1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Nu je het zegt, anderhalf jaar geleden nog naar Olympique Marseille-Catania geweest. Oefenpotje vlakbij waar ik op vakantie was toen. Waren ze aardig aan het zagen toen8)
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Je moet de Siciliaanse derby maar eens bekijken: Palermo-Catania. Puur genot! En sinds een aantal seizoenen weer op het hoogste niveau :D
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Die Paul vond het echt leuk volgens mij :+
     
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Een gemiddelde van minstens vier rode kaarten per wedstrijd gok ik?
     
  5. Seh

    Seh Guest

  6. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een ongeloofelijke baas! Ook bij die penalty ''doe je best jongen en schiet 'm erin''. _O_
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dirkie is een koning.
     
  8. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ajax gaat vol voor Narsingh vandaag. Als de vraagprijs echt 6M is, gewoon betalen.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Waarom gaat Ajax niet "vol" voor Bas Dost? Of een andere spits die niet zo vaak uit elkaar pleurt als Sightorsson? Snap niet waarom je Narsingh zou moeten kopen.
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hopelijk gaat Narsingh niet naar Ajax, maar kans lijkt me best groot. Mja, liever dan een Tadic of een spits, Dost ofzo.
     
  11. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Zou wel een mooie prijs zijn, al zou hij dan nog wel beter moeten worden om hem voor de hoofdprijs te verkopen.

    Snap alleen niet waarom Ajax niet in de verdediging investeert. De linksback positie is bijna het slechts bezet van heel de eredivisie. Daarnaast zie je dat bij een schorsing of blessure de goals om de oren vliegen.
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Omdat er een hele hoop kneuzen momenteel bii Ajax rondlopen.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    WTF moet je met Narsingh. Aardige voetballer, maar we hebben genoeg flankaanvallers. Daar ligt het probleem niet, aangezien we toch geen spits hebben die voorzetten kan afmaken op dit moment. Want onze vaste spits doet voorlopig niet mee.

    Dost is gruwelijk, Luuk de Jong ook, maar die zijn niet meer te betalen.


    Ze moeten verdedigers zoeken. Want de verdediging is -zeker in de breedte- gewoon niet goed genoeg.
     
  14. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Zal mij niets verbazen als ze vandaag Narsingh en Poulsen binnenhalen (ja Poulsen ja :emo:)
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Poulsen > Blind maar dat zegt natuurlijk niks :+

    Ik ben helemaal fan van Narsingh maar het is wel echt een speler die heel veel ruimte nodig heeft. Hij en Djuricic zijn de spelers die de counter van H'veen vaak zo gevaarlijk maken.

    Maar ik zie Ajax nog niet echt op de counter gaan spelen? Als je op de helft van de tegenstander wilt spelen heb je veel meer aan een Assaidi. Vraag me af of die nog wel zoveel duurder is dan Narsingh op dit moment
     
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Eriksen is de ideale man voor Narsingh en Boerrigter. Zijn goede wegdraaien en zijn steekbal in combinatie met de diepte van Derk en Narsingh is echt koning hoor.

    Ik hoop echt dat Narsingh komt. Dan nog de dieptepass van Theo Janssen en de crosspass van Alderweireld en Vertonghen erbij.

    Oeh dodelijk is dat!

    Kom op en wees slagvaardig Ajax.

     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2012
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Het heeft natuurlijk er ook mee te maken dat Sulejmani nu 'minimaal' twee weken uitgeschakeld is. Verder gok ik dat ze Mickey liever verkopen in de zomer en met Narsingh zijn vervanger al in huis willen halen. Lukoki is er nog niet klaar voor en Özbilic brengt te weinig.

    Assaidi zou ook een goede nuttige toevoeging zijn, al heb je op die positie wel Boerrigter lopen en in de jeugd De Sa.

    Overigens heeft Ajax ook geïnformeerd bij Juventus voor Elia, om hem voor een half jaar te huren maar dit ging niet door vanwege de UEFA-reglementen.

    Ik zie Narsingh als een absolute versterking. Een jongen met flair, snelheid, geweldige pass en inzet, en natuurlijk een Amsterdammer. Klopt dat hij vooral goed rendeert in een counter ploeg maar dat moet wel goed komen.

    En Paribus, liever Eriksen & Lodeiro dan Janssen imo. Lodeiro heeft een geweldige steekpass in huis.
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Bah, waarom is die pizzabakker ook de zaakwaarnemer van die jongen?
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Echt hé, vreselijke vent. En dat is ook toevallig de zaakwaarnemer van Assaidi.
     
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Janssen in zijn huidige vorm, ok, maar als iemand als Narsingh komt durf ik wel te stellen dat Theo ook weer goed gaat draaien. Helemaal als Derk ook terug is op links. Dat koppel was voor de winterstop al goed en met een zelfde type speler op rechts erbij heeft Theo veel meer 'diepe' afspeelmogelijkheden. Dan zou ik het wel aandurven om Theo in de punt naar achteren te zetten en dan Eriksen en Lodeiro daarvoor.

    Dan krijg je dus


    --------Janssen----------
    -----Eriksen--Lodeiro-----
    Narsingh-De Jong-Boerigter

    Anita als stand-in voor Theo, Klaassen als stand-in voor Eriksen en De Jong als stand-in voor Lodeiro en dan kan Bulyikin in de spits. Sowieso kan Dimitri wel in de spits als je Narsingh en Derk op de flanken hebt. Een vast aanspeelpunt met 2 diep lopende flankspelers is echt dodelijk. Dat is eigenlijk hoe Heerenveen nu ook speelt.

    Ben overigens sowieso wel klaar met het hele concept van rechtspoten op links en linkspoten op rechts.
     

Deel Deze Pagina