1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Dit :)

Maar inderdaad, jullie doen nu echt alsof Douglas een heel slechte verdediger is. Opbouwend niet heel geweldig inderdaad, maar ik vind hem een van de betere van de Nederlandse velden. Kan zo snel niet iemand bedenken zelfs...

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Delay Blind jonguh!

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hij is de laatste wedstrijden niet slecht.

Ik vind trouwens Bouma het ook degelijk doen op LB. Misschien kan hij zich daar beter op concentreren als back-up, in plaats van CB. Even wisselen met Pieters. Z'n snelheid compenseert hij door niet te ver mee naar voren te komen, maar gewoon te verdedigen.

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Bouma

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    nee, geen bouma. Je hebt gelijk over dat douglas nu een stuk verder is en ben ook benieuwd hoe hij het in NL-eftal doet, maar nooit meer bouma in Nederland.

Of had je het alleen over PSV :+? laat hem er dan maar lekker instaan.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik had het even over PSV hè, :+. Niet Oranje natuurlijk.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ik zeg nergens dat die beter zijn?
    Ik zeg alleen dat ik die liever in Oranje zie. Maar dat zou zelfs voor Bouma gelden :lol:

En ik oordeel over Douglas over wat ik bij Twente zie. Daar is hij echt niet best hoor. Snap nog steeds niet wat je bedoelt met oordelen op basis van niks, want dat is helemaal niet zo.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het deel waar ik met voorbeelden komt waarbij je oordeelt op basis van niks heb je weggelaten uit de quote. ;)

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Fleuren van VVV schijnt ook een beest te zijn!!

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Jij zegt dat je hem een van de betere verdedigers van Nederland vind.

Is dat een voorbeeld dan? Jij doet precies hetzelfde als ik alleen andersom.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik wil Douglas sowieso 1 pot voor Oranje zien spelen. Liever tegen een redelijk tegenstander.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Citeer me de zin waar ik zeg dat ik Douglas 'een van de betere verdedigers van Nederland' vind, want dat heb ik niet gezegd. Ik zeg alleen dat ik vind dat jouw oordeel over het nationaliseren van Douglas nergens op slaat. Daarnaast zeg ik dat ik Douglas - naast Nuytinck, Viergever en dergelijke spelers - ook wel eens voor Oranje zou willen zien spelen. Ik zie het probleem namelijk niet zo met zijn 'vorige' nationaliteit.

Oh ja, en ik heb gezegd dat Douglas beter is dan Mathijssen en Kongolo. Maar daarvoor hoef je niet bij de 'betere verdedigers van Nederland' te horen.

Precies. Zo slecht als hij hier wordt neergezet is hij niet.

Laatst bewerkt: 8 okt 2012
  14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    O ik zie nu dat dat Peter Aragorn was :+

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Precies. :)

16. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nu hoort Mathijssen, de man met 83 interlands, niet eens meer tot de beste verdedigers van Nederland? Ik vond m de laatste jaren bij het Nederlands elftal niet heel bijzonder, maar de paar wedstrijdjes tot nu toe bij Feyenoord laat hij zien dat hij de eredivisie nog heel erg makkelijk aan kan.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De laatste jaren is hij zwak geweest bij Oranje, enorm zwak. Bij Feyenoord is hij tot nu toe ook niet goed. Dan hoor je zeker niet meer tot de beste verdedigers van Nederland. Als je de Eredivisie aan kan, is dat leuk en hoor je bij 'verdedigrs die de Eredivisie aankunnen'..

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nu nog wel misschien, maar over 2 jaar vast niet meer toch?

face it, we hebben gewoon op het verkeerde paard gewed en hadden ipv Douglas gewoon Vertonghen moeten naturaliseren :+

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nouja, 'we' hebben gewed. Als Douglas Nederlander wilt worden, is goed. Maar Vertonghen was wel beter geweest ja :+.

Daarom ben ik nog steeds in voor de BeNeLiga en dus ook meteen één internationaal team :+.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Liever Vlaanderen compleet annexeren.

Deel Deze Pagina