1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je hem bij een club wil hebben moet je hem totaal de vrijheid geven anders werkt het gewoon niet. Krijgt hij dat dan kan hij er ook iets van maken en anders gewoon niet.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    We zien wel hoe het gaat in de toekomst, maar vandaag was in ieder geval een mooie dag. Waar ik op hoopte is eindelijk zover: Ten Have en zijn kliekje weg, net als Blind en Sturkenboom. Ik heb nu het idee dat Ajax eindelijk kan bouwen, en dat alle conflicten nu achter de rug zijn. Daarbij is het nu wel belangrijk dat ze de juiste mensen kiezen. Ik hoop gewoon dat alles aan het begin van het nieuwe seizoen in kannen en kruiken is, dat de focus alleen ligt op het eerste elftal. Daar moet ook het nodige gebeuren de komende maanden. Er lopen veel te veel mensen die het Ajax shirt niet waard zijn. Dit seizoen beschouw ik al als een verloren seizoen. Hopelijk kwalificeren ze zich voor de Europa League, en dan volgend seizoen een frisse start maken.

3. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of deze al is voorbij gekomen, maar gister bij Middlesbrough tegen Sunderland gebeurde er iets dat deed denken aan wat er gebeurde bij Ajax-AZ.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het zag er echt gevaarlijk uit met die twee benen vooruit.. maar die speler voelt niet eens iets, of wat? Tering hé. 8)

5. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Maar die Wesley raakte Esteban ook niet vol toch? Echt gestoord dat soort mensen, die speler zette gelukkig net een paar passen opzij gelukkig.

In Engeland worden ze wel streng gestraft denk ik, als je het veld opstapt krijg je al een levenslang stadionverbod, dus ben benieuwd wat ze hiervoor gaan geven.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat is ook zo, maar daar doelde ik ook totaal niet op hoor ;).

Ik bedoelde meer voor de veiligheid van die speler. Die hooligan kwam met een twee-benen tackle van achter. In een voetbalwedstrijd is dat al levensgevaarlijk, wanneer die van voren komt. Wanneer deze van achter op je enkel/kuit/knie/rug (of nek:+) komt, ben je de lul.

Gelukkig was het wel een faler, die hooligan. Gelukkig voor de speler iig.

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    't lijkt er meer op dat 'ie uitglijdt.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Natuurlijk, Marca, Marca, maar toch. Hij verdient het wel :+.

9. Seh

Seh Guest

Van Persie met Özil erachter. _O_

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Van Persie met Benzema in de spits, Ronaldo en Di Maria aan de flanken en Özil en Alonso op het centrum. Aanvallend 8).

Toch zuur als je dan Benzema eruit moet halen.

11. Seh

Seh Guest

:lol:

Maar Benzema en Van Persie kun je prima rouleren. Denk ook dat Higuain vertrekt in de zomer, dus een tweede topspits is wel 'noodzaak' daar.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik schaam me dood, maar wie is dat? De linker bedoel ik natuurlijk..

Maar denk je dat Van Persie gerouleerd wíl worden?

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Die linker is geen bekende voetballer oid, dus niet zo vreemd dat je hem niet kent.

14. Seh

Seh Guest

Geen idee wie die linker is. :+

Als je naar Real gaat en je weet dat je een TOP seizoen gedraaid hebt bij Arsenal waar je toch ook regelmatig rust kreeg, waarom niet? Benzema en Higuain wisselen ook, of spelen samen. Al speelt de een wel meer dan de ander.
    Als je naar zo'n club gaat moet je daar rekening mee houden. Als hij dat niet ziet zitten kan hij beter bij Arsenal blijven.
    Overigens lijkt me dit ook wel aardig:

-------Benzema--RvP
    Ronaldo--------------Özil/Di Maria/Kaka
    -------Khedira---Alonso

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Van Persie bij Real....................................

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd deze fucktard weet hem vanachter niet eens te raken :lol:

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik voel een vriendschap ontstaan!

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Jullie zijn het eens! :eek:

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Diezelfde minuut heeft ie zijn IQ nog lager dan iemand met het syndroom van Down genoemd. :+

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Zeg pessimist, dit is een beginnetje!

Deel Deze Pagina