1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet 'ie zeggen wat hij wel wil verdienen. Hij kan 1.6M een onzinverhaal vinden, omdat hij 1.4M wil bijvoorbeeld. Wat nog steeds belachelijk is.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die 1,6 miljoen geloofde ik sowieso al niet.

Wat ik vreemd vind is dat hij zegt dat de transfer zeker nog niet is afgeketst, maar dat hij de onderhandelingen aan zijn zaakwaarnemer overlaat. En die zegt juist weer dat het is afgeketst en de kans klein is dat het doorgaat. Sowieso heb ik het gevoel dat zaakwaarnemer en speler hier recht tegenover elkaar staan. Zei Raiola niet ook dat er clubs geïnteresseerd zijn uit het buitenland? Assaidi geeft hier juist aan dat hij daar niet heen wil.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    waarom ontslaat hij die pannekoek dan niet en belt hij Ajax op en zegt dat hij voor een miljoen met veel plezier voor Ajax komt voetballen?

vind het maar een raar verhaal en ben ook niet zo geneigd om Assaidi hierin te geloven. Het is natuurlijk altijd de rol van de zaakwaarnemer om de boeman te spelen in de media

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een wijven zijn het tegenwoordig toch..

Laatst bewerkt: 15 aug 2012
  5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Tobias Sana \o/

'Als een club je écht wil, dan betalen ze wat er voor je gevraagd wordt', aldus de 22-jarige PSV'er.

Niet erg intelligent ook, zie ik.

6. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een idioot:lol: Ik hoop niet dat die gast na zijn voetbalcarrière nog ergens een management functie wil gaan vervullen.

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Everything is Possible..........

in Fifa :+

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Toch niet gek wat hij zegt? Als de club niet eens 6 miljoen wil neerleggen, maar moeilijk blijft doen rond 4 miljoen, dan willen ze hem blijkbaar niet graag genoeg.

9. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Er is ook nog zoiets als een grens trekken hoeveel je neerlegt voor een speler. We krijgen niet allemaal subsidie van de gemeente om vervolgens spelers aan te trekken.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Elke Eredivisie club heeft steun gekregen of krijgt dat nog.
    En Narsingh heeft toch gewoon gelijk? Vind het wel grappig dat een voetballer compleet de grond in wordt getrapt omdat hij ergens anders meer kan verdienen dan bij Ajax. En dan durven jullie het nog over intelligentie te hebben, stelletje faalhazen.

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    :lol: Ooit van financieel verantwoordelijk functioneren gehoord?

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    lol.

13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik betwijfel zijn geestelijk vermogen inderdaad, omdat hij het aantal pings belangrijk vindt voor een overstap naar een club en denkt dat een club elk bedrag op tafel wil leggen, anders willen ze je niet.

Trouwens waarom moet Narsingh steeds over Ajax beginnen? Hij zit toch goed daar :b:.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet Narsingh nou telkens in de media over Ajax? Hij is naar PSV gegaan, Ajax wilde hem maar het ging niet door. Case closed.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Hij geeft aan dat als een club een speler graag wil aantrekken de club daar geld voor moet uittrekken. Als Ajax 16 miljoen voor Sulejmani wil uittrekken en 4 miljoen voor Narsingh geeft dat in een bepaalde mate aan dat ze Sulejmani liever wilde dan Narsingh. Dat is toch volkomen logisch?

Ik snap deze hele discussie niet eerlijk gezegd.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Omdat er hem waarschijnlijk om is gevraagd en hij gewoon netjes antwoord geeft.

Tja dat pingen was misschien en slecht voorbeeld van hem maar ik kan mij goed voorstellen dat een speler voor de club kiest die hem het beste gevoel geeft en vaak komt dit ook al door spelers die daar al spelen. Je hoort toch vaak zat dat een buitenlandse club hun topspelers de opdracht geven om contact op te nemen met een mogelijke nieuwe speler

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dat was natuurlijk gewoon een vraag vanuit de media hè.....

18. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hap hap hap _O_

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Goeie comeback...

Ga dan gewoon lekker uit het topic weg als je zo gaat zitten argumenteren.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Jij noemt het nog argumenteren...

Deel Deze Pagina