Misschien wil hij een hoge(re) notering in de Quote 500? Edit: wat een goed column van Thijs Zonneveld:
Bruno Martins Indi, lalaalla. \o/ \o/ Unddd [yt]yXwI1_N8yM0[/yt] Ryo. Volgend seizoen; Rosicky en Arshavin out, Ryo in bij Arsenal hoop ik.
http://www.nu.nl/sport/2746080/boilesen-weer-lang-uitgeschakeld.html @ post hierbeneden: vet man! Ben echt enorm jaloers
Vannacht met de auto naar Liverpool, volgende dag stadion tourtje Anfield en daarna naar manchester voor de match. Daarna nog even west ham united - crystal palace meepakken en stadiontour arsenal in London en dan zit het er al weer op. Kan niet wachten
Boilesen Wie van jullie heeft het boek over/van Zlatan (titel: Ik, Zlatan) gelezen? Ik overweeg om dit boek aan te schaffen.
Bulykin doet ook niet mee tegen Manchester, als er al enige kans was is die nu wel verkeken. Met De Jong of Lodeiro in de punt creëer je veel te weinig kansen. Maar ja, met meer dan 2-0 winnen in Old Trafford zag ik ook al niet snel gebeuren.
Gewoon voetballen die wedstrijd. Wie weet krijgt er iemand van United wel na 5 minuten een rode kaart.