1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Zo zo stoere jongen ben jij! :lol:

Het is dat ik naar de Arena ga zo, maar als Ajax morgen moest ging ik de hele avond met vrienden de reacties van alle gefrustreerde psv-ers lezen met een bak popcorn en bier erbij :thumbs:

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Groot gelijk. Als ik Ajacied was zou ik ook blij zijn, een goede (maar smerige) zet van Ajax, waarmee je zelf beter wordt en PSV een groot talent laat verliezen. Dubbele win-situatie dus. Maar, ik als PSV'er, je moet begrijpen dat die kerel nu hard uitgekotst wordt.

Oké, anders: ik hoop dat hij faalt in de rest van zijn carrière, maakt niet uit waardoor. Maar een straf in de vorm van een soort pijn zou ik ook niet erg vinden.

Laatst bewerkt: 17 nov 2012
  3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Geld? Anders was hij toch naar Man City gegaan? Hij ziet gewoon meer perspectief bij Ajax en met zijn situatie was/is hij vrij om te gaan waar hij heen wilt.

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Precies, hij had geen contract en wilde deze ook niet tekenen bij PSV, moet Ajax dan zeggen: "Nee hoor, jij bent van PSV dus bij ons mag je niet komen voetballen jongen" ?

:emo:

Mooie reacties ook op dat psv netwerk, waar ze allemaal hun kots over Amsterdam gooien, maar ondertussen vergeten dat hun beste spelers uit Amsterdam komen :lol:

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Lens is de enige belangrijke speler die uit Amsterdam komt? Van Bommel, Strootman, Mertens en Toivonen niet? Je praat poep.

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Je vergeet even de aankoop van de zomer, Narsingh?
    Die jongen heeft zo veel meer potentie dan dat Lens ooit had, vandaar mijn keuze.

En de enige die poep praat ben jij, met je trieste verwensingen, stuk verdriet.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als Fischer van Ajax naar PSV zou gaan, zou je je net zo genaaid voelen.

Kerel, je hebt het toch over de beste spelers van PSV? Narsingh hoort daar overduidelijk (nog) niet bij, want hij speelt (nog) niet goed genoeg. Lens is in de spits een geweldenaar, dus dat je zegt dat Narsingh 'veel meer potentie heeft dan Lens ooit had' slaat echt als een lul op een drumstel. Narsingh is een heerlijek counter-speler, maar als je tegen een verdedigend team staat komt hij nog niet goed tot zijn recht. Dus ja, je dis over Amsterdammers bij PSV is bull. ;)

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    En ik maar denken dat Ajax om 20:45 speelt :emo:

Veel gemist?

Waarom speelt vermeer niet?

10. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Geen reet. Eerste helft was dodelijk saai. Wel mooie vrije trap van Derk die de 1-0 opleverde.

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ok, thanks. Ga ik nu even naar de goede draad verhuizen :)

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.726
    Griepje.

Verkeerde thread trouwens. :+

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Fout, Fisher heeft namelijk WEL een contract...kerel

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.726
    Lol.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een ontzettende Calimero is dat toch.

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Hahaha geweldig toch dit :lol:

Als ik hem was zou ik nog wat extra aanvallers gaan eisen :lol:

17. Seh

Seh Guest

De lotingen zijn ook niet eerlijk en dat ondervinden clubs die niet bij de top zitten qua punten elk jaar, dus ook City. Deze manier van loten beschermt de clubs die al (jaren) meedraaien in de top, in principe is dat niet helemaal fair natuurlijk. Alleen moet iemand als mancini niet huilen, die hoort met zijn budget in elke poule door te gaan.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Precies.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Als er 1 club in die poule mag klagen is het Dortmund wel. Ben je kampioen van Duitsland en zit je in pot 4.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, voel je je ook genaaid. Vind het ook een bullshit regel, beter zouden ze een systeem maken waarbij gewoon de potten worden gebaseerd op afgelopen seizoen. Als Dortmund dan goed presteert en kampioen wordt, komen ze ook gewoon in pot 1. Als Bayern matig presteert en tweede wordt, komen ze in pot 2.. eigen schuld.

Deel Deze Pagina