1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Oh, nee dat wist ik niet :+

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Voor al die posities is er geen talentvolle speler uit de jeugd die vanaf januari tot de zomer minuten kan maken?

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Van Ooijen, zeker weten. Die zou Van Bommel of Strootman kunnen opvangen met schorsingen. Als Toivonen terug is hebben we ook twee nummer 10's.

Maar voor in de zomer; ik denk dat er veel gaat veranderen aan het team van nu. Lens, Strootman, Toivonen, Pieters, Bouma (exit?), Tyton (?), Manolev, Nijland en Vukovic gaan allemaal waarschijnlijk vertrekken. Van Bommel stopt misschien ook na dit seizoen. Zou het niet gek vinden, qua lichte blessures en de gele kaarten steeds.

Dus een middenvelder zou niet zo heel gek zijn, met het oog op de zomer waar je hele basis middenveld wellicht weggaat en daarmee ook je beste spelers.

Laatst bewerkt: 18 dec 2012
  4. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Die laatste 3 zijn sowieso niet van toegevoegde waarde. ;) En tja, vertrekkende spelers zijn bij alle clubs aan de orde van de dag. Ik zou niet in de winterstop al speculeren op iets dat wellicht niet gaat gebeuren. Bovendien kunnen ze zich bij PSV ook maar beter houden aan de regel: eerst verkopen, dan kopen.

Dickie moet gewoon niet zeuren over versterkingen. PSV heeft op papier één van de betere selecties in de Eredivisie. Het zou toch wel een enorm zwaktebod zijn als ze nu nog meer spelers erbij halen. Geef dan wat jeugdspelers een kans.

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, Ferdinand is een baas. Die reacties op Twitter :lol:

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    :lol:

7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
  8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mijn god. :lol:

Waarom rapt Babel trouwens? Omdat hij profvoetballer is, of omdat hij één of ander verborgen talent heeft, dat erg goed verborgen is? Dafuq 8).

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom maken ze dit ieder jaar..
    Babel "rapt" toch al een tijdje. Vroeger ook met Drenthe volgens mij bij Jong Oranje en wat andere homeboys.

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mooie beelden, maar kom op gek.

Babel denkt, als velen voetballers, dat hij kan rappen. Drenthe, Babel, Burgzorg.

Laatst bewerkt: 18 dec 2012
  12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hij is al enkele jaren gestopt maar speciaal voor dit clipje heeft hij zijn rap skills weer boven gehaald. :x

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ai, beter weer terug in de kast stoppen, die 'skills', en gaan voetballen. Wanneer mag ie weer, trouwens?

Ah, ja, ik herinner me het weer. 'Eejeejo'. 'Het is de B, tot de A, tot de BEL'. Bazennummer was dat toen :cool:. Maarja, Depay is een zelfde gevalletje:

[yt]RhyoSeBd-N4[/yt]

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Over een paar uur vast onderweg richting het noorden :cool:

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    lekker op tijd, het begint pas kwart voor 9 he :+

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    'Advocaat vindt dat Depay meer aan spelen toe moet komen.'

.. dat vinden de supporters ook, Dick :emo:. Laat die jongen meer speelminuten krijgen, in plaats van steeds vast te houden aan Mertens, Narsingh en Lens. Drie internationals inderdaad, zoals ie zegt, maar Depay kan zeker wat extra's brengen. En al helemaal als Mertens, de enige creatieve van de drie, er niet is..

17. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    grootste probleem met die jongen is dat hij vooral zichzelf erg goed vindt...

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Advocaat wilt Depay verhuren :D

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat is waar, maar hij heeft ook de kwaliteiten om erg goed te worden.. alleen krijgt hij zo weinig speeltijd, dat hij nooit iets kan laten zien. In de invalbeurten die hij maakt geeft hij heel vaak nog een assist of maakt hij een goal, heb ik in de statistieken op PSV netwerk gezien.

Als dit gebeurt, is Advocaat echt een debiel. Natuurlijk moet Depay veel spelen, maar die jongen zit zo dicht tegen de basis dat hij gewoon vaker mee moet doen met PSV 1. Als Depay verhuurt wordt is dat goed voor z'n ontwikkeling, maar slecht voor PSV.. dan hebben we nog maar 3 flankspelers voor twee posities, waarvan twee te vaak te slecht zijn (Narsingh en Lens).

20. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Waarschijnlijk kan Dickie gewoon niet met Depay opschieten en wil hij zo van dat probleem afkomen.

Deel Deze Pagina