1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Niks.. de zaakwaarnemer ziet natuurlijk euro/roebel/dollartekens en dit spelletje hebben we wel vaker gezien. Probeert iets te forceren nu Vitesse Bony graag wil houden.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Zo te lezen enkel een mondelinge afspraak.

Maar dan nog hoeft Bony niets te tekenen denk. We zullen het zien.
    Het is iig niet voordelig voor onze kersverse kampioen!

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ach Reis komt op stoom.. als hij zo door blijft gaat kan hij het stokje mooi van Bony overnemen na de winterstop :D

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Je moet even PSV'ers gaan vragen hoe Reis speelt als hij écht op z'n gemak is.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar als er geen enkele clausule is opgenomen in zn contract waar blaten die lui dan over..

dan kan vitesse toch gewoon de biedingen afwachten en als er niks leuks tussen zit gewoon afwijzen toch

6. Seh

Seh Guest

Bony is gewoon weg hoor als hij dat wil.

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
  8. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
  9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Godver wat een idioot. 28.000 neerleggen en dan sta je met je paard voor je appartement haha.

10. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.981
    Ik vraag me af of zulke berichten wel waar zijn... Kan toch bijna inderdaad niet. Dat je hem aan een touwtje mee naar huis neemt en denkt: "hmmmm, hij past nie"

11. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Hoe dom :lol:

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je een ongemotiveerde speler waarmee de relatie op zijn zachtst gezegd wat bekoeld is geraakt. Heerenveen heeft het ooit met Dost gedaan, dat pakte toen uiteindelijk wél goed uit maar volgensmij presteerde hij op de korte termijn niet zoveel meer.

Helaas bepaalt de speler tegenwoordig of ie weg wil of niet. Zelfs bij contractverleningen van 20-jarige spelers zitten we inmiddels allemaal in de stress, terwijl dat een paar jaar geleden nog een formaliteit was.

13. Seh

Seh Guest

Hebben Eriksen en Fischer al verlengd? Of zijn ze er al mee bezig bedoel ik meer.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Eriksen wil pas in januari gaan praten, Fischer volgensmij ook maar dat is wel al wat concreter.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Godverdorie, ze lieten vandaag weer stukjes Real Madrid - Ajax zien van 17 jaar geleden. Dat was toch echt een van de beste wedstrijden van Ajax ooit, sowieso de beste die ik ooit heb gezien. _O_

16. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.981
    Ik vroeg me heel even af welke wedstrijd jij nu bedoelde, ik wist nog wel wat topwedstrijden van 95/96. Tot ik erachter kwam dat dát al 17 jaar geleden is... :{ De tijd vliegt. in die wedstrijd werden toch ook 2 of 3 zuivere doelpunten onthouden? Patrick Kluivert en Jari Litmanen, wat een helden

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Er werd sowieso minstens 1 doelpunt onthouden inderdaad. Maar Real Madrid werd die wedstrijd echt compleet weggespeeld. _O_

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Maar eens een positief nieuwtje van mijn kant betreft Milan. Ze gaan de strijd aan met Chelsea, want dit zou de nieuwe fysio worden:

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Leuke dame.

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou meteen naar de grond gaan *).

Deel Deze Pagina