1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Seh

Seh Guest

Waarom dat negatieve?
    Ja, bij Ajax heeft hij het verneukt, maar wie niet de laatste jaren?

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Nederlands elftal was die nou ook niet echt overtuigend? (Op die 3 groepswedstrijden na).

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Het is zijn tweede job als clubcoach. Toch denk ik dat hij bij Heerenveen op de goede plek kán zijn. Rustige, gemoedelijke club, met minder in- en externe druk dan Ajax.

Bovendien past zijn filosofie bij de gewenste speelstijl van Heerenveen: 4-3-3 en aanvallend, dominant. Of dat er uiteindelijk allemaal uitkomt is een tweede, maar een voedingsbodem is er.

4. Seh

Seh Guest

Ik denk dat Dost, Assaidi en Narsingh er volgend seizoen niet meer zijn daar. 8)

5. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Z'n succes zal nu al afhangen van wat er met de voorhoede gebeurd inderdaad. Ze zullen er wat voor terugkopen als er wat weg gaat maar of dat gelijkwaardig is?

Sulejmani niks, Marco? :+

6. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Djuricic, Van la Parra, Gouweleeuw. Heerenveen scout over het algemeen prima dus als ze die drie die jij noemt verkopen staan er vast wel een aantal waardige vervangers op de (schaduw)lijst.

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Van La Parra is in principe, als hij gaat groeien een prima vervanger van Assaidi om ballen op het hoofd van Bas Dost te mikken, mits hij niet weg gaat. Van hem verwacht ik het 't minst dat hij aan het einde van het seizoen zal vertrekken. Ik denk dat een hoop clubs ernstige twijfels hebben bij zijn kwaliteiten wanneer hij bij een grotere club moet presteren. Narsingh zit al half in de ArenA en Assaidi zullen ze echt wel een heel flink bedrag voor vangen. Dus dan kunnen ze sowieso wel een goede vervanger kopen mocht Dost toch weg gaan. Dan hebben ze drie spelers verkocht en hoeven ze er maar twee te halen :+
    Of hebben ze nog fatsoenlijke RV'tjes in de jeugd?

En ze kunnen natuurlijk altijd Geert Arend in de spits zetten... 8)

Edit:/ oh en Sibon natuurlijk :cool:

Laatst bewerkt: 13 feb 2012
  8. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Als Dost weggaat zou ik Armenteros of Everton (of allebei) halen.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal die nu ook weer Mickey terughalen voor 16 miljoen? :+

10. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Haha deze comment bij dit filmpje 8)
    [yt]yGp6-HVvl8E[/yt]

Lionel Messi entered a girl's bedroom with whom he wanted to score. She told him to get comfortable and went to the ladies room to freshen up. When she returned, she found him lying on the bed with 2 other naked guys. "WHAT THE HELL IS GOING ON?!" the girl shouted. Messi nervously replied "I'm sorry dear, but I can't perform without Xavi and Iniesta..

ook al is die fucking oud zie ik nu via google

Laatst bewerkt: 13 feb 2012
  11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wow, wat een spelers krijgen zij dan, zeg. Wat een middenvelders.

Flankspelers: Bale, Lennon, Hazard.
    Middenveld: Van der Vaart, Modric, Parker, Huddlestone, Krankjar en Hazard ook optie voor 10.

Holy shit, leuk team! :D

12. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Hazard speelt in principe op dezelfde positie als Bale toch? Ze hebben Hazard alvast gehaald zodat ze zijn vervanger al in huis hebben? Lijkt me plausibel.

13. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Aldus Sturkenboom. Als je als bestuurder, en niet-voetballer, dit soort uitspraken doet ben je gewoon totaal niet geloofwaardig. :lol:

14. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies;) Wat een sjappie die gast. Wat hebben die bestuurdertjes toch altijd met dat bemoeien als het om Voetbal Technische zaken gaat? Ongelofelijk!

Who the fuck is Sturkenboom om dat te beoordelen?

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Denk niet dat Bale zomaar vertrekt bij Tottenham.

Overigens heeft Hazard zelf het gerucht al ontkracht. Volgens hem is er niks getekend, aldus Voetbalzone.nl

16. Seh

Seh Guest

Van Basten effect? :+

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Laten we het hopen, als iedereen blijft hoeft van Basten niemand van 35 of van 16 miljoen als vervanger te gaan halen :+

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Totdat ze hun nieuwe salaris onder ogen krijgen bij een mogelijke transfer.

19. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Zo unive heeft bijgetekend bij heerenveen. Spelers die eigenlijk op zeker weg zouden, Gaan nu twijfelen.

Wat een beetje naam al niet doet. Alleen nu nog bewijzen als trainer ik heb er vertrouwen in :)

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Tottenham gaat duidelijk voor snelheid op het middenveld 8).

Deel Deze Pagina