1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    JC blunders? Wat? Hij heeft alleen in de laatste twee jaar een paar kleine foutjes gemaakt, voornamelijk bij het verwerken van schoten die hij i.p.v. naar de zijkant recht naar voren stompte. In z'n zeven jaar bij Inter kan ik me geen echte blunder van hem heugen.

Gomes mag serieus z'n veters niet eens strikken. Ik vrees dat jouw bevooroordeling over Braziliaanse doelmannen hier een grotere rol speelt inzake je beeldvorming dan je daadwerkelijke ervaring met JC.

Laatst bewerkt: 30 aug 2012
  2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Eindelijk. Hopelijk vangen ze nog wat voor 'm.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol idd.

Maar hoop dat die nog iets opbrengt. Is wel een grote teleurstelling geweest.
    Soms dacht ik wel, nu is die goed bezig maar dan raakte die weer geblesseerd. Zonde van die 16 miljoen..

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Meer dan 3 miljoen zal Sulejmani niet opleveren denk ik.

En Julio Cesar vind ik ook een goede keeper. Maar gelukkig zat die er wel naast in de kwartfinale van het WK.

6. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ik denk dat het zomaar eens 6 of 7 miljoen kan zijn. :)

Btw, na al die tranfers van Belgische spelers deze afgelopen periode, spelen er straks meer Belgen bij Europese topclubs dan Nederlanders. :+

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Lekker hoor. Maar dan moet hij toch wel een werkvergunning krijgen?

8. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ik neem aan dat West Ham dat nu wel grondig gecheckt heeft. ;)

9. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    De carrière van Aksentijevic, die ook in de belangstelling zou staan van Sevilla en CSKA Moskou, gaat als een speer. Vorig seizoen speelde hij nog op huurbasis voor het bescheiden Teleoptik en na 25 duels voor Partizan maakt hij nu al de overstap naar een Vitesse-aankoop van twee miljoen 'kan het nog steeds niet geloven'
    Donderdag, 30 augustus 2012 om 08:45

Nikola Aksentijevic is de nieuwe rechtsback van Vitesse. De Arnhemmers maken nog geen melding van de komst van de Serviër, maar zelf bevestigt hij tegen Novosti al te hebben getekend bij zijn nieuwe club. De jeugdinternational komt over van Partizan Belgrado en kost de club van trainer Fred Rutten circa twee miljoen euro.

De carrière van Aksentijevic, die ook in de belangstelling zou staan van Sevilla en CSKA Moskou, gaat als een speer. Vorig seizoen speelde hij nog op huurbasis voor het bescheiden Teleoptik en na 25 duels voor Partizan maakt hij nu al de overstap naar een Europees relatief hoog aangeschreven competitie. “Ik kan het nog steeds niet geloven. Ik hoop dat God me ook in Nederland zal bijstaan, net als Miralem Sulejmani twee jaar geleden, en mij sterker maakt. Overigens heb ik altijd gehoopt om mijn carrière in Italië te vervolgen. Op een dag komt die droom ook wel uit.”

:+

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof er niets van dat Sulejmani ineens weg kan & wil. Twee jaar geleden was hij geen exceptionele speler, dat is nu niet echt veranderd. Bovendien gaf hij zaterdag nog aan dat hij bij Ajax blijft. Bugsy op AN (die zit er voor zover ik weet nooit naast en kent Sulejmani) zegt ook dat hij blijft.

Jammer maar helaas.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol. Sinds wanneer is dat zekerheid. ;)

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Affelay bijna zeker verhuurd aan Schalke.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb het niet direct over Inter. Bij Brazilie heb ik heb toch een paar lelijke fouten zien maken. Moet wel zeggen dat het de beste Braziliaanse doelman sinds Tafarel is.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zekerheid heb je sowieso niet. Dat geeft me nog hoop dat ie vertrekt. :+

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Als je dat al op JC af kunt schuiven, dan was dat inderdaad een van de zeer weinige fouten van 'm (in de zevenjarige periode dat ik 'm intensief heb gevolgd, althans). Maar dat was gewoon die lompe Melo uiteraard.

Maicon ook (bijna) definitief weg. Dan is de exodus wel compleet. Dat JC en Maic ons verlaten is pijnlijk. Verder een geweldige markt uiteindelijk nog van Inter geweest. Uitstekend versterkt voor niet heel veel geld, aardig wat geld nog binnengehaald met verkopen, er is verjongd, er wordt meer aandacht geschonken aan de jeugd, Stramaccioni probeert dwingender te voetballen en het salarishuis is ernstig verkleind. Uitstekend dus.

Heb hem bij Inter in elk geval zelden kunnen betrappen op grote fouten en hij heeft HEEL, HEEL veel punten gepakt, onder meer door z'n geweldige reflexen en penaltyskills. Z'n Braziliaanse periode heb ik minder zicht op.

16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dejan Meleg toch naar Ajax.

17. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
  18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Haha, wtf, QPR gaat zo nog een leuk team worden ook. 8)

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hebben ze dan toch wat geld overgehouden aan die laatste wedstrijd vorig jaar? ;)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    QPR is toch eigendom van meneer Mittal? De staalmagnaat?

die zouden geld als water moeten hebben

Die man kan wel een paar spelertjes betalen lijkt me zo :+

Deel Deze Pagina