De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Je moet in het hedendaagse voetbal gewoon kunnen opbouwen als een back, mee op durven komen en voorzetten geven. BMI dúrft dat ook, heb ik gezien, maar het gaat hem niet goed af.

BMI als CV kan zeker een goede zijn, daar zeg ik ook niets over. :)

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Gelukkig zijn jullie beiden ook lekker neutraal wat dat betreft :+

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Leg eens uit waarom dat moet.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Wat een kut discussie zeg...

5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ome Mino is manager en ineens wil Anita weg. Als hij toch niet wil blijven, laat hem dan maar gaan voor de hoofdprijs.

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ga ik zo wel eventjes doen :)

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Die link stuurt naar de EK poule?

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Links in het menu kun je de actieve pool op de Eredivisie zetten :)

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  11. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik had hem vd week al ingevuld, maar ik had me uitgeschreven uit de subleague aangezien ik de enige was. Ik zal mij opnieuw aanmelden.

12. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat Siemen gelijk heeft. Als je aanvallend voetbal wil spelen dan zijn goed voetballende/opkomende backs erg belangrijk. Vooral als je ziet dat het Centrum ook niet inschuift.

Willems heeft echt heel veel talent en ik denk dat het een topper kan worden. Is fysiek ook erg sterk en kan goed voetballen en mee opkomen. Veel durf. Dat zie ik graag. Is echt een meerwaarde voor je spel i.t.t M. Indi.

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Anita switched naar Raiola en gelijk dwingt die een transfer af naar Newcastle. Een bod van 8 miljoen. Als ze hem verkopen moeten ze als de sodemieter Maher halen, anders wordt het echt gatenkaas..

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als je Anita verkoopt en Maher haalt, en ervan uitgaande dat Theo ook weggaat, heb je toch geen controleurs meer over? Maher is IMO véél te licht voor de controlerende positie, die gaat ook echt niet constant mee lopen met een 10. Hetzelfde geldt voor Eriksen, en ook voor De Jong.

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Beetje raar ja. Ajax heeft hem net een aanbieding voor 2 of 3 jaar gedaan, maar dat laat hij aan zich voorbij gaan dan. Jammer. Heeft nu eindelijk de kans om een heel seizoen CVM te staan, ook in de CL, en dan weg gaan. Als hij nu een top seizoen draait zie ik hem wel eindigen bij een betere club als Newcastle.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Precies, hij moet gewoon blijven. Maar Newcastle is al een goede club hoor, ik weet niet of veel grotere teams het aandurven om Anita aan te trekken vanwege zijn lengte, voor de CDM positie. Ik denk dat Newcastle nu een perfecte club voor hem is, omdat ze daar gewoon een goed en leuk team hebben staan waar Anita ook wel in mee zou kunnen.

Raiola is trouwens wel echt een gare kerel, hoeveel spelers heeft hij wel niet onder zijn hoede? Bij minimaal de helft van de transfers of geruchten op voetbalzone zie je zijn naam wel erbij staan. Die krijgt in zo'n transferperiode ineens weer even flink wat miljoenen op z'n bankrekening gestort 8).

.. Je hebt trouwens Enoh nog, als enige controleur in je elftal. Daar moet je niet blij van worden.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Enoh is al langer geblesseerd en voldoet niet. Leuk/nuttig om hem in te brengen voor meer pit wanneer het nodig is, meer niet.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  19. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Selectie voor zondag. Sana zit er dus ook bij. Benieuwd of hij zondag al minuten maakt.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dus:

----- Fischer -------- Sigthorsson ----------- Lukoki ------
    ------- Janssen ----------------------- De Jong ------------
    --------------------------- Anita -----------------------------
    --- Dijks ------- Blind ----------- Toby ----- Van Rhijn ----
    -------------------------- Vermeer --------------------------

Of zal Sana meteen beginnen?
    Of Serero/Schone op de flank?

Wel een verzwakte opstelling eigenlijk zeg, hoe speelde Ajax vorig seizoen ook weer op de linksback-positie? :eek:

Deel Deze Pagina