Nou vond het zo eenmalig best gezellig maar als ze vaker vakje F zo bezetten dan zit ik op een gegeven moment liever wat verder van ze vandaan. Jemig die vrouwen kunnen krijsen, vond trouwens wel de vrouwelijke opkomst zeer groot, toch wel 90% uit vak F was vrouw.
Morgen is er een ontmoeting tussen Lerby en de directie van Inter omtrent Sneijder. Het gerucht gaat dat Lerby een aanbieding op tafel legt van een andere club. Het zou in ieder geval niet gaan om United, PSG of Milan. Deze week dus waarschijnlijk meer duidelijkheid.
Is hoogstwaarschijnlijk geen Anzhi. Volgens mij wil Sneijder niet naar Rusland en had Anzhi ook aangegeven geen interesse te hebben. Ik denk dat City, Liverpool, Schalke, Zenit allemaal wel kandidaten zijn. Of dat realistisch is...
City? Hoop het niet. De hebben daar al genoeg middenvelders. Liverpool? Dan kan hij beter bij Inter blijven Hopelijk United. SAF heeft al vaker laten merken Sneijder te willen halen.
http://www.ajaxshowtime.com/opinie/66738/van-hanegem-zege-ajax-gelukkig-.html Kerel begint dement te worden denk ik