1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Kan wel zeggen dat hij bij lange na niet goed genoeg was voor Liverpool. :9

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zo slecht? :eek:

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Van wat ik me kan herinneren iig, lees dit topic maar even door om een algemene indruk te krijgen.

4. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    LFC heeft toch ook enkel matige spelers.

Toen ik "Poulsen" las dacht ik dat ajax nog een verdediger had gehaald. :D

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Overmars: "Poulsen is het type middenvelder dat corrigeert en de boel scherp houdt. Een leider, zowel binnen als buiten het veld. En dat kunnen wij bij onze jonge groep goed gebruiken."

Opzich snap ik het wel. Ervaring erbij, een type leider (maar dat moet nog blijken) en voetballend moet hij het ook nog laten zien. Dan kan Boccara de positie volgend jaar invullen.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg er echt een Martin Jol-gevoel bij. Ken de speler verder niet. Kan ook goed uitpakken natuurlijk.

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    32 valt nog wel mee, heeft de nodige ervaring en kan daarmee zeker wel wat betekenen. Gewoon proberen, hij is toch transfervrij

8. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik ken de speler nog wel van een aantal jaar terug, maar als ik dit dan op VI.nl lees dan heeft hij zijn beste tijd wel gehad.

Op het EK zat Poulsen nog bij de selectie van Denemarken, hetgeen alleen in de groepswedstrijd tegen Duitsland (1-2) tot een invalbeurt van elf minuten leidde. William Kvist (VfB Stuttgart) en Niki Zimling (Club Brugge en ex-NEC) kregen destijds de voorkeur in de basiself.

Zimling speelt hem dus uit de basis.:emo:

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol dacht eerst dat het om die van AZ ging.
    Ach deze is een beetje vergaande glorie, maar iemand ervaren en wat ouder is ook wel goed. Voor een jaar ofzo en dan opvullen met de talenten die nu nog niet klaar zijn. :)

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Onze eigen v Bommel, lees dat die 10 gele kaarten pakte in 24 wedstrijden :lol:

Op zich prima, transfervrij en hopelijk wordt zo Boccara klaargestoomd.

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik snap niet waarom mensen moeilijk doen over deze transfer. Ooijer scheen ook heel goed werk buiten het veld te verrichten. Dit is precies zo'n speler alleen dan voor alle denen :+.

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Welkom bij AFC Ajax Scandinavia :cool:.

Er is in ieder geval geen miljoenen voor betaald.

Laatst bewerkt: 22 aug 2012
  13. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dat is waar, transfervrij, en ik neem aan een normaal salaris. Wat dat betreft kan je er geen buil aan vallen.

14. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Inmiddels heb ik een smartcard aangeschaft en die 2e persoon heeft deze kaart geactiveerd als 2e kaart. Als ik de kaart nu bevestig kan ik alleen Ned1 ontvangen, bij de rest krijg ik een foutmelding :confused: Ik hoef verder toch niets in te stellen o.i.d.?

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ben erg tevreden dat deze reorganisatie ook duidelijk wordt doorgepakt. Geen belachelijke miljoenen over de balk smijten, intern geen gezeur en weer (hopelijk) een juiste lange termijn visie. Ben al blij genoeg dat ik niet overladen wordt met berichten over interne malaise en machtsstrijd binnen Ajax.

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    hopelijk komt die andere Poulsen ook nog, lekker veel Scandinaviërs en az'ers :9

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dan is de kaart nog niet goed geactiveerd of geregisterd. Als alleen Nederland 1 (en waarschijnlijk een regionale zender) te zien is, dan is er signaal via de kabel, maar werkt de kaart nog niet. Telefoontje naar Ziggo moet dat oplossen. Als de foutmelding E16m E30 of E19 is, dan heeft dat met activeren te maken. E4 en de kaart zit er verkeerd in. Je zal immers zien dat, als de kaart er niet in zit, die twee zenders het ook doen.

18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Imo gewoon de opvolger van Andre Ooijer, niet qua positie natuurlijk, maar met name om de rol die hij had in de selectie. Lijkt me prima verder, zeker omdat hij transfervrij is. Verwacht eigenlijk niet dat hij superveel wedstrijden gaat spelen. Maar goed, allicht dat hij en Eriksen elkaar goed aanvullen.

Als je 92 interlands speelt voor Denemarken ben je in ieder geval geen ontzettende koekenbakker.

@ Ferron: dat zegt helemaal niks. A) omdat spelers als Aquilani ook bij Liverpool flopten en elders wel renderen en B) Liverpool ook spelers van het niveau Babel, Carroll en Downing in de selectie heeft of had.. :+

Laatst bewerkt: 22 aug 2012
  19. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Inmiddels werkt het, was blijkbaar een kwestie van tijd. Wel bedankt voor je informatie!

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12

:D

Ik vind die hele Poulsen drie keer niks. Zeer beperkte voetballer.

Deel Deze Pagina