijk het einde van de Europese campagne dit jaar.