1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Seh

Seh Guest

Is gewoon een onderhandelingstactiek. Die wil gewoon evenveel verdienen als volwaardige basisskrachten en daar is wat voor te zeggen. Dit wordt weer een echt goede. :D

2. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hoop niet dat het zo zal zijn dat volgend jaar de volgende personen weg zijn:
    De Vrij
    BMI
    Clasie
    Schaken
    Vilhena

Als dat wel gebeurd dan wel voor de hoofdprijs en niet voor paar miljoentjes.
    Ieder geval genoeg geld eruit halen zodat je weer een goed elftal op de been kan zetten.

Verder moeten ze ook af van Vormer, Fernandes, Goossens, verhoek en Sing spelers voegen niks toe zitten bij de selectie als opvulling.

3. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Correctie... Meneer Mino ziet weer dollar tekens door zijn oogkassen draaien die gast fucked echt met de talentjes.

4. Seh

Seh Guest

Die spelers heb je dan gewoon weer nodig als de bovenste vertrekken hoor.
    En als dat moet dan moet het maar, kun je eindelijk weer stappen maken op financieel gebied. Een nieuwe bazen generatie komt er alweer aan vanuit de B'tjes.

Vooral Slabbekoorn is echt een heel groot talent doorlopt alle jeugdselecties met gemak, een echte nummer 10, op zijn 10e geadopteerd vanuit Colombia. Heb je dan de hoofdprijs als ouder. :lol: Adopteer je een kind, blijkt het een talentvolle voetballer te zijn. :D

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar Raiola

ik hoop t voor je maar ik zou er nooit zeker van zijn als die gladjakker erbij betrokken is

Want hij verdient meer aan een transfer dan aan een verbeterd contract

6. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hoop toch echt dat BMI, de Vrij, Clasie etc blijven moeten echt de stap weer eens omhoog maken!

Niet weer zin dat er volgend seizoen een B eltal staat en we om de 10e plek gaan ballen.

Heb er zelf een hard hoofd in of de vrij en Vilhena gaan bij tekenen.

Wil niet weer een elftal zoals onder Mario Been met mensen zoals..

Laatst bewerkt: 28 nov 2012
  7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat bedoelde ik ja. En Feyenoord is thuis ongeslagen voor al bijna 20 wedstrijden. Uit is echter een heel ander verhaal.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ga maar lekker weg, gozer heeft zo'n criminele kutkop dat wil je niet op de Nederlandse velden.

9. Seh

Seh Guest

Wie?
    Van Beukering. :'-( :lol:

''En nu gaat de beuk erin! Nu gaat de beuk erin!'' :D

Die sprint, ik zat er recht voor ik heb serieus nog nooit zoiets gezien.

Laatst bewerkt door een moderator: 28 nov 2012
  10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Oh als Ome Mino het wil, zit 'ie zo in Italia. En anders dreigt 'ie er wel mee, zodat ze alsnog over de brug komen.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    @Seh : Vilhena

12. Seh

Seh Guest

Jij wil graag dat het grootste Nederlandse talent van zijn generatie weg gaat omdat hij een allochtoons uiterlijk heeft? Of wat bedoel je precies met ''crimineel hoofd''? :emo:

In ieder geval, wat een onzin.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

hij moet wel een beetje normaal leren scheren, dit kan natuurlijk niet

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt wel een beetje over als een leeghoofd, zou me niets verbazen als ie straks daadwerkelijk naar Milan gaat. Helemaal als Raiola hem gaat lopen gek maken. Echte aanwinst voor het voetbal die zaakwaarnemers.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Je vergeet 1 belangrijk detail.

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    En dat is? Ik ken hem al bijna heel zn leven (komt van mijn club en uit het stadje waar ik vandaan kom), en er is weinig mis mee. Heb wel eens twijfels over sommige van zn vrienden, maar daar is hij bij Feyenoord ook al eens zeer sterk voor gewaarschuwd.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Theo valt toch reuze mee?

Nee maar die Vilhena ziet er echt uit alsof hij in zijn vrije tijd met een pistool loopt en oudjes berooft 8) snap die 'ghetto' look niet als je gewoon een jeugdspeler bent bij Feyenoord en prima verdient.

+ Hij speel bij Feyenoord :+

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Toen ik kutkop las dacht ik eerst dat het over Strootman ging. :+

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat is koning kutkop

Deel Deze Pagina